Robota budowlana związana z kontynuacją remontu sieci hydrantowej p. poż, celem dostosowania obiektów ICZMP w Łodzi do najpilniejszych wymogów przepisów ochrony przeciwpożarowej - ZP/70/2016

Publication date 2016-04-06
End date 2016-04-21 11:00:00
Instytucja Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Sieci zasilające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 35457 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 313100002, 451112000, 452200005, 453430003, 710000008, 713550001, 713200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Robota budowlana związana z kontynuacją remontu sieci hydrantowej p. poż, celem dostosowania obiektów ICZMP w Łodzi do najpilniejszych wymogów przepisów ochrony przeciwpożarowej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
Ulica ul. Rzgowska 281/289
Nr domu 281
Nr miesz 289
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 93-338
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 271 17 52; 271 17 53
Fax 42 271 17 50
Internet www.iczmp.edu.pl
Regon 47161012700000
E mail zamowienia@iczmp.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zm.) - do 15 % wartości zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 4
Wadium nie wymagane
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną na kwotę co najmniej 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN), w której zakres wchodziła budowa lub wymiana sieci wodno-kanalizacyjnej podziemnej, i udokumentuje, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz, że została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona
Sytuacja Zamawiający uzna, iż Wykonawca jest w sytuacji finansowej pozwalającej na udział w postępowaniu, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN /słownie: sto tysięcy PLN 00/100/, obejmującej odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (odpowiedzialność kontaktowa) oraz z tytułu czynu niedozwolonego (odpowiedzialność deliktowa)
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda dołączenia do oferty wypełnionego oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy:
1. jeżeli ze względów technologicznych nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia, może być on przedłużony, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej;
2. jeżeli z powodu działania siły wyższej nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia, może być on przedłużony, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej;
3. jeżeli z powodu przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia, może być on przedłużony, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej;
4. możliwość wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie przedmiotu zamówienia ze względów technicznych lub finansowych z zastrzeżeniem, ze zmiany nie mają istotnego wpływu na pierwotne warunki udziału w postępowaniu oraz na pierwotny przedmiot zamówienia określony w SIWZ. Niniejsza zmiana musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i Wykonawcę w formie pisemnej;
5. w przypadku wystąpienia robót zamiennych - w zakresie w szczególności zmiany projektu, terminu realizacji lub wynagrodzenia. Zmiana wynagrodzenia nastąpi na podstawie protokołu konieczności podpisanego przez obydwie strony umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia wymaga zmiany do umowy w formie aneksu. Podstawą rozliczenia będzie kosztorys szczegółowy oparty na średnich stawkach r-g, kosztów ogólnych, kosztów zakupu, zysku i cen materiałów dla województwa łódzkiego publikowane w SEKOCENBUDZIE za ostatni kwartał przed wystąpieniem zdarzenia. Średnie stawki stanowią wynagrodzenie maksymalne.
6. w toku realizacji umowy możliwa jest zmiana podwykonawców oraz zakres prac powierzonych podwykonawcom, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej;
7. zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej;
8. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
9. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
10. zmiany adresu siedziby firmy oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 5
Spec www www.iczmp.edu.pl
Spec war Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15
Data skl 21/04/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat
1. ZAMAWIAJĄCY ZALECA ZAPOZNANIE SIĘ Z OBSZAREM OBJĘTYM ROBOTĄ BUDOWLANĄ.
MIEJSCA W KTÓRYCH MAJĄ BYĆ WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE ZOSTANĄ UDOSTĘPNIONE WYKONAWCOM PODCZAS OKAZANIA, KTÓRE ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 12.04.2016 r. o godz. 11:00.
Osoby zainteresowane prosimy o stawienie się w wyżej wyznaczonym terminie w Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15
2. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi netto: 313 426,83 PLN
W dniu akceptacji SIWZ kwota, którą Zamawiający planuje przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi brutto: 385 515,00 PLN
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)