DZP/12/16 OPIEKA SERWISOWA NAD SYSTEMEM INFORMATYCZNYM INFINITT PACS

Publication date 2016-04-07
End date 2016-04-19 10:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.
Miejscowość Kościerzyna
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 79960 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest 36 miesięczna opieka serwisowa nad systemem informatycznym INFINITT PACS w Szpitalu Specjalistycznym w Kościerzynie Sp. z o.o.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.
Ulica ul. Piechowskiego 36
Nr domu 36
Miejscowosc Kościerzyna
Kod poczt 83-400
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 686 01 31
Fax 58 686 01 19
Internet www.szpital-koscierzyna.pl
Regon 19110303900000
E mail zp@szpital.koscierzyna.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: PODMIOT PRAWA HANDLOWEGO
Rodzaj zam inny PODMIOT PRAWA HANDLOWEGO
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Wadium NIE DOTYCZY
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.1. Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku. 1.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie: a. oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1 PZP,
Wiedza 2.1. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje, co najmniej 2 umowy na obsługę systemu PACS Infinitt o wartości łącznej nie mniejszej niż 400.000,00 brutto lub posiada autoryzację serwisową producenta systemu PACS Infinitt. 2.2. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2.b. PZP, to wymaga się dołączenia do oferty zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2.3. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie: a. oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt. 2 PZP, b. wykazu wykonanych lub wykonywanych usług* lub dokumentu potwierdzającego autoryzację serwisu* (*odpowiednio) c. dowodów potwierdzających, że usługi wykazane w załączniku nr 2 zostały lub są wykonywane należycie; *odpowiednio UWAGA: Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi mogą być raporty serwisowe, referencje, protokoły odbioru, protokoły serwisowe z wykonania usługi, zawierające wszystkie wymagane w SIWZ informacje. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - dowodu należytego wykonania usługi, to na mocy Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, dopuszcza się złożenie stosownego oświadczenia Wykonawcy, zawierającego wszystkie wymagane w SIWZ informacje. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. c. d. zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia na potrzeby wykonania zamówienia - odpowiednio.
Potencjal 3.1. Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku. 3.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie: a. oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP,
Zdolne 4.1. Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku. 4.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie: a. oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP,
Sytuacja 5.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę brutto minimum 250 000 zł brutto; 5.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie: a. oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP b. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (ze złożonego/złożonych dokumentów musi wynikać, że polisa jest opłacona). c.zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia na potrzeby wykonania zamówienia - odpowiednio.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie, że przedmiot zamówienia będzie wykonany przy zastosowaniu materiałów, narzędzi i urządzeń posiadających wymagane świadectwa, certyfikaty, atesty i dopuszczenia do obrotu i używania oraz spełniających wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i dyrektyw unijnych w przedmiotowym zakresie - treść oświadczenia umieszczona jest w druku OFERTA, który stanowi załącznik do SIWZ OFERTA Druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego organu rejestracyjnego. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. załącznik nr 7 6. Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 19.02.2013r., poz. 231), tj.: a. Wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zamiast załącznika nr 5 wymienionego w pkt. VI.3. SIWZ). Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty), b. do oferty należy dołączyć dokumenty, o ile są wymienione w pkt. VI.2 SIWZ, potwierdzające, że każdy z warunków określonych w pkt. V.A. SIWZ (art. 22 ust. 1ustawy PZP) spełnia co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie, c. oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (pkt. V.A. SIWZ) składa co najmniej jeden Wykonawca albo wszyscy Wykonawcy wspólnie. d. dokumenty (wymienione w pkt. VI.3 SIWZ) potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1ustawy PZP) składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Czas przystąpienia do naprawy, czas usunięcia awarii
Kryt 2p 5
Spec www www.szpital-koscierzyna.pl
Spec war Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. ul. Piechowskiego 36 83 - 400 Kościerzyna DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Data skl 19/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. ul. Piechowskiego 36 83 - 400 Kościerzyna DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)