Dostawa: rękawic chirurgicznych, diagnostycznych, , pieluchomajtek, gąbek i rękawic do mycia ciała ,myjek dla dzieci, ubrań 1 x użytku, podkładów, ręczników celulozowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7

Publication date 2016-04-07
End date 2016-04-15 10:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
Miejscowość Kartuzy
Województwo pomorskie
Branża
  • Rękawice,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 35619 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 331414200, 330000000, 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa: rękawic chirurgicznych, diagnostycznych, , pieluchomajtek, gąbek i rękawic do mycia ciała ,myjek dla dzieci, ubrań 1 x użytku, podkładów, ręczników celulozowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7
2. Zestawienie asortymentu, ilości i parametrów wymaganych zawiera załącznik nr 2 do SIWZ Pakiety Nr 1-do 6
3. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
Przedmiot zamówienia został oznaczony następującym kodem CPV: 33.14.14.20-0 , 33-00-00-00-0, 18424300-0

Opis

Rękawice diagnostyczne i chirurgiczneRękawice diagnostycznePieluchomajtki dla dorosłych i dzieciJednorazowe gąbki i rękawice do mycia ciałaUbrania jednorazowe XL,L,XXLPodkłady, ręczniki celulozowe

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
Ulica ul. Floriana Ceynowy 7
Nr domu 7
Miejscowosc Kartuzy
Kod poczt 83-300
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 6854800
Fax 058 6854840
Regon 58919418230000
E mail pcz-kart@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Potencjal Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Dokumenty zawarte w załączniku i pod załącznikiem Nr 2
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT na towary będące przedmiotem Umowy w czasie jej trwania Wykonawca zawiadomi o tym Zamawiającego na 14 dni przed dniem wejścia w życie przepisów zmieniających. Zmiana stawek podatku VAT spowoduje zmianę kwot podatku VAT i cen brutto wynikających Arkuszu Asortymentowo - Cenowego, cena netto pozostaje niezmienna. Powyższe nie dotyczy przypadków, gdy Wykonawca nieprawidłowo ustalił stawki podatku VAT w ofercie, w takim wypadku skutki nieprawidłowego wskazania stawki podatku obciążają wyłącznie Wykonawcę. Nie dotyczy to przypadków zawyżenia stawki VAT w ofercie. 2. Jeśli w trakcie obowiązywania niniejszej umowy ustalone zostaną przez odpowiednie organy państwowe cen urzędowych towarów określonych w Arkuszu Asortymentowo - Cenowym ceny jednostkowej dla tych towarów zostaną określone w następujący sposób: a) jeżeli cena urzędowa przedmiotu zamówienia będzie niższa od cen wskazanych w Arkuszu Asortymentowo - Cenowym, od dnia wejścia w życiem powszechnie obowiązujących przepisów określających ceny urzędowe, do wszelkich zrealizowanych po tym terminie dostaw będą miały zastosowanie ceny urzędowe określone w odpowiednich przepisach, b) jeżeli cena urzędowa przedmiotu zamówienia będzie wyższa od cen wskazanych w Arkuszu Asortymentowo - Cenowym do umowy w dalszym ciągu zastosowanie będą miały ceny określone w Arkuszu Asortymentowo - Cenowym.
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 termin realizacji reklamacji
Kryt 2p 2
Spec www http://www.bip.pczkartuzy.pl
Spec war Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 -dział Administracyjno - Gospodarczy pok. nr 2..
Data skl 15/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 - sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)