| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego
|
| Ulica |
ul. A. Sokołowskiego 11
|
| Nr domu |
11
|
| Miejscowosc |
Szczecin-Zdunowo
|
| Kod poczt |
70-891
|
| Wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Tel |
091 4427208
|
| Fax |
091 4620494
|
| Internet |
www.szpitalzdunowo.pl
|
| E mail |
Szpital.Zdunowo.@Selltech.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
12
|
| Wadium |
Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:
2.300,00 PLN / słownie: dwa tysiące trzysta złotych /
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Wiedza |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się rzetelnością w wykonywaniu zamówień i posiadaniem wiedzy i doświadczenia wyrażającego się w wykonaniu i prawidłowym ukończeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech referencji od trzech szpitali, na co najmniej 80.000,00 zł brutto dostaw druków medycznych, książek medycznych i kopert wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ.
|
| Potencjal |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
informacja ze skreśloną odpowiednią ramką na druku/wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ (oryginał)
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) Zachowanie istniejących postanowień umowy będzie niemożliwe wskutek decyzji lub innych rozstrzygnięć organów administracji;
b) Zmiana będzie konieczna w celu umożliwienia wykonania umowy w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa;
c) W wyniku zaistnienia okoliczności siły wyższej konieczne jest dostosowanie sposobu wykonania umowy do zmienionych okoliczności;
d) Nastąpi lub zajdzie potrzeba dokonania zmian w strukturze i organizacji zamawiającego w trakcie wykonywania umowy;
e) Wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego;
f) Jeżeli umowa będzie trwała dłużej niż 12 miesięcy - zmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; w takim wypadku wpływ takich zmian na wysokość kosztów wykonania umowy winien być udokumentowany, zaś zmiana umowy będzie obejmowała zmianę wynagrodzenia wykonawcy odpowiednio do udokumentowanej zmiany takich kosztów.
2. Przewiduje się także możliwość zmian umowy w zakresie zgodnym z przepisem art. 144 ust.1 pzp, tj. takim, które nie będą stanowiły istotnych zmian postanowień umowy.
3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
termin dostawy
|
| Kryt 2p |
10
|
| Spec www |
www.szpitalzdunowo.pl
|
| Spec war |
Dział Zamówień Publicznych Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Sokołowskiego, ul. A. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin
|
| Data skl |
15/04/2016
|
| Godz skl |
08:30
|
| Miejsce |
Dział Zamówień Publicznych, pok. 112-114 (budynek księgowości i administracji, I piętro - wejście 11e przy parkingu Szpitala)
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|