Dostawa mebli biurowych

Publication date 2016-04-07
End date 2016-04-15 10:00:00
Instytucja Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 36093 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli biurowych - cztery pakiety. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 150 tys. netto, a poniżej 200 tys. netto

Opis

Meble biurowe. Szacunkowa wartość pakietu netto powyżej 30 tys.zł , a poniżej 40 tys złMeble biurowe.Szacunkowa wartość pakietu netto powyżej 50 tys.zł , a poniżej 60 tys złMeble biurowe.Szacunkowa wartość pakietu netto powyżej 40 tys.zł , a poniżej 50 tys złMeble biurowe.Szacunkowa wartość pakietu netto powyżej 35 tys.zł , a poniżej 45 tys zł

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Ulica ul. Prądnicka 80
Nr domu 80
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-202
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 6142551
Fax 012 6142551
Internet www.szpitaljp2.krakow.pl
Regon 00029007300000
E mail przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 42
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości PLN: Pakiet I - 1000,00 zł Pakiet II - 1700,00 zł Pakiet III - 1400,00 zł Pakiet IV - 1200,00 zł Razem: 5300 zł brutto Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Potencjal Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy jest możliwa, pod warunkiem gdy: a) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdrowotnych, lub b) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług, lub dostarczanych towarów, lub c) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub d) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego, lub innych przyczyn leżących po jego stronie, f) podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres udzielonej gwarancji na dostarczone meble
Kryt 2p 10
Spec www www.szpitaljp2.krakow.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego; ul. Prądnicka 80; 31-202 Kraków - Dział Zamówień Publicznych
Data skl 15/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w Budynku Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym (Dziennik Podawczy)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)