Zakup sprzętu informatycznego dla Policyjnego Centrum Dowodzenia (PCD) Legionowo - nr spr. 83/BŁiI/16/MG/NATO

Publication date 2016-04-05
End date 2016-04-13 09:30:00
Instytucja Komenda Główna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 78032 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302140002, 302313103, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu informatycznego dla Policyjnego Centrum Dowodzenia (PCD) Legionowo. Przedmiot zamówienia, został szczegółowo opisany dla zadania 1-4 w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym - załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
Zamówienie obejmuje dostawę:
Zadanie nr 1 - Notebook - 41 szt.
Zadanie nr 2 - Jednostka centralna PC - 5 szt.; monitor - 5 szt.
Zadanie nr 3 - Drukarka monochromatyczna - 1 szt.
Zadanie nr 4 - Drukarka kolorowa - 11 szt.

Opis

Dostawa Notebook - 41 szt.Jednostka centralna PC - 5 szt.; monitor - 5 szt.Drukarka monochromatyczna - 1 szt.Drukarka kolorowa - 11 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Główna Policji
Ulica ul. Puławska 148/150
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-642
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 6012044, 601 59 75
Fax 022 6011857
Internet www.policja.pl
Regon 01213749700000
E mail zamowieniakgp@policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 01/06/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w tym między innymi:wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej: jednego zamówienia które obejmowało dostawę: a) notebooków lub komputerów PC na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 PLN brutto dla zadania nr 1 b) notebooków lub komputerów PC na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 PLN brutto dla zadania nr 2 c) urządzeń drukujących na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 PLN brutto, dla zadania nr 4. Na potwierdzenie wymaga złożenia wraz z ofertą: Wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw: a) notebooków lub komputerów PC na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 PLN brutto dla zadania nr 1 b) notebooków lub komputerów PC na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 PLN brutto dla zadania nr 2 c) urządzeń drukujących na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 PLN brutto, dla zadania nr 4. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w zakresie określonym w rozdz. VI ust. 1 pkt. 1.2) SIWZ - zalecaną treść wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Ponadto Wykonawca musi złożyć: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wraz z załącznikiem (zalecaną treść formularza zawiera - załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Szczegółową Specyfikację Techniczną oferowanego asortymentu potwierdzającą spełnianie przez wyrób wymaganych parametrów technicznych, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (zalecaną treść stanowi - załącznik nr 1 do formularza ofertowego). 3. Dla zadania nr 1: - Deklaracje zgodności CE - oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z wymaganym systemem operacyjnym (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star, wymagany certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http//www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; Dla zadania nr 2: - Deklaracje zgodności CE - oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z wymaganym systemem operacyjnym (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star, wymagany certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http//www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji gdy: 1) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy, nie powodujących zmiany wartości Przedmiotu umowy; 2) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie modelu/typu sprzętu/oprogramowania w przypadku zakończenia produkcji i braku dostępności na rynku pod warunkiem ze sprzęt/oprogramowanie będzie posiadał parametry nie gorsze od oferowanego modelu/typu sprzętu/oprogramowania i nie spowoduje podwyższenia ceny; 3) po zawarciu Umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 4) wystąpiła zależność realizacji Przedmiotu umowy z wynikami innych projektów teleinformatycznych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy; 5) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, wymagają zgody obu Stron i muszą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin gwarancji
Kryt 2p 10
Kryt 3 Termin realizacji naprawy gwarancyjnej
Kryt 3p 10
Spec www www.policja.pl
Spec war Wydział zamówień Publicznych, Biuro Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38
Data skl 13/04/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Biuro Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pokój 435, tel. (22) 601 32 04, w godz. 8:30 - 15:30 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Wymagany termin realizacji zamówienia: do 20 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy, nie później jednak niż do dnia 01 czerwca 2016 r.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)