Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby SPZOZ w Łukowie
Publication date | 2016-04-07 |
End date | 2016-04-15 10:00:00 |
Instytucja | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie |
Miejscowość | Łuków |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 36089 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302140002, 302313000, 302321108, 487710003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego: Pakiet nr 1: Komputery i podzespoły poleasingowe, Pakiet nr 2: Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, Pakiet nr 3: Oprogramowanie, Pakiet nr 4: Serwery i sprzęt peryferyjny. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagania Zamawiającego został zawarty w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3. Wymagania dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia: a) Sprzęt opisany w załączniku nr 3, oprócz pakietu nr 1, powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, fabrycznie nieodnawialny (refurbished). b) Sprzęt z pakietu nr 1, musi być w 100% sprawny łącznie ze wszystkimi elementami mechanicznymi (przyciski, wiatraki, klapki, zatrzaski), a także wyczyszczony z kurzu i zabrudzeń. c) Oferowany sprzęt musi być oznaczony znakiem CE - do dostarczanego sprzętu musi być dołączany znak CE wystawiony dla danego sprzętu. d) Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (kabel zasilający, kabel USB itp.). b) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na warunkach opisach w formularzu asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ oraz zaoferowanych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. c) W okresie objętym gwarancją Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usuwania wad i usterek uszkodzonego sprzętu. d) W przypadku komputerów, z uwagi na ochronę danych, sprzęt oddawany do naprawy pozbawiony będzie dysku twardego. e) W przypadku gdy ten sam element będzie naprawiany 3 razy, Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana tego elementu na nowy, taki sam lub odpowiedni. f) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia poprawnie wypełnionych kart gwarancyjnych jednoznacznie identyfikujących urządzenie. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie |
Ulica | ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3 |
Nr domu | 3 |
Miejscowosc | Łuków |
Kod poczt | 21-400 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | 025 7989074 |
Fax | 025 7989074 |
Internet | www.spzoz.lukow.pl |
Regon | 00030647200000 |
E mail | zp@spzoz.lukow.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 21 |
Wadium | Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Pakiet nr 1 - 1000 zł Pakiet nr 2 - 200 zł Pakiet nr 3 - 350 zł Pakiet nr 4 - 350 zł |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1) Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 1); 2) Formularz cenowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 2); 3) Formularz asortymentowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 3); 4) Potwierdzenie wniesienia wadium, 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 85 |
Kryt 2 | Długość okresu gwarancji |
Kryt 2p | 15 |
Spec www | http://www.spzoz.lukow.pl |
Spec war | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 3 |
Data skl | 15/04/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 3 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |