| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
|
| Ulica |
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
|
| Nr domu |
5
|
| Miejscowosc |
Lublin
|
| Kod poczt |
20-031
|
| Wojewodztwo |
lubelskie
|
| Tel |
081 5375965
|
| Fax |
081 5375965
|
| Internet |
www.umcs.pl
|
| Regon |
00000135300000
|
| E mail |
zampubl@umcs.lublin.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
12
|
| Wadium |
1. Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 PLN. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub w kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: mBANK S.A. o/ Lublin nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na sukcesywne dostawy obuwia ochronnego i roboczego dla UMCS w Lublinie, oznaczenie sprawy: LE/22-2016/DOP-p; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275). 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej dokument w formie oryginału (może być również w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część wniosku. 5. Wykonawca, który nie zabezpieczy uczestnictwa w postępowaniu akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 6. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. 7. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować okres co najmniej 45 dni, poczynając od daty składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 7. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
| Wiedza |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
| Potencjal |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
LE
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści formularza asortymentowo-cenowego w następujących przypadkach:
1) w sytuacji, gdy towar określony w formularzu asortymentowo-cenowym, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym pismem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny typ towaru, który musi spełniać warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia za cenę określoną w ofercie i umowie;
2) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego w tym zmiany stawki podatku VAT;
3) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
| Kryt cena |
A
|
| Licytacja etapy |
1
|
| Czas trwania |
30 minut
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Le adres aukcja |
https://licytacje.uzp.gov.pl
|
| Le adres opis |
przetargi.umcs.pl (zakładka: licytacje elektroniczne)
|
| Le wymagania |
Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem licytacje.uzp.gov.pl. Rejestracji Wykonawca powinien dokonać przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Przy rejestracji na platformie Wykonawca otrzyma login- identyfikator użytkownika. Od Wykonawców chcących wziąć udział w przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. O swoim loginie Wykonawca informuje wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji. Brak loginu bądź brak poprawnego loginu będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. Uwaga: nie należy przesyłać własnego hasła Zamawiającemu, nie należy też udostępniać hasła osobom nieuprawnionym. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, umożliwiających sprawne korzystanie z niniejszego systemu: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux. Urząd Zamówień Publicznych zastrzega, iż platforma została przetestowana w zakresie współpracy z przeglądarkami Mozilla Firefox 2.0 i 3.0 oraz Internet Explorer w wersji 6.0 oraz 7.0; w związku z powyższym Urząd Zamówień Publicznych zaleca użytkownikom korzystanie z ww. przeglądarek internetowych. Urząd Zamówień Publicznych nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania przez użytkowników z oprogramowania innego niż zalecane
|
| Le postapien |
1.Przedmiotowa licytacja elektroniczna będzie licytacją jednoetapową. 2. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto PLN na przedmiot zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia. 6. Cena wywoławcza 65 000.00 PLN brutto, minimalna wysokość postąpienia - nie mniej niż 200.00 PLN brutto (kwota, o którą można pomniejszyć kolejną składaną ofertę, liczona od oferty najkorzystniejszej w danej chwili); sposób podawania kwoty - kwota określana jest w złotych oraz groszach (jeżeli występują grosze, należy je wpisać po kropce, np.: 200.00; obowiązuje dokładność do dwóch miejsc po kropce). 7. Złożona oferta: - nie może być mniej korzystna niż oferta najkorzystniejsza, - musi być niższa przynajmniej o kwotę minimalnego postąpienia, - Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty (Zamawiający zaleca uważne wpisywanie oferowanych kwot i sprawdzanie ich przed naciśnięciem przycisku złóż postąpienie); System nie przyjmie oferty złożonej niezgodnie z warunkami opisanymi powyżej. 8. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie strony przy użyciu przycisku _odśwież_ przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie. 9. Waluta - PLN; oferty należy podawać (brutto) w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po kropce. 10. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną za pomocą platformy licytacyjnej UZP. 11. Do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający nie ujawnia informacji umożliwiającej identyfikację Wykonawców. 12. Po zamknięciu licytacji na ekranie przedstawiającym ogłoszenie o zamówieniu zostanie ujawniony Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę. 13. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy przedłoży wypełniony formularz asortymentowo-cenowy, którego wzór (załącznik nr 5 do ogłoszenia) dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego http://przetargi.umcs.pl, podając w nim ceny jednostkowe. Wartość przedmiotu umowy brutto, wynikająca z wyliczenia w formularzu asortymentowo-cenowym, musi być tożsama z ceną zaoferowaną w licytacji. Wypełniony przez Wykonawcę załącznik nr 5 do ogłoszenia będzie stanowił załącznik do umowy. 14. Ponadto, Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy jest zobowiązany złożyć: - karty katalogowe dla wszystkich zaoferowanych produktów, potwierdzające spełnianie wymogów podanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia; - deklaracje zgodności WE (dla produktów z poz. od 2 do13) potwierdzające spełnianie norm wymienionych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 15. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie przedłoży wypełnionego formularza asortymentowo - cenowego; dokumentów wymienionych w pkt 14 ogłoszenia (karty katalogowe, deklaracje zgodności) lub przedłożony formularz asortymentowo - cenowy nie będzie spełniał wymogów Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, będzie to traktowane jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę lub że zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
|
| Le data skl |
14/04/2016
|
| Le godz skl |
11:00
|
| Le miejsce skl |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1201
|
| Le term otw |
26.04.2016 11:00:00
|
| Le term war zam |
upływa 26.04.2016 11:30:00
|
| Wym zab umowy |
brak
|
| Istotne post |
zawiera załącznik nr 6 do ogłoszenia (wzór umowy)
|
| Inf dodat |
brak
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|