Budynek administracyjny Zabytkowej Kopalni Ignacy w dzielnicy Niewiadom; rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego.

Publication date 2016-04-07
End date 2016-04-26 09:00:00
Instytucja Miasto Rybnik
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Kamery telewizyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 35627 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 453112002, 713200007, 452611005, 453123309, 322400007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w budynku administracyjnym zabytkowej kopalni Ignacy w dzielnicy Niewiadom.
Zadanie będzie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Do obowiązków wykonawcy należy:
- zapoznanie się z materiałami wyjściowymi (SIWZ, program funkcjonalno-użytkowy, dokumentacja fotograficzna, rysunki poglądowe),
- wykonanie inwentaryzacji budowlanej obiektu w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji,
- wykonanie projektu budowlano-wykonawczego i uzyskanie pozwolenia na budowę ,
- realizacja robót w oparciu o zatwierdzony projekt budowlany i uzyskane pozwolenie na budowę wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej.

Zakres zamówienia obejmuje:
- dostawę i montaż kamer CCTV-2szt. na zabytkowej wieży KWK Ignacy
- dostawę i montaż radiolinii -transmisja wizji do budynku maszynowni
- dostawę i instalację rejestratora IP
- uruchomienie systemu CCTV , przepięcie istniejących kamer do nowego rejestratora.

Szczegółowy zakres prac precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz program funkcjonalno-użytkowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Rybnik
Ulica ul. B. Chrobrego 2
Nr domu 2
Miejscowosc Rybnik
Kod poczt 44-200
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 4223011
Fax 032 4224124
Internet www.rybnik.eu
E mail rybnik@um.rybnik.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 100
Wadium 800 PLN
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 1 projekt instalacji monitoringu o wartości tego zakresu co najmniej 5.000,00 zł brutto, - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 1 robotę obejmującą swoim zakresem wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego o wartości tego zakresu co najmniej 20 000,00 zł brutto W przypadku, gdy wykonane zamówienie obejmowało prace o różnym charakterze należy podać wartość dotyczącą wykonania instalacji systemu monitoringu wizyjnego . W przypadku zamówień, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia zamówienia (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
Zdolne Wykonawca dysponuje: - co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w branży telekomunikacji, - co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w branży elektrycznej, - co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży telekomunikacyjnej, - co najmniej dwiema osobami, które będą pełnić funkcję montera posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne E branży elektrycznej, - co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję montera posiadającą świadectwo kwalifikacyjne typu D branży elektrycznej. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy -w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Formularz oferty. Oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale V SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w niżej opisanych przypadkach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, o ile bez winy Wykonawcy trwało wstrzymanie robót ze względu na przedłużenie się procedury administracyjnej uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, tj. o różnicę ponad termin ustawowy od złożenia kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie prac ze względu na wydane decyzje lub postanowienia wstrzymujących realizację robót przez instytucje niezależne, takie jak: PINB, Policja, PSP, Sanepid, Konserwator Zabytków, itp., 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w pkt. 1.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Spec www bip.um.rybnik.eu
Spec war Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych
Data skl 26/04/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 100 dni od daty zawarcia umowy, w tym: a) opracowanie koncepcji projektowej do 7 dni od daty zawarcia umowy, b) uzyskanie akceptacji Użytkownika i Zamawiającego (dla koncepcji złożonej do akceptacji) do 10 dni od daty zawarcia umowy, c) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego i protokolarne przekazanie go Zamawiającemu do 24 dni od daty zawarcia umowy, d) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę do 80 dni od daty zawarcia umowy (Zamawiający składa wniosek o pozwolenie i przekazuje Wykonawcy kopię decyzji o pozwoleniu na budowę), e) realizacja robót do 100 dni od daty zawarcia umowy, w tym dostarczenie Zamawiającemu, w dniu otrzymania kopii pozwolenia na budowę, oświadczenia o przyjęciu obowiązków kierownika budowy (zawiadomienia PINB o przystąpieniu do wykonywania robót budowlanych dokonuje Zamawiający).
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)