Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych
Publication date | 2016-04-06 |
End date | 2016-04-15 11:00:00 |
Instytucja | Jednostka Wojskowa 1158 |
Miejscowość | Łask |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 78964 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 310000006, 316000002, 441110001, 441114005, 441137002, 441760004, 445110005, 445120002, 445129001, 445140006, 445142008, 448110008, 448322003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych. 2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 4 części. 3.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięcy gwarancji (dotyczy części I, II, III postępowania). 5.Przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż do 31.12.2016 r. (dotyczy części IV postępowania); Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 6.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dla pozycji 5÷7, 10, 11 - części IV postępowania: 6.1Kartę Informacyjną (Techniczną) Charakterystyki oferowanego produktu; 6.2 Orzeczenie Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych, dopuszczające ich do stosowania na nawierzchniach lotniskowych i/lub Aprobaty Techniczne IBDiM. 7.Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 8.Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi być fabrycznie nowe, nie mogą być to materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp., zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dokumentacja eksploatacyjno - techniczna w języku polskim. Opis1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych.2.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięcy gwarancji (dotyczy części I, II, III postępowania).1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów elektrycznych. 2.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięcy gwarancji (dotyczy części I, II, III postępowania).1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów hydraulicznych. 2.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięcy gwarancji (dotyczy części I, II, III postępowania).1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych. 2.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż do 31.12.2016 r. (dotyczy części IV postępowania); Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 4.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dla pozycji 5÷7, 10, 11 - części IV postępowania: 4.1Kartę Informacyjną (Techniczną) Charakterystyki oferowanego produktu; 4.2 Orzeczenie Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych, dopuszczające ich do stosowania na nawierzchniach lotniskowych i/lub Aprobaty Techniczne IBDiM. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Jednostka Wojskowa 1158 |
Ulica | ul. 9 Maja 95 |
Nr domu | 95 |
Miejscowosc | Łask |
Kod poczt | 98-100 |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 261 554 591 |
Fax | 261 554 709 |
Internet | www.32blot.wp.mil.pl |
Regon | 73009757200000 |
E mail | 32blt.przetargi@wp.mil.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa |
Rodzaj zam inny | Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Wadium | 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 400,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1 część I - 1 400,00 PLN; 1.2 część II - 1 500,00 PLN; 1.3 część III - 1 000,00 PLN; 1.4 część IV - 500,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium nr sprawy 25PN2016. Nr NIP (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 15.04.2016 r. do godz. 1100. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia |
Wiedza | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Dok podm zag 5 | Tak |
Dok potw 2 | Tak |
Inne dokumenty | Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ; 3. potwierdzenie wpłaty wadium; 4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie; 5. oraz załączniki i dokumenty wymienione w treści pkt 6. SIWZ |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Spec www | www.32blot.wp.mil.pl |
Spec war | SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 222 pokój 307, 308 lub pocztą (bezpłatnie) lub pobrać ze strony Internetowej Zamawiającego |
Data skl | 15/04/2016 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego podany w punkcie 1.1.1. SIWZ lub składać osobiście w siedzibie Zamawiającego podany w punkcie 1.1.2 SIWZ, biuro przepustek |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |