Usługę administracji, parametryzacji oraz wsparcia Zamawiającego w utrzymaniu operacyjnego funkcjonowania Systemu Teta EDU - 3 zadania - ZP/BZP/46/2016

Publication date 2016-04-05
End date 2016-04-13 10:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 78128 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa administracji, parametryzacji oraz wsparcia Zamawiającego w utrzymaniu operacyjnego funkcjonowania Systemu Teta EDU - 3 zadania.
2. Przedmiot usługi został podzielony na zadania:
- Zadanie nr 1 - usługa administracji Systemem Teta EDU;
- Zadanie nr 2 - usługa parametryzacji Systemu Teta EDU, wsparcia Zamawiającego w utrzymaniu operacyjnej funkcjonalności Systemu Teta EDU w ramach organizacji Zamawiającego oraz wsparcia użytkowników Systemu Teta EDU;
- Zadanie nr 3 - usługa analizy i opracowywania procesów biznesowych w organizacji Zamawiającego w realizacji z Systemem Teta EDU.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Wrocławska
Ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
Nr domu 27
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-370
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 3202182,3203145
Fax 71 3202143
Internet http://przetargi.pwr.edu.pl/
Regon 55181193009000
E mail bzp@pwr.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 25% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp.
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 6
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza W kwestii warunku udziału w postępowaniu dot. wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował/realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: należycie wykonaną/wykonywaną usługę/ o podobnym charakterze (związane z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz proporcjonalnego do niego), tj. polegającą na: - dla zadania nr 1 i 2 - minimum 2 wdrożenia Systemu klasy ERP (w szczególności Teta EDU lub Systemu Teta na Uczelni Publicznej lub elementu Systemu Teta EDU wykonane dla Uczelni Publicznej, działającej w oparciu o ustawę z dnia 27 lipca 2005 r. prawo szkolnictwie wyższym) o wartości brutto nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN każde z wdrożeń - dla zadania nr 3 - minimum 2 wdrożenia Systemu klasy ERP (w szczególności Teta EDU lub Systemu Teta na Uczelni Publicznej lub elementu Systemu Teta EDU wykonane dla Uczelni Publicznej, w zakresie modułów: Majątek Trwały (MT) i Logistyka (LG), działającej w oparciu o ustawę z dnia 27 lipca 2005 r. prawo szkolnictwie wyższym) o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 PLN każde z wdrożeń Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wysłania ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych).
Zdolne W kwestii warunku udziału w postępowaniu dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, a w szczególności: - dla zadania nr 1 - zespołem Administratorów w liczbie minimum 2 osób, przy czym każda z osób realizujących usługę winna się wykazać co najmniej 2-letnim doświadczeniem w administrowaniu lub wdrażaniu Systemu Teta EDU lub Systemu Teta na Uczelni Publicznej lub elementu Systemu Teta EDU, umożliwiającym realizację świadczenia usługi równolegle w kilku obszarach funkcjonalnych Teta EDU - dla zadania nr 2 - zespołem Administratorów Wdrożeniowych w liczbie minimum 2 osób, przy czym każda z osób realizujących usługę powinna się wykazać co najmniej 2-letnim doświadczeniem we wdrażaniu lub administrowaniu Systemem Teta EDU lub Systemem Teta na Uczelni Publicznej lub elementem Systemu Teta EDU, umożliwiającym realizację świadczenia usługi równolegle w kilku obszarach funkcjonalnych Teta EDU - dla zadania nr 3 - zespołem Konsultantów w liczbie minimum 1 osoby dla każdego modułu (nie więcej niż 2 etaty na moduł), przy czym każda z osób realizujących usługę powinna się wykazać: 1) co najmniej 2-letnim doświadczeniem we wdrażaniu Systemu Teta EDU lub Systemu Teta na Uczelni Publicznej lub elementem Systemu Teta EDU, w zakresie modułów: Majątek Trwały (MT) i Logistyka (LG) lub 2) co najmniej rocznym doświadczeniem we wdrażaniu Systemu Teta EDU lub Systemu Teta na Uczelni Publicznej lub elementem Systemu Teta EDU, w zakresie modułów: Majątek Trwały (MT) i Logistyka (LG) przy jednoczesnym udziale w dwóch takich projektach. UWAGA: Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie nie może wskazać tych samych osób jako potwierdzenie spełnienia warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia UWAGA: Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie nie może wskazać tych samych osób jako potwierdzenie spełnienia warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia: - pisemnego zobowiązania (oryginału) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wraz z określeniem zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3. Oferta musi się składać z: 1) dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdz. V SIWZ; 2) Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 1 ppkt 4 SIWZ); 4) (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 3 ppkt 4 SIWZ).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Dostawcy, na następujących warunkach: a. Zmianę terminów wykonania zamówienia - w sytuacji wystąpienia istotnych i nieprzewidzianych okoliczności po stronie Zamawiającego lub/i istotnych i nieprzewidzianych okoliczności po stronie Wykonawcy dopuszczający zmianę terminu realizacji Umowy o czas niezbędny dla wykonania należycie usług stanowiącej przedmiot umowy, b. przedłużenie obowiązywania umowy na wniosek Zamawiającego, wynikający z przyczyn organizacyjnych lub technicznych, nie dłużej jednak niż o 6 miesięcy; łączącej się ze zwiększeniem ilości osobogodzin, nie więcej jednak niż o 500 osobogodzin. c. zmiana Umowy może dotyczyć zmiany stawki podatku VAT, w razie dokonania takiej zmiany w obowiązujących przepisach podatkowych
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin platności
Kryt 2p 5
Spec www http://przetargi.pwr.wroc.pl/
Spec war Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, 50-370 Wrocław
Data skl 13/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, 50-370 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)