Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby SPZOZ w Łukowie
| Publication date | 2016-04-07 |
| End date | 2016-04-15 10:00:00 |
| Instytucja | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie |
| Miejscowość | Łuków |
| Województwo | lubelskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 36089 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 302140002, 302313000, 302321108, 487710003 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego: Pakiet nr 1: Komputery i podzespoły poleasingowe, Pakiet nr 2: Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, Pakiet nr 3: Oprogramowanie, Pakiet nr 4: Serwery i sprzęt peryferyjny. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagania Zamawiającego został zawarty w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3. Wymagania dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia: a) Sprzęt opisany w załączniku nr 3, oprócz pakietu nr 1, powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, fabrycznie nieodnawialny (refurbished). b) Sprzęt z pakietu nr 1, musi być w 100% sprawny łącznie ze wszystkimi elementami mechanicznymi (przyciski, wiatraki, klapki, zatrzaski), a także wyczyszczony z kurzu i zabrudzeń. c) Oferowany sprzęt musi być oznaczony znakiem CE - do dostarczanego sprzętu musi być dołączany znak CE wystawiony dla danego sprzętu. d) Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (kabel zasilający, kabel USB itp.). b) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na warunkach opisach w formularzu asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ oraz zaoferowanych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. c) W okresie objętym gwarancją Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usuwania wad i usterek uszkodzonego sprzętu. d) W przypadku komputerów, z uwagi na ochronę danych, sprzęt oddawany do naprawy pozbawiony będzie dysku twardego. e) W przypadku gdy ten sam element będzie naprawiany 3 razy, Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana tego elementu na nowy, taki sam lub odpowiedni. f) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia poprawnie wypełnionych kart gwarancyjnych jednoznacznie identyfikujących urządzenie. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie |
| Ulica | ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3 |
| Nr domu | 3 |
| Miejscowosc | Łuków |
| Kod poczt | 21-400 |
| Wojewodztwo | lubelskie |
| Tel | 025 7989074 |
| Fax | 025 7989074 |
| Internet | www.spzoz.lukow.pl |
| Regon | 00030647200000 |
| E mail | zp@spzoz.lukow.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 4 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | Obowiązuje termin |
| Czas dni | 21 |
| Wadium | Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Pakiet nr 1 - 1000 zł Pakiet nr 2 - 200 zł Pakiet nr 3 - 350 zł Pakiet nr 4 - 350 zł |
| Zaliczka | Nie |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Inne dokumenty | 1) Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 1); 2) Formularz cenowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 2); 3) Formularz asortymentowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 3); 4) Potwierdzenie wniesienia wadium, 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 85 |
| Kryt 2 | Długość okresu gwarancji |
| Kryt 2p | 15 |
| Spec www | http://www.spzoz.lukow.pl |
| Spec war | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 3 |
| Data skl | 15/04/2016 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 3 |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |