Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A

Publication date 2016-04-06
End date 2016-04-14 11:00:00
Instytucja Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
Miejscowość Lądek-Zdrój
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Soki owocowe,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Warzywa przetworzone,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Oleje zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Mleko,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta,
  • Cukier,
  • Napoje, tytoń i produkty podobne,
  • Wody mineralne,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 35367 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 153000001, 153210004, 153300000, 153314001, 153321005, 153322006, 154000002, 154111003, 154111106, 155000003, 155112108, 158000006, 158121004, 158100002, 158312004, 159000007, 159810008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. w podziale na 5 części: Część 1 - Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych - wg zał. nr 1a, Część 2 - Sukcesywne dostawy przetworzonych warzyw i owoców - wg zał. nr 1b, Część 3 - Sukcesywne dostawy tłuszczów roślinnych - wg zał. nr 1c, Część 4 - Sukcesywne dostawy wody mineralnej - wg zał. nr 1d, Część 5 - Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla potrzeb Sekretariatu - wg zał. nr 1e. Załączniki nr 1a,1b,1c,1d i 1e do SIWZ zawierają szczegółowe zestawienie ilościowo - asortymentowe oraz opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1, 2 i 4 zawiera również zał. nr A. 2. Przedmiot zamówienia winien być wytwarzany zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: a) ustawą z dnia 25.VIII.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 poz.594) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, b) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 08 stycznia 2015r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2015 poz. 29). 2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia (formularzach cenowych - załącznikach od nr 1a do 1e do SIWZ) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) produktów spożywczych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Za produkty równoważne Zamawiający uważa: produkty o takich samych walorach organoleptycznych (smak, zapach, barwa, konsystencja), produkty do produkcji, których użyto podobne surowce, produkty o porównywalnej wartości odżywczej i energetycznej. Jeżeli Wykonawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest wykazać, że zaoferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz dostarczyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające równoważność. Wykonawca, składając ofertę równoważną, ma obowiązek poinformować Zamawiającego o proponowanych produktach równoważnych, podając jego nazwę oraz załączając dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj.: opis (charakterystykę) zaoferowanego asortymentu równoważnego, zawierający informacje producenta dotyczące składu produktu, wartości odżywczych, właściwości zgodnych z opisem Zamawiającego. Udowodnienie równoważności zaoferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy. 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do: 3.1. Dostaw towarów wyszczególnionych w zał. nr 1a, 1b, 1c, 1d i 1e, które będą odbywały się w okresie obowiązywania umowy - sukcesywnie - w/g ustalonego poniżej harmonogramu. 3.2. Dostaw towarów do magazynów punktów żywienia Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A., w Lądku Zdroju: a) Szpital Uzdrowiskowy Jubilat ul. Wolności 4a, Szpital Uzdrowiskowy Adam ul. Wolności 2, Szpital Uzdrowiskowy Jan ul. Paderewskiego 7 oraz budynek Zarządu Spółki ul. Wolności 4 - tylko część 5 zamówienia. oraz w Długopolu Zdroju: b) Szpital Uzdrowiskowy Mieszko ul. Zdrojowa 8, Szpital Uzdrowiskowy Dąbrówka ul. Wolna 4, transportem Wykonawcy i na jego koszt . 3.3. Dostaw towarów wyłącznie specjalistycznym transportem spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 25. VIII. 2006r. w sprawie bezpieczeństwa żywności i żywienia (Dz. U. nr j. w.). Wykonawca powinien dysponować minimalnie jednym specjalistycznym środkiem transportu. 3.4. Terminowych dostaw na podstawie szczegółowych zamówień z poszczególnych obiektów, złożonych pisemnie, telefonicznie (faksem) lub e - mailem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą bezpośrednio do wskazanych obiektów Zamawiającego, o których mowa w pkt.3.2. powyżej. Ewentualne zmiany dotyczące zamówienia towarów wyszczególnionych w formularzu/ach cenowym/ych - zał. nr 1a,1b,1c,1d i 1e mogą odbywać się w formie telefonicznej. Dla dostaw różnych artykułów spożywczych oraz przetworzonych owoców i warzyw - część 1 i 2 wg zał. nr 1a i 1b: Wykonawca będzie wykonywał dostawy jednokrotnie w ciągu każdego dnia tygodnia do godz. 11.00 (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt). Dla dostaw tłuszczów roślinnych - część 3 wg zał. nr 1c: Wykonawca zobowiązuje się do dostawy jeden raz w tygodniu w dzień ustalony przez Strony w drodze ustnego porozumienia do godz. 11:00 (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt). Dla dostaw wody mineralnej - część 4 wg zał. nr 1d: Wykonawca będzie dokonywał dostawy dwa razy w miesiącu w terminie 4 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego do godz. 11:00 (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt). Dla dostaw artykułów spożywczych dla potrzeb sekretariatu - część 5 wg zał. nr 1e: Wykonawca będzie dokonywał dostawy raz na dwa tygodnie w terminie 4 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego do godz. 14.00 (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt). Miejsce dostaw: wyłącznie: budynek Zarządu Spółki ul. Wolności 4, 57 - 540 Lądek Zdrój. 3.5. Dostaw towarów wolnych od wad i o należytej jakości. Towar dostarczony przez Wykonawcę musi być: I gatunku, pozbawiony wad, posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane przepisami. Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu, że przedmiot zamówienia będzie wolny od cech powszechnie uznawanych za wady jakościowe takie jak: gorzki, kwaśny zbyt słony smak, stęchły, zanieczyszczony, mechanicznie, z objawami pleśni, psucia, zawilgocenia oraz uszkodzenia. 3.6. Dostaw towarów opatrzonych w odpowiednie oznakowanie zawierające: nazwę producenta, warunki przechowywania i datę przydatności do spożycia. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towarów pakowanych w opakowania jednostkowe. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w opakowaniach zbiorczych np. - koszach plastikowych, pudłach tekturowych, workach foliowych - odpowiednio oznakowanych zgodnie z przepisami, ułożony wg asortymentu w sposób gwarantujący zachowanie najwyższej jakości produktu. 4. Wykonawca musi mieć wdrożony lub wdrażać w firmie system HACCP oraz zasady: GMP (dobrej praktyki produkcyjnej) i GHP (dobrej praktyki higienicznej). 5. Ze strony Zamawiającego upoważnionymi do odbioru towaru i sprawdzenia jego jakości są pracownicy Działu Żywienia, magazynierzy i odpowiedni Kierownicy. 6. Zamawiający informuje, że ilości i asortyment podane w formularzu cenowym są jedynie szacunkowymi i mogą ulec zmianie (zwiększeniu, zmniejszeniu) w czasie trwania umowy w zależności od rodzaju stosowanych diet i ilości przyjmowanych kuracjuszy. Tym samym Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości ilości zamówienia podanego w formularzu cenowym, jak również do dokonywania przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu, z zastrzeżeniem, że łączna wartość dostaw nie może przekroczyć całkowitej wartości oferty Wykonawcy. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie o wartości szacunkowej powyżej 30000 euro, a poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164) zwaną dalej Pzp

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
Ulica ul. Wolności 4
Nr domu 4
Miejscowosc Lądek-Zdrój
Kod poczt 57-540
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 74 8 115 470
Fax 74 8 115 470
Internet www.uzdrowisko-ladek.pl
Regon 00028828300000
E mail grazyna.kus@uzdrowisko-ladek.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Podmiot Leczniczy - Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego
Rodzaj zam inny Podmiot Leczniczy - Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 06/06/2017
Wadium Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 7200,00 zł (słownie: siedem tysięcy dwieście złotych). Wysokość wadium dla poszczególnych części wynosi: a) 4000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych) dla części 1, b) 2000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych) dla części 2, c) 500,00zł (słownie: pięćset złotych) dla części 3, d) 600,00zł (słownie: sześćset złotych) dla części 4, e) 100,00zł (słownie: sto złotych) dla części 5.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wg zał. nr 2 do SIWZ.
Wiedza Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (minimalnie jednej dostawy polegającej na dostawach produktów spożywczych) wg zał. nr 6 do SIWZ o wartości brutto co najmniej: - 206000,00 zł (słownie: dwieście sześć tysięcy złotych) dla części 1, - 130000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych) dla części 2, - 19000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych) dla części 3, - 36000,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych) dla części 4, - 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) dla części 5 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (minimalnie jednego), czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjal Zamawiający uzna za spełnienie warunku złożenie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia wg załącznika nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający uzna za spełnienie warunku złożenie oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg załącznika nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający uzna za spełnienie warunku złożenie oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia wg załącznika nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 minimalnie jednej dostawy polegającej na dostawach produktów spożywczych wg zał. nr 6 do SIWZ o wartości brutto co najmniej: - 206000,00 zł (słownie: dwieście sześć tysięcy złotych) dla części 1, - 130000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych) dla części 2, - 19000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych) dla części 3, - 36000,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych) dla części 4, - 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) dla części 5
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a) decyzje odpowiednich służb o posiadaniu/dysponowaniu minimum jednym specjalistycznym środkiem transportu artykułów spożywczych. b) Oświadczenia Wykonawcy o wdrożeniu lub wdrażaniu w firmie systemu HACCP oraz zasad GMP (dobrej praktyki produkcyjnej) i GHP (dobrej praktyki higienicznej).
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; 2. Formularz cenowy - zał. nr 1a, 1b, 1c, 1d i 1e do SIWZ; 3. Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 5 do SIWZ; 4. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany są dopuszczalne: Zmiana terminu realizacji umowy: wynikać będzie z okoliczności, za które strony umowy nie ponoszą odpowiedzialności, wynikać będzie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili wszczęcia postępowania w wyniku, którego zawarto umowę; zmiana terminu realizacji umowy z powodu niewykorzystania w pełnym zakresie zamówień umożliwiające przedłużenie czasu trwania umowy o następne okresy. Zmiana wynagrodzenia: zmiany cen przewyższających 30% w stosunku do cen obowiązujących w dniu podpisania umowy, zmieniona zostanie stawka podatku VAT na produkty będące przedmiotem umowy przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Spec www www.uzdrowisko-ladek.pl
Spec war Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój; pok. 4 (parter) Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Data skl 14/04/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój; pok. 105 (I piętro) Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)