dostawa dokumentacji medycznej, w tym: druków, książek medycznych oraz kopert

Publication date 2016-04-06
End date 2016-04-15 08:30:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego
Miejscowość Szczecin-Zdunowo
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 35013 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa dokumentacji medycznej, w tym: druków, książek medycznych oraz kopert

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego
Ulica ul. A. Sokołowskiego 11
Nr domu 11
Miejscowosc Szczecin-Zdunowo
Kod poczt 70-891
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 091 4427208
Fax 091 4620494
Internet www.szpitalzdunowo.pl
E mail Szpital.Zdunowo.@Selltech.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.300,00 PLN / słownie: dwa tysiące trzysta złotych /
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się rzetelnością w wykonywaniu zamówień i posiadaniem wiedzy i doświadczenia wyrażającego się w wykonaniu i prawidłowym ukończeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech referencji od trzech szpitali, na co najmniej 80.000,00 zł brutto dostaw druków medycznych, książek medycznych i kopert wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty informacja ze skreśloną odpowiednią ramką na druku/wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ (oryginał)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) Zachowanie istniejących postanowień umowy będzie niemożliwe wskutek decyzji lub innych rozstrzygnięć organów administracji; b) Zmiana będzie konieczna w celu umożliwienia wykonania umowy w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa; c) W wyniku zaistnienia okoliczności siły wyższej konieczne jest dostosowanie sposobu wykonania umowy do zmienionych okoliczności; d) Nastąpi lub zajdzie potrzeba dokonania zmian w strukturze i organizacji zamawiającego w trakcie wykonywania umowy; e) Wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego; f) Jeżeli umowa będzie trwała dłużej niż 12 miesięcy - zmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; w takim wypadku wpływ takich zmian na wysokość kosztów wykonania umowy winien być udokumentowany, zaś zmiana umowy będzie obejmowała zmianę wynagrodzenia wykonawcy odpowiednio do udokumentowanej zmiany takich kosztów. 2. Przewiduje się także możliwość zmian umowy w zakresie zgodnym z przepisem art. 144 ust.1 pzp, tj. takim, które nie będą stanowiły istotnych zmian postanowień umowy. 3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 10
Spec www www.szpitalzdunowo.pl
Spec war Dział Zamówień Publicznych Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Sokołowskiego, ul. A. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin
Data skl 15/04/2016
Godz skl 08:30
Miejsce Dział Zamówień Publicznych, pok. 112-114 (budynek księgowości i administracji, I piętro - wejście 11e przy parkingu Szpitala)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)