Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi i oprogramowaniem w ramach zadania: Informatyzacja Urzędu Miasta - zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie Miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy)

Publication date 2016-04-06
End date 2016-04-14 12:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Baterie,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 78890 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302131006, 302313000, 302161100, 302321108, 324200003, 302372300, 301240004, 302321304, 302132007, 480000008, 314400002, 302331325
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi i oprogramowaniem jak niżej:
1.Komputer przenośny 15,6 cali - 7 szt.
2.Komputer biurkowy - 20 szt.
3.Sieciowa drukarka monochromatyczna z dupleksem A4- 12szt.
4.Wielofunkcyjna drukarka monochromatyczna A3- szt. 2
5.Wielofunkcyjna drukarka laserowa A4- szt. 4
6.Drukarka laserowa A4- 1 szt.
7.Przenośna drukarka atramentowa - 1szt.
8.Monitor LCD - 24 cale - 9 szt.
9.Monitor dotykowy - 1 szt.
10.Monitor 18,9 - 19 cali - 5 szt.
11.Tablet - szt. 2
12. Router - 2szt.
13.Dysk HDD - Dyski dedykowane do serwera HP ProLine ML 350G6 - rozbudowa serwera, dyski wraz z kieszenią do serwera - 6 szt.
14.Dysk HDD Dyski dedykowane do macierzy IBM STORWIZE V3700 - 6099-24C - rozbudowa macierzy kompatybilny z dyskami Seagate Savvio 10K6 SAS- 600GB 6GB/S ST600MM0006, dyski wraz z kieszenią do macierzy - 4 szt.
15.Skaner A4 - 3szt.
16.Pamięć RAM 4 GB do komputerów biurkowych oferowanych w niniejszym postępowaniu - 3szt.
17.Przełącznik (SWITCH) gigabitowy - 2szt.
18.Microsoft Office 2013 Home and Business - dla użytkowników domowych i małych firm 32-bit/x64 Polish - 6 szt.
19.Bezprzewodowa karta sieciowa USB - 1 szt.
20.Bateria do laptopa HP ProBook 4540s - 1 szt.
21.Bateria do laptopa HP ProBook 4530s - 1szt.
22.Bęben światłoczuły Black do drukarki OKI C822 - 1szt.
23.Bęben światłoczuły do drukarki OKI B431 - 4 szt.
24.Bęben światłoczuły Yellow do drukarki OKI MC 851 DN+ - 1 szt.
25.Bęben światłoczuły Magenta do drukarki OKI MC 851 DN + - 1 szt.
26.Bęben światłoczuły Cyan do drukarki OKI MC 851 DN + - 1 szt.
27.Bęben światłoczuły Black do drukarki OKI MC 851 DN + - 2szt.


Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Prezydent Miasta Legnicy
Ulica pl. Słowiański 8
Nr domu 8
Miejscowosc Legnica
Kod poczt 59-220
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 076 7212100
Fax 076 7212115
Internet www.um.bip.legnica.eu
Regon 39064725100000
E mail im@legnica.um.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium 3.000,00 PLN
Zaliczka Nie
Wiedza Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. jako Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 zamówienia obejmujące dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 150.000 zł brutto każde - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz wraz z załączeniem: - dowodów tj. poświadczenia podmiotów np. referencje, zawarte umowy z poświadczeniem ich realizacji, protokoły odbioru itp., na rzecz których dostawy zostały wykonane, z tym że w odniesieniu do dostaw nadal wykonywanych ww. poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia - oświadczenie Wykonawcy. Ocena spełnienia warunku według : a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz i b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw wraz z rozmieszczeniem i instalacją, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dokumentów lub dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz wraz z załączeniem: - dowodów tj. poświadczenia podmiotów np. referencje, zawarte umowy z poświadczeniem ich realizacji, protokoły odbioru itp., na rzecz których dostawy zostały wykonane, z tym że w odniesieniu do dostaw nadal wykonywanych ww. poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia - oświadczenie Wykonawcy. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz oferty wg załączonego druku Rozdziału Nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Oświadczenie Wykonawcy na przyjęcie warunków zmian w umowie - wg załącznika nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Oświadczenie Wykonawcy - wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg załącznika nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wypełnioną umowę wg Rozdziału Nr 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wypełnienie i akceptacja umowy nie stanowi zobowiązań prawnych ze strony Zamawiającego. 6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców. 7. W sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b w zakresie warunków określonych w pkt. 13 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 8. Oświadczenia Wykonawcy dotyczące sprzętu- wg załącznika nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Wymagane w punkcie 8 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia certyfikaty oraz deklaracje i oświadczenia producentów: 9.1. dla komputera przenośnego ( 7 szt.) - Procesor 2 rdzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, taktowany zegarem co najmniej 2.3 GHz, osiągający jednocześnie w teście PassMark CPU Mark wynik min.: 3880 punktów. Do oferty należy dołączyć wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów SIWZ, - Certyfikat ISO9001:2008 dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji lub równoważny, -Deklaracja zgodności CE dla oferowanego sprzętu, -Certyfikat EPEAT na poziomie Gold dla Polski - jako potwierdzenie wymagany wydruk ze strony http://www.epeat.net/, - Certyfikat EnergyStar - komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov lub http://www.eu-energystar.org/ - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej, - Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie (IDLE) wynosząca maksymalnie 22dB; wymaga się dostarczenia odpowiedniego certyfikatu lub deklaracji producenta. 9.2. dla komputera biurkowego ( 20 szt.) - Certyfikat ISO9001:2008 dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji lub równoważny, - Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star. Wymagany certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov lub http://www.eu-energystar.org/ - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej, - Deklaracja zgodności CE dla oferowanego sprzętu, -Certyfikat EPEAT na poziomie Gold dla Polski - jako potwierdzenie wymagany wydruk ze strony http://www.epeat.net/ , - Procesor minimum dwurdzeniowy taktowany zegarem minimum 3,6 GHz osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 5000 punktów. Do oferty należy dołączyć wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów SIWZ. - Głośność maksymalnie 26 dB z pozycji operatora w trybie IDLE, pomiar zgodny z normą ISO 9296 / ISO 7779; wymaga się dostarczenia odpowiedniego certyfikatu lub deklaracji producenta; 9.3. Monitor 24 cale ( 9 sztuk) - Certyfikat ISO9001:2008 dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji lub równoważny, -Certyfikat CE dla oferowanego sprzętu, -Certyfikat EPEAT na poziomie Gold dla Polski - jako potwierdzenie wymagany wydruk ze strony http://www.epeat.net/ 9.4. Monitor 18,9 - 19 cali ( 5 sztuk) - Certyfikat ISO9001:2008 dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji lub równoważny, -Certyfikat CE dla oferowanego sprzętu, - Certyfikat EPEAT na poziomie Gold dla Polski - jako potwierdzenie wymagany wydruk ze strony http://www.epeat.net/, Wszystkie wyżej wymienione certyfikaty, deklaracje, oświadczenia i wydruki ze stron internetowych należy dołączyć do oferty. 10. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz.
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Dodatkowa gwarancja - na komputery przenośne i komputery biurkowe
Kryt 2p 3
Spec www www.um.bip.legnica.eu
Spec war Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7 , pokój nr 22- Referat Zamówień Publicznych
Data skl 14/04/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)