Dostawa sprzętu komputerowego ZP/PN-10/16

Publication date 2016-04-07
End date 2016-04-15 12:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 80262 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302133008, 302161306, 302313000, 302321005, 302321108, 324200003, 385200006, 486200000, 480000008, 301251208, 301923000, 302372805, 503120005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia


1. Przedmiotem zamówienia jest:

1.1 Część 1 - dostawa laptopa w ilości 1 szt.;

1.2 Część 2 - dostawa komputerów stacjonarnych:

1) jednostka systemowa - 20 szt.

2) monitor - 22 szt.

3) UPS - 17 szt.

4) czytnik kodów kreskowych - 2 szt.

1.3 Część 3 - dostawa drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi:

1) drukarka laserowa mono z interfejsem sieciowym - 2 szt.

2) drukarka laserowa kolor z interfejsem sieciowym - 3 szt.

3) drukarka igłowa z wąskim wałkiem - 1 szt.

4) urządzenie wielofunkcyjne mono A4 - 2 szt.

1.4 Część 4 - dostawa drukarek termotransferowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi:

1) drukarka termotransferowa do wydruku etykiet - 2 szt.

2) drukarka termotransferowa do wydruku kodów - 8 szt.

2. Wykonawca w ramach oferty zobowiązuje się:

2.1 zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowy (oferowane urządzenia winne być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 r.), w najnowszej (najwyższej) dostępnej aktualnej wersji, kompletny i przygotowany do eksploatacji,

2.2 zaoferować przedmiot zamówienia posiadający deklarację zgodności CE (urządzenia oznaczone znakiem CE), zapewniający bezpieczną i higieniczną pracę zgodnie z obowiązującymi na terenie RP normami i przepisami,

2.3 uwzględnić akcesoria niezbędne do instalacji, podłączenia, uruchomienia, prawidłowego funkcjonowania w optymalnych warunkach i sprawdzenia zaproponowanego przedmiotu zamówienia we wszystkich miejscach jego użytkowania,

2.4 dostarczyć, wnieść, zainstalować, skonfigurować, uruchomić oraz przetestować przedmiot zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach,

2.5 przeprowadzić szkolenie stanowiskowe pracowników wskazanych przez Zamawiającego,

2.6 udzielić pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia przez okres min. 24 miesięcy licząc od daty podpisania bezusterkowego Protokołu odbioru, instalacji, wdrożenia i przeszkolenia,

2.7 zapewnić dostęp do pomocy technicznej, umożliwiający zgłaszanie wad lub usterek 24 godz./dobę telefonicznie lub przez Internet.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ

Opis

Dostawa laptopa w ilości 1 sztDostawa komputerów stacjonarnych:

1) jednostka systemowa - 20 szt.

2) monitor - 22 szt.

3) UPS - 17 szt.

4) czytnik kodów kreskowych - 2 szt.
Dostawa drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi:

1) drukarka laserowa mono z interfejsem sieciowym - 2 szt.

2) drukarka laserowa kolor z interfejsem sieciowym - 3 szt.

3) drukarka igłowa z wąskim wałkiem - 1 szt.

4) urządzenie wielofunkcyjne mono A4 - 2 szt.
Dostawa drukarek termotransferowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi:

1) drukarka termotransferowa do wydruku etykiet - 2 szt.

2) drukarka termontransferowa do wydruku kodów - 8 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie 23
Nr domu 23
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-950
Wojewodztwo podlaskie
Tel 085 74 47 002
Fax 085 7447133
Internet www.rckik.bialystok.pl
Regon 00029382900000
E mail sekretariat@rckik.bialystok.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest zabezpieczenie oferty wadium w wysokości:
1.1 Część 1: 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia złotych),
1.2 Część 2: 2 100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych),
1.3 Część 3: 570,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt złotych),
1.4 Część 4: 390,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1 pieniądzu,
3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3 gwarancjach bankowych,
3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 j.t.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na depozytowy rachunek bankowy Zamawiającego: 27 1130 1059 0017 3408 0720 0001 z dopiskiem Wadium w procedurze nr ZP/PN-10/16 - Część.... Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. W przypadku wadium wnoszonego w formie, formach określonych w pkt 3.2 - 3.5, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą, przy czym dokument ten nie może stanowić całości z ofertą.
6. Zaleca się, aby Wykonawca podał w ofercie formę w jakiej zostało wniesione wadium oraz datę wniesienia wadium.
7. Zamawiający żądać będzie przed podpisaniem umowy od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie, w zakresie dostawy sprzętu komputerowego, w celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy
Zaliczka Nie
Uprawnienie
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną (1) dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto
Potencjal
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw
1. Specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzoną zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ
2. Test wydajności PassMark Performance Test (dot. Części 1 i Części 2).
Inne dokumenty
1. Formularz oferty - sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba że Wykonawca działa osobiście (jeżeli dotyczy).
3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów - sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ lub inny dokument, z którego wynika takie zobowiązanie (jeżeli dotyczy).
4. Oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) pkt 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej winne być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorach umów, stanowiących Załącznik nr 10 do SIWZ oraz Załącznik nr 11 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym we Wzorach umów, stanowiących Załącznik nr 10 do SIWZ oraz Załącznik nr 11 do SIWZ.
3. Zmiany umowy, o których mowa w pkt 2., mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i za zgodą obu Stron wprowadzone aneksem do umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 5
Spec www www.rckik.bialystok.pl
Spec war RCKiK w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 204 lub drogą przesyłki pocztowej. Koszt jednej strony 0,40 PLN (opłata w Kasie lub przelewem)
Data skl 15/04/2016
Godz skl 12:00
Miejsce RCKiK w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (Sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)