5.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie artykułów spożywczych do obiektów, w których Zamawiający prowadzi działalność gastronomiczną (dalej Obiekty Zamawiającego) [sygnatura postępowania - ZP.CO-8/2016]

Publication date 2016-04-06
End date 2016-04-18 13:00:00
Instytucja Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty przemiału ziarna,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Produkty z ciasta makaronowego,
  • Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda,
  • Zioła i przyprawy korzenne,
  • Baterie ołowiowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 35425 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158720001, 154000002, 158500001, 156100007, 158712604, 153324008, 31421009, 153314001, 153324101, 32122208, 32212606
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie artykułów spożywczych do obiektów, w których Zamawiający prowadzi działalność gastronomiczną (dalej Obiekty Zamawiającego).
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 9 części tj.:
a) część I - Przyprawy;
b) część II - Oleje, oliwy;
c) część III - Produkty sypkie (w tym zbożowe);
d) część IV - Sosy;
e) część V - Desery, konfitury, przetwory owocowe;
f) część VI - Produkty konserwowe;
g) część VII - Bakalie, dodatki do ciast i deserów;
h) cześć VIII - Rośliny strączkowe, ziarna;
i) część IX - Grzyby suszone.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia

Opis

część I - Przyprawyczęść II - Oleje, oliwyczęść III - Produkty sypkie (w tym zbożowe)część IV - Sosyczęść V - Desery, konfitury, przetwory owocoweczęść VI - Produkty konserwoweczęść VII - Bakalie, dodatki do ciast i deserówcześć VIII - Rośliny strączkowe, ziarnaczęść IX - Grzyby suszone

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
Ulica ul. Wiejska 10
Nr domu 10
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-902
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 695 21 30
Fax 22 695 21 33
Internet www.co.kprp.pl
Regon 14273498200000
E mail zamowienia.co@prezydent.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytucja gospodarki budżetowej
Rodzaj zam inny Instytucja gospodarki budżetowej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 9
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium 10.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w następujących wysokościach: a) dla części I - 600,00 zł ( słownie: sześćset 00/100 złotych); b) dla części II - 400,00 zł ( słownie: czterysta 00/100 złotych); c) dla części III - 600,00 zł ( słownie: sześćset 00/100 złotych); d) dla części IV - 500,00 zł ( słownie: pięćset 00/100 złotych); e) dla części V - 500,00 zł ( słownie: pięćset 00/100 złotych); f) dla części VI - 600,00 zł ( słownie: sześćset 00/100 złotych); g) dla części VII - 600,00 zł ( słownie: sześćset 00/100 złotych); h) dla części VIII - 100,00 zł ( słownie: sto 00/100 złotych); i) dla części IX - 300,00 zł ( słownie: trzysta 00/100 złotych). 10.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu (przelew na rachunek bankowy), b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 10.4. Wpłaty przelewem można dokonać na konto: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, BGK Oddział w W-wie nr 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002. 10.5. Środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego w terminie określonym w pkt. 10.2. 10.6. W przypadku składania dokumentów wymienionych w pkt. 10.3 lit. b), c), d) i e) mogą one być złożone w kasie Zamawiającego (pok. 348 w godz. 1030 - 1400) przez wykonawcę lub przysłane pocztą na adres Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP Wydział Finansowy z dopiskiem: >>Wadium do przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów spożywczych dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP<<, z tym zastrzeżeniem, że dokument ten musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 10.7. Kserokopia wniesienia wadium może być dołączona do oferty. 10.8. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub nie wniesie w terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt.10.14. 10.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10.9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 10.13.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.13.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami także w sytuacji, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów (art. 26 ust. 3 Ustawy) nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.15. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.16. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy i być złożone w oryginale (dotyczy pkt. 10.3 lit. b) ÷ e) SIWZ )
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca winien przedstawić aktualną decyzję administracyjną lub zaświadczenie wydane przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami spożywczymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (t. jedn. Dz.U. z 2014 r., poz. 1577 z poźn. zm.)
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 4 do SIWZ)
Potencjal Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 4 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 4 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 4 do SIWZ)
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona: a) zmiany stawki podatku (VAT) na dostawy będące przedmiotem zamówienia - w przypadku ustawowej zmiany podatku. Wówczas wynagrodzenie umowne brutto ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany; b) zmiany artykułów spożywczych na inne spełniające wymagania jakościowe zawarte w SIWZ dopuszczając możliwość zmiany gramatury artykułów przy jednoczesnym zachowaniu odpowiednio proporcjonalnej ceny do gramatury - w sytuacji wycofania artykułów przez producenta z produkcji i braku ich dostępności na rynku po terminie zawarcia Umowy. W takiej sytuacji na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia takiej sytuacji
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 zamówienie minimalne
Kryt 2p 10
Spec www www.co.kprp.pl
Spec war Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa
Data skl 18/04/2016
Godz skl 13:00
Miejsce Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, Kancelaria Główna, parter wejście D
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, dostarczy: 5.5.1 Certyfikat HACCP lub oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 6 do SIWZ) o posiadaniu wdrożonego systemu HACCP. Podstawa: art. 59 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz art. 5 rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. 5.5.2 Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 6 do SIWZ), że oferowane produkty spełniają wymagania określone ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz są zgodne z normami jakościowymi HACCP i z Polską Normą. 5.5.3 Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 6 do SIWZ), że dysponuje środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Państwową Inspekcję Sanitarną do przewozu żywności i zobowiązuje się na każde żądanie Zamawiającego od chwili otwarcia ofert oraz w przypadku wyboru oferty Wykonawcy przez okres trwania umowy dostarczyć dokumenty potwierdzające, że środek transportu jest dopuszczony do transportu żywności

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)