Przebudowa pomieszczeń zakładu opiekuńczo-leczniczego, przebudowa bloku operacyjnego, nadzór inwestorski

Publication date 2016-04-06
End date 2016-04-22 10:00:00
Instytucja 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 79034 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 451113001, 454530007, 453100003, 453150008, 453153001, 453160005, 453140001, 453143200, 453311007, 453320003, 453131007, 331920002, 390000002, 397000007, 444110004, 331620003, 712470001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje 4 Zadania.

Zadanie 1: Przebudowa pomieszczeń zakładu opiekuńczo-leczniczego z wyposażeniem. Roboty prowadzone będą na III piętrze pięciopiętrowego budynku Szpitala.

Zadanie 2: Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych zadania 1.
1.Usługa nadzoru inwestorskiego będzie realizowana w oparciu o art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., Nr 290 z późn. zm.) z uwzględnieniem szczegółowych wytycznych Zamawiającego.
2.Inspektor nadzoru zobowiązany jest do reprezentowania Zamawiającego przed autorem projektu i Wykonawcą robót w trakcie realizacji robót i w okresie udzielonych gwarancji, w sposób zapewniający ochronę interesów Zamawiającego.
3.Usługi wchodzące w zakres zamówienia realizowane będą w okresie od dnia podpisania umowy do dnia upływu odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych z tytułu udzielonych gwarancji.
4.Ofertę na sprawowania pełnego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych, o których mowa w ust. 1, ma uwzględniać nadzór nad wszystkimi pracami niezbędnymi do zakończenia inwestycji.

Zadanie 3: Przebudowa bloku operacyjnego z wyposażeniem
Roboty budowlane prowadzone będą w budynku głównym Szpitala przy przebudowie bloku operacyjnego na II piętrze, na dachu budynku Przychodni przylegającej do budynku głównego (montaż central wentylacji i klimatyzacji), na dachu budynku głównego (wykonanie klap oddymiających klatek schodowych) oraz w piwnicy (adaptacja pomieszczeń na gazy medyczne).

Zadanie 4: Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych zadania 3.
1.Usługa nadzoru inwestorskiego będzie realizowana w oparciu o art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. , Nr 290 z późn. zm.) z uwzględnieniem szczegółowych wytycznych Zamawiającego.
2.Inspektor nadzoru zobowiązany jest do reprezentowania Zamawiającego przed autorem projektu i Wykonawcą robót w trakcie realizacji robót i w okresie udzielonych gwarancji, w sposób zapewniający ochronę interesów Zamawiającego.
3.Usługi wchodzące w zakres zamówienia realizowane będą w okresie od dnia podpisania umowy do dnia upływu odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych z tytułu udzielonych gwarancji.
4.Ofertę na sprawowania pełnego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych, o których mowa w ust. 1, ma uwzględniać nadzór nad wszystkimi pracami niezbędnymi do zakończenia inwestycji.

