Dostawę mięsa, wędlin, drobiu i konserw mięsnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni.
Publication date | 2016-04-06 |
End date | 2016-04-14 10:00:00 |
Instytucja | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej |
Miejscowość | Gdynia |
Województwo | pomorskie |
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 79450 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 151100002, 151311305, 151120006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, wędlin, drobiu i konserw mięsnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Dostawy będą realizowane wyłącznie w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdynia, tj.: 1) Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Generała Maczka 1, 2) Zespół Opiekuńczy ul. Fredry 3, 3) Ośrodek Opiekuńczy dla Osób Przewlekle Chorych ul. Bosmańska 32A, 4) Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Generała Maczka 1, 5) Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Wąsowicza 3, 6) Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Maciejewicza 11, 7) Klub 1,2,3, ul. Warszawska 42, 8)Zespół Doradztwa ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Wendy 7/9, 4 piętro, 2. Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymagania organoleptyczne: 1) Obróbka: powierzchnia cięć powstałych przy podziale półtusz lub ćwierćtusz na części zasadnicze - gładkie; luźne strzępy mięśni i tłuszczu oraz ewentualne odłamki kości, błony, tłuszcz usunięte; niedopuszczalne przekrwienia powierzchniowe. 2) Powierzchnia: sucha, dopuszczalna lekko wilgotna; gładka, niezakrwawiona, niepostrzępiona, bez pomiażdżonych kości, głębszych zacięć; niedopuszczalna oślizgłość, nalot pleśni. 3) Czystość: mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń 4) Barwa mięśni jasnoczerwona, czerwona, ciemnoczerwona do brązowo wiśniowej, dla mięsa wołowego oraz jasnoróżowa do czerwonej, dla mięsa wieprzowego, jasnoróżowa dla mięsa drobiowego. Dopuszczalne matowienie, niedopuszczalny odcień szary lub zielonkawy. 5) Konsystencja: jędrna i elastyczna. 6) Zapach: swoisty, charakterystyczny dla świeżego mięsa, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia; niedopuszczalny zapach obcy. 3. Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami: 1) Ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm.); 2) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego ( Dz. U z 2006 r. Nr 17 poz. 127 ze zm.); 3) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (t. j Dz. U. z 2010 r. Nr 112 poz. 744); 4) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych ( t.j Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz.1577 ze zm.); 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie. Zamawiający każdorazowo ustali rodzaj i ilość zamawianego towaru oraz termin i miejsce dostawy. 5. Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego aktualne badania weterynaryjne partii asortymentu dostarczanego do Zamawiającego. 6. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 7. W związku z tym, że w trakcie obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia może zmniejszyć się zapotrzebowanie na zamawiane produkty Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości poszczególnych artykułów z zakresu przedmiotu zamówienia o nie więcej niż 25% w stosunku do zamawianych ilości.W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw i nie będzie on zgłaszać roszczeń, co do realizacji pozostałej części. 8. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca winien zapewnić na własny koszt i ryzyko transport zamawianego asortymentu do siedziby Zamawiającego. Środek transportu musi odpowiadać warunkom sanitarnym oraz przepisom HACCP. Ewentualne koszty związane z transportem Wykonawca winien wkalkulować w cenę jednostkową zamawianego asortymentu. 9. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom, to jego zakres wskazuje w ofercie. 10. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za dostawy wykonane przez podwykonawców. 11. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej |
Ulica | ul. Grabowo 2 |
Nr domu | 2 |
Miejscowosc | Gdynia |
Kod poczt | 81-265 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 058 7810120, 7820124 w. 55, 38 |
Fax | 058 7820124 w. 38 |
Internet | www.mopsgdynia.pl |
Regon | 00283033200000 |
E mail | sekretariat@mopsgdynia.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Pomoc Społeczna |
Rodzaj zam inny | Pomoc Społeczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 30/04/2017 |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | 2. Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem co najmniej 2 dostaw mięsa i wędlin o wartości brutto minimum 80 000 zł każda. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | Poza dokumentami, o których mowa w pkt III.4 należy złożyć: 1) Formularz cenowy (wg Załącznika nr 1a do SIWZ); 2) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) W przypadku gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 1) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ww. pisemne zobowiązanie powinno zawierać w swojej treści co najmniej informacje dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego, b) sposobu w jaki zostaną wykorzystane zasoby podmiotu trzeciego przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem trzecim, d) zakresu i okresu udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu zamówienia. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane wyłącznie w granicach unormowanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy dokonanej za zgodą stron w przypadku: 1) konieczności zmiany kwoty podatku VAT, z związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności podatkowych dotyczących obowiązującej wysokości (stawki) podatku VAT, 2) gdy nastąpi wycofanie danego towaru z produkcji przez producenta i stanie się niedostępny na rynku a dostępne będą towary o właściwościach nie gorszych niż wynikające z ich opisu w SIWZ (wycofanie lub niedostępność Wykonawcy musi pisemnie udokumentować i uzasadnić) 3) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego i są uzasadnione prawidłową realizacją przedmiotu umowy. 3. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | termin realizacji dostawy |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | http://www.mopsgdynia.pl/pl/ogloszenia-i-komunikaty/przetargi |
Spec war | Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni, ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, w sekretariacie. |
Data skl | 14/04/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni, ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, w sekretariacie. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |