Dostawa nowych mebli biurowych, laboratoryjnych, metalowych, wypoczynkowych, foteli, krzeseł, stołów i mebli medycznych do Centrum Naukowo-Dydaktycznego Medycyny Eksperymentalnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Publication date 2016-04-06
End date 2016-04-15 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 78148 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa nowych mebli biurowych, laboratoryjnych, metalowych, foteli, krzeseł, stołów i mebli medycznych do Centrum Naukowo-Dydaktycznego Medycyny Eksperymentalnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

Opis

Meble biurowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.Meble laboratoryjne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.Meble metalowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.Krzesła, fotele i stoły. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.Meble medyczne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Ulica ul. Oczapowskiego 2
Nr domu 2
Miejscowosc Olsztyn
Kod poczt 10-719
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 5233420
Fax (089) 5233278
Internet www.uwm.edu.pl/zamowienia
Regon 51088420500010
E mail jasma@uwm.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości ogółem: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) w tym za: a) część nr 1 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), b) część nr 2 - 4 300,00 zł ( słownie: cztery tysiące trzysta złotych 00/100), c) część nr 3 - 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych 00/100), d) część nr 4 - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Zaliczka Nie
Wiedza 1.W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w zakresie części nr 1 - minimum 1 dostawy polegającej na dostawie mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł każda z nich. 2.W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w zakresie części nr 2 - minimum 1 dostawy polegającej na dostawie mebli laboratoryjnych o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł każda z nich. 3.W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w zakresie części nr 3 - minimum 1 dostawy polegającej na dostawie mebli metalowych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł każda z nich. 4. W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w zakresie części nr 4 - minimum 1 dostawy polegającej na dostawie mebli wypoczynkowych, foteli, krzeseł i stołów o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł każda z nich. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI SIWZ wg formuły spełnia -nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ). 4. W przypadku przynależności przez Wykonawcę do grupy kapitałowej Zamawiający wymaga złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 Ustawy Pzp. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi: 5. 1.Ważny certyfikat ISO 9000:2009 w zakresie produkcji mebli laboratoryjnych lub równoważny oraz atest higieniczny E-1 na płytę wiórową, obrzeża oraz karta charakterystyki dotycząca zastosowanego kleju z zastosowaniem do kompleksowego wyposażenia laboratoriów, pracowni naukowo-badawczych - dotyczy części II. 5.2. Deklaracja (oświadczenie) zgodności CE z normami Unii Europejskiej dotycząca mebli laboratoryjnych oraz mebli biurowych-dotyczy części I i II. 5.3.Ważny certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie produkcji mebli biurowych lub równoważny oraz atest higieniczny E-1 na płytę wiórową, obrzeża oraz karta charakterystyki dotycząca zastosowanego kleju - dotyczy części I. 5.4. Atest badań wytrzymałościowych na krzesła - dotyczy części IV.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 5
Spec www www.uwm.edu.pl/zamowienia
Spec war UNIWERSYTET WARMIŃSKO - MAZURSKI W OLSZTYNIE, DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, ul. Oczapowskiego 2, pk. 312, 10 - 719 Olsztyn
Data skl 15/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce UNIWERSYTET WARMIŃSKO - MAZURSKI W OLSZTYNIE, DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, ul. Oczapowskiego 2,pok. 311,10 - 719 Olsztyn
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)