Założenie BDOT500 i GESUT

Publication date 2016-04-05
End date 2016-04-15 10:00:00
Instytucja Powiat Brzeski
Miejscowość Brzeg
Województwo opolskie
Branża
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 77366 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 712221001, 713540004, 723200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części.

Przedmiotem części I zamówienia jest założenie w systemie informacji o terenie GEO-INFO inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (bazy GESUT), bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 (BDOT500) oraz sporządzenia numerycznej mapy zasadniczej dla gminy Skarbimierz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - warunki techniczne.


Przedmiotem części II zamówienia założenie w systemie informacji o terenie GEO-INFO inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (bazy GESUT), bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 (BDOT500) oraz sporządzenia numerycznej mapy zasadniczej dla gminy Lubsza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - warunki techniczne.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Brzeski
Ulica ul. Robotnicza 20
Nr domu 20
Miejscowosc Brzeg
Kod poczt 49-300
Wojewodztwo opolskie
Tel 077 444 79 00
Fax 077 444 79 03
Internet www.brzeg-powiat.pl
Regon 53141244400000
E mail przetargi@brzeg-powiat.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/06/2017
Wadium W zakresie części I: 3.660 zł (słownie: trzy tysiące sześćset sześćdziesiąt złotych) W zakresie części II: 3.120 zł (słownie: trzy tysiące sto dwadzieścia złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie usługi polegające na założeniu bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 i minimum 2 usługi polegające na założeniu geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (baza GESUT), wykonane na obszarach miejskich (teren w granicach administracyjnych miast), o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha każda, pod warunkiem, że założone bazy danych zostały zaimplementowane do systemu Geo-Info. Warunek zostanie uznany za spełniony również w przypadku, gdy wykonawca wykaże się wykonaniem minimum 2 usług polegających na łącznym założeniu bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 i GESUT dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha każda. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymaganą wiedzę i doświadczenie również w przypadku, gdy wykonawca wykaże się wykonaniem jednej usługi polegającej na założeniu bazy danych obiektów topograficznych BDOT500, jednej usługi polegającej na założeniu geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (baza GESUT) oraz jednej usługi BDOT500 wykonanych na obszarach miejskich i GESUT łącznie - wszystkie zamówienia wykonane na terenach miejskich o powierzchni powyżej 500 ha, pod warunkiem, że dane zostały zaimplementowane w systemie GeoInfo.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować dwiema różnymi osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2, zgodnie z art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.). Dopuszcza się możliwość wskazania tych samych osób dla części I i II zamówienia.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000zł. niezależnie od tego czy oferta jest złożona na jedną czy dwie części zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres rękojmi przy czym okres rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy
Kryt 2p 10
Spec www http://powiat.brzeski.opolski.sisco.info/
Spec war Starostwo Powiatowe w Brzegu ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg po wcześniejszym złożeniu pisemnego wniosku
Data skl 15/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Brzegu, 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 20, parter - kancelaria ogólna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. stosowne pełnomocnictwo (a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie dokumentu lub gdy nie można w jednoznaczny sposób sprawdzić, czy złożony podpis w ofercie został złożony przez osobę/y do tego umocowane (Zamawiający dopuszcza jedynie oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza). 2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (Zamawiający dopuszcza jedynie oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. zobowiązanie innych podmiotów - zał. nr 7 do oferty 4. dokument wniesienia wadium
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień umowy w porównaniu do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji umowy, 2) warunków i terminów płatności, 3) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 4) wystąpienia uzasadnionych zdarzeń losowych po stronie Wykonawcy, 5) wystąpienia obiektywnych przeszkód uniemożliwiających realizację zamówienia lub osiągnięcia jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia, 6) zmiany nazwy lub adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem, 7) zmiany osoby uprawnionej do kontaktów w sprawie realizacji przedmiotu umowy, 8) podwykonawców oraz zakresu im powierzonych, 9) zmiany stawki podatku VAT 10) zmiany potencjału technicznego przedstawionego w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują obniżenia parametrów potencjału oraz zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: -zmiana spowoduje poprawienie parametrów technicznych, -zmiana wyniknie z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 11) zmiany którejkolwiek z osób, wymienionych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zmiana w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 12) gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu środków finansowych; 13) gdy wystąpią zdarzenia losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażające życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, pozostające w zwykłym związku przyczynowo - skutkowym z wykonywaniem przedmiotu umowy; 14) wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalonego w umowie, które może ulec zmianie w przypadku zmiany: -stawki podatku od towarów i usług, -wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, -zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest pisemne zwrócenie się o wyrażenie zgody jednej ze stron na dokonanie zmiany w umowie z podaniem uzasadnienia faktycznego oraz wyrażenie zgody drugiej strony. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności takich zmian

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)