Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Oddziałów Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu

Publication date 2016-04-05
End date 2016-04-14 11:00:00
Instytucja Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 77524 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 337600005, 337179006, 392243001, 398000000, 398000000, 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości, dla Oddziałów Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu, zgodnie z załączonym Formularzem Cenowym - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ:

1) Dyrekcja ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
2) Oddział Chwiałka ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
3) Oddział Malta ul. Wiankowa 3, Poznań
4) Oddział Arena ul. Wyspiańskiego 33, Poznań
5) Oddział MOS ul. Gdańska 1, Poznań
6) Oddział Stadion Miejski ul. Bułgarska 5/7 Poznań
7) Oddział Sport Hotel, ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
8) Camping Malta, ul. Krańcowa 98, Poznań
9) Ośrodek Przywodny Rataje Os. Piastowskie 106 A, Poznań
10) Oddział Golęcin, ul. Warmińska 1, Poznań
Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w ofercie Wykonawcy (według potrzeb Zamawiającego), z tym zastrzeżeniem, iż najmniejsza ilość zamówionego asortymentu wyniesie nie mniej niż 20 % ilości zadeklarowanej w ofercie.
Zamawiający wymaga, aby dostawy zamawianych sukcesywnie artykułów odbywały się na wskazane powyżej adresy, transportem i z rozładunkiem na koszt i ryzyko wykonawcy, w terminie w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od złożenia zamówienia ( przez fax lub e-mailem) Wszystkie zamawiane artykuły, winny być dobrej jakości, w I gatunku, posiadać instrukcje stosowania oraz wymagane prawem dopuszczenie do stosowania wydane przez właściwe instytucje ( np. PZH). Dostarczane produkty w szczególności środki chemiczne muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz posiadać ważne terminy przydatności do stosowania (co najmniej 12 m-cy od dnia dostarczenia).Oferowane produkty muszą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne w szczególności dla produktów przystosowanych do kontaktu z żywnością oraz nie będą zawierały toksycznych komponentów.
Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z pierwszą dostawą kart stanowiskowych z zasadami bezpiecznego stosowania preparatów myjących i dezynfekujących oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego, pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dn. 13 września 2002 roku o produktach biobójczych ( Dz. Ustaw nr 175, poz. 1433 z późn. zmianami ).
W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych ( wykonawca wskazuje produkt równoważny w ofercie)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
Ulica ul. Chwiałkowskiego 34
Nr domu 34
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-553
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 8357901
Fax 61 8334651
Internet www.posir.poznan.pl
E mail zp@posir.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/05/2017
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje, co najmniej 1 dostawę środków do utrzymania czystości, o łącznej wartości minimum - 50 000,00 zł brutto, z załączeniem dokumentów, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku dostawy wykonywanej (tj. rozpoczętej, a nie zakończonej) na poczet wymaganej wiedzy i doświadczenia będzie zaliczona wyłącznie jej zrealizowana część. Tylko wartość tej części może być przez Wykonawcę wskazana na poczet wymaganej, dla celów wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, łącznej wartości dostaw.
Potencjal Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku
Zdolne Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca zobowiązany jest wymienić w wykazie dostaw, jedynie dostawy wystarczające do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu (tak należy rozumieć pojęcie główne dostawy), wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Oświadczenie Wykonawcy
Inne dokumenty Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP zobowiązany jest oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych powyżej dodatkowo: - udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji tego podmiotu)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, na dostawy będące przedmiotem niniejszej umowy, jeśli zmiana nastąpi w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Zmiana stawek podatku VAT, spowoduje zmianę kwot podatku VAT i ceny brutto wynikającej z umowy, cena netto pozostanie niezmienna.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Czy aukcja Tak
Aukcja dod info https://poznan.marketplanet.pl
Spec www http:// www.posir.poznan.pl
Spec war W siedzibie Zamawiającego, ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań, pok. 205
Data skl 14/04/2016
Godz skl 11:00
Miejsce W sekretariacie Zamawiającego, ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Z postępowania wyklucza się Wykonawców którzy w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszyli obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy uniewaznienie Nie
Dok podm zag 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)