Opis

Przebudowa pomieszczeń zakładu opiekuńczo-leczniczego z wyposażeniem. Roboty prowadzone będą na III piętrze pięciopiętrowego budynku Szpitala.Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych zadania 1.
1.Usługa nadzoru inwestorskiego będzie realizowana w oparciu o art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., Nr 290 z późn. zm.) z uwzględnieniem szczegółowych wytycznych Zamawiającego.
2. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do reprezentowania Zamawiającego przed autorem projektu i Wykonawcą robót w trakcie realizacji robót i w okresie udzielonych gwarancji, w sposób zapewniający ochronę interesów Zamawiającego.
3. Usługi wchodzące w zakres zamówienia realizowane będą w okresie od dnia podpisania umowy do dnia upływu odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych z tytułu udzielonych gwarancji.
4. Ofertę na sprawowania pełnego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych, o których mowa w ust. 1, ma uwzględniać nadzór nad wszystkimi pracami niezbędnymi do zakończenia inwestycji.
.Przebudowa bloku operacyjnego z wyposażeniem.
Roboty budowlane prowadzone będą w budynku głównym Szpitala przy przebudowie bloku operacyjnego na II piętrze, na dachu budynku Przychodni przylegającej do budynku głównego (montaż central wentylacji i klimatyzacji), na dachu budynku głównego (wykonanie klap oddymiających klatek schodowych) oraz w piwnicy (adaptacja pomieszczeń na gazy medyczne).Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych zadania 3.
1. Usługa nadzoru inwestorskiego będzie realizowana w oparciu o art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. , Nr 290 z późn. zm.) z uwzględnieniem szczegółowych wytycznych Zamawiającego.
2. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do reprezentowania Zamawiającego przed autorem projektu i Wykonawcą robót w trakcie realizacji robót i w okresie udzielonych gwarancji, w sposób zapewniający ochronę interesów Zamawiającego.
3. Usługi wchodzące w zakres zamówienia realizowane będą w okresie od dnia podpisania umowy do dnia upływu odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych z tytułu udzielonych gwarancji.
4. Ofertę na sprawowania pełnego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych, o których mowa w ust. 1, ma uwzględniać nadzór nad wszystkimi pracami niezbędnymi do zakończenia inwestycji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Ulica ul. Wróblewskiego 46
Nr domu 46
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45-759
Wojewodztwo opolskie
Tel 261 62 60 61;261 62 51 29
Fax 261 62 60 51
Internet www.116szpital.opole.pl
Regon 53156361100000
E mail przetargi@116szpital.opole.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam B
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający może w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielić zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu Wykonawcy usługi lub roboty budowlanej, zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Będzie to stanowić nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
Wadium 1.Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości (zł.): Zadanie nr 1: 35 000,00 Zadanie nr 2: 300,00 Zadanie nr 3: 50 000,00 Zadanie nr 4: 500,00 do terminu składania ofert Z treści dokumentu powinno wynikać jakiego postępowania i zadania wadium dotyczy. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy: 36 1130 1219 0026 3006 1820 0006; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zm.). 3.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia: a) jest nieodwołalne i bezwarunkowe, umożliwiające wypłatę sumy gwarancyjnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, b) jest ważne do czasu upływy terminu związania ofertą, c) określa Zamawiającego, d) zawiera stwierdzenie, że określona kwota pieniężna stanowi zabezpieczenie niezbędne do wzięcia udziału przez Wykonawcę w konkretnym postępowaniu oraz, że w przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z warunków wskazanych w gwarancji, na rzecz Zamawiającego przekazana zostanie gwarantowana kwota, e) treść ściśle odpowiada przesłankom wymienionym w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 4. Wadium zwracane będzie zgodnie z art. 46 ust. 1, 2 i 4 ustawy. 5. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oryginał dokumentu należy dołączyć w taki sposób, by nie stanowił trwałej zawartości oferty.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do siwz).
Wiedza Dot. Zadania 1: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na: remoncie, przebudowie, rozbudowie o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. brutto każda. (zał. nr 5 do siwz). Dot. Zadania 2: Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do siwz). Dot. Zadania 3: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na: remoncie, przebudowie, rozbudowie w obiektach służby zdrowia, o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. brutto każda (zał. nr 5 do siwz). Dot. Zadania 4: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi nadzoru inwestorskiego dot. remontu, przebudowy, rozbudowy w obiektach służby zdrowia, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. brutto każda (zał. nr 6 do siwz).
Potencjal Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do siwz)
Zdolne Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do siwz)
Sytuacja Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do siwz)
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1.dotyczy Zadania 1,3: wypełniony druk OFERTA (zał. 1 do siwz), który powinien stanowić pierwszą stronę oferty, należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego wraz z uproszczonym kosztorysem ofertowym zawierającym wszystkie prace konieczne do wykonania UWAGA! Szczegółowy zakres robót wynika z załączonej do siwz dokumentacji technicznej, przedmiarów i wytycznych Zamawiającego, przy czym należy uwzględnić fakt, że określone w postępowaniu wynagrodzenie ryczałtowe obliguje Wykonawcę do weryfikacji przedmiarów oraz określenia we własnym interesie ilości niezbędnych prac i materiałów, ponieważ kosztorys będzie pełnił funkcję jedynie pomocniczą. Jednocześnie zaznaczamy, że obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie złożenie szczegółowego kosztorysu wraz z wykazem zaoferowanego wyposażenia i urządzeń z ich typami i nazwami producenta w dniu podpisania umowy. 2. dotyczy Zadania 2,4: wypełniony druk OFERTA (zał. 1 do siwz), który powinien stanowić pierwszą stronę oferty, należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego; 3. dokumenty o których mowa w punkcie IX, X; 4. dowód wniesienia wadium. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt IX.1 powinny być złożone przez co najmniej jednego z tych Wykonawców, oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt IX.2 powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia. Lista albo informacja o której mowa w pkt IX. 4 powinna być sporządzona dla każdego z Wykonawców osobno. 3.Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt. 1-2. Wykonawcy winni są złożyć zaświadczenia o niezaleganiu z ZUS/KRUS i z Urzędu Skarbowego zarówno wszystkich wspólników jak i spółki cywilnej. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie (IX.3 siwz), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictow posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dot. Zadania 1,3. Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, oraz określenie warunków takiej zmiany (art.144 ust.1 ustawy Pzp). 1.Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu końcowego wykonania zadania w przypadku: a) gdy w trakcie prac zaistnieje potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz; b) wystąpienia konieczności wykonania niniejszej umowy z zastosowaniem innych rozwiązań technicznych i technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; c) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym w razie niezawinionego przez Wykonawcę: wstrzymanie robót, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przypadku odmowy wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w §1 niniejszej umowy 3.Zamawiający wyrazi zgodę na wykonanie robót zamiennych pod warunkiem, że prace nie spowodują zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia Wykonawcy określonego w ofercie i zwiększenia wynagrodzenia określonego w §5 ust. 1 niniejszej umowy . 4.Roboty zamienne mogą być wykonane wyłącznie na podstawie protokołu konieczności podpisanego przez osoby upoważnione. 5.Wykonanie robót zamiennych samowolnie, bez aneksu do umowy, będzie traktowane jako niewykonane. 6.Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron na piśmie, pod rygorem nieważności, w formie aneksu do umowy.
Kryt cena C
Spec www www.116szpital.opole.pl
Spec war 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, 45-759 Opole, ul. Wróblewskiego 46, I p., pokój 166
Data skl 22/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, 45-759 Opole, ul. Wróblewskiego 46, sekretariat p. 32
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)