Dostawa foteli obrotowych oraz krzeseł

Publication date 2016-04-06
End date 2016-04-14 09:45:00
Instytucja Miasto Poznań
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Siedziska,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 35395 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391111004, 391120000, 391130007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa foteli obrotowych oraz krzeseł w asortymencie określonym
w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy
oraz opisanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy.
Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach należy traktować, jako standardy jakościowe.
Zamówienia składane będą przez Zamawiającego zgodnie z planowanym harmonogramem zakupów, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Poznań
Ulica Plac Kolegiacki 17
Nr domu 17
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-841
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 8785210
Fax 61 878 50 85
Internet http://bip.poznan.pl
Regon 63125782200000
E mail zp@um.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 9
Wadium Ustala się wadium w wysokości: 3 350,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną dostawę foteli biurowych i/lub krzeseł biurowych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.
Potencjal Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty -Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; -Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 1 do wzoru umowy wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 2 do wzoru umowy; -Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu zakończenia umowy i jej przedłużenia maksymalnie o 3 miesiące w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 5
Czy aukcja Tak
Aukcja dod info https://poznan.marketplanet.pl
Spec www http://bip.poznan.pl
Spec war Urząd Miasta Poznania Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań pok. 158
Data skl 14/04/2016
Godz skl 09:45
Miejsce Urząd Miasta Poznania Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań pok. 152
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw karty katalogowe producenta oferowanych foteli obrotowych oraz krzeseł lub wydruki z oficjalnej strony internetowej producenta oferowanych foteli obrotowych oraz krzeseł zawierające zdjęcie, nazwę producenta wraz z podaniem adresu strony internetowej, nazwę handlową oraz opis oferowanego produktu obejmujący wymagania określone w pkt VI.3.1 a-c

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)