Dostawa ciast i wyrobów ciastkarskich dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

Publication date 2016-04-07
End date 2016-04-22 13:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta

Szczegóły

Numer ogłoszenia 80512 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 158121004, 158122005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa ciast i wyrobów ciastkarskich dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
2. Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególniona została w załączniku nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Ilości podane w załączniku nr 1a są ilościami szacunkowymi i ilość zamawianych asortymentów może odbiegać od podanych w załączniku.
4. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości ciast i wyrobów ciastkarskich pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowo-cenowego w ramach wartości brutto zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego lub wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
6. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki:

1) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a,
2) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, Al. Kościuszki 29,
3) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Borowa 6,
4) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Ćwiklińskiej 18,
5) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Fabryczna 19,
6) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Grota - Roweckiego 30,
7) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Jaracza 36,
8) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Lelewela 17,
9) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. 1 -Maja 24/26,
10) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Narutowicza 37,
11) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Organizacji WIN 37,
12) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Obywatelska 69,
13) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Piotrkowska 203/205,
14) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Rojna 52,
15) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Smetany 4,
16) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Wrocławska 10,
17) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Zbocze 2a,
18) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi, ul. Ćwiklińskiej 5a,
19) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi, ul. Rojna 18a.
7. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze złożonym zamówieniem, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, pięć dni w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:00 do 12:00.
8. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążenia z tego tytułu dodatkowymi kosztami Zamawiającego.
9. Ilości zamawianych ciast i wyrobów ciastkarskich będą każdorazowo uzgadniane na podstawie zgłoszeń Zamawiającego, składanych za pośrednictwem faksu, telefonicznie lub adresem poczty elektronicznej, z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
10. Sposób przygotowania oraz transport ciast oraz wyrobów ciastkarskich będzie musiał odpowiadać najwyższym standardom. Będą przygotowane na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnie z przepisami o bezpieczeństwie i normami HACCP a także powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 roku, poz. 594 ze zm.) oraz w przepisach wykonawczych.
11. Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia:
1) ciasta i wyroby ciastkarskie wytworzone będą zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 roku poz. 594 ze zm.) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie,
2) ciasta i wyroby ciastkarskie winny odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP,
3) dostarczone ciasta i wyroby ciastkarskie winny być I klasy, zgodny z Polską Normą,
4) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego ciasta i wyrobów ciastkarskich odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi itp.,
5) wymagana będzie należyta staranność przy realizacji zobowiązań zamówienia,
6) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
7) wszelkie zmiany numerów, faksu lub adresu poczty elektronicznej Wykonawca niezwłocznie zgłasza Zamawiającemu na piśmie,
8) Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
12. Wymagania Zamawiającego w zakresie opakowań:
1) pojemniki czyste,
2) bez obcych zapachów,
3) powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu,
4) ciasta i wyroby ciastkarskie ułożone będą w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu.
13. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane:
1) nazwę ciast i wyrobów ciastkarskich,
2) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,
3) dane identyfikacyjne producenta ciasta i wyrobów ciastkarskich,
4) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano ciasta i wyroby ciastkarskie,
5) wagę lub liczbę sztuk ciasta i wyrobów ciastkarskich w opakowaniu,
6) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,
7) oznaczenie partii produkcji,
8) klasę jakości handlowej.
14. Zamawiający będzie mógł odmówić dostawy w następujących przypadkach:
1) stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych ciast i wyrobów ciastkarskich,
2) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony,
3) dostarczenia ilości ciast i wyrobów ciastkarskich niezgodnych z zamówieniem,
4) dostarczenia ciast i wyrobów ciastkarskich w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym.
15. W razie odmowy przyjęcia dostawy Zamawiający telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail zgłosi reklamację Wykonawcy.
16. Jeżeli wad, o których mowa w pkt. 14. ppkt 1 nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail.
17. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwych ciast i wyrobów ciastkarskich, o którym mowa w pkt.14 ppkt 1-3 na wolny od wad w terminie 24 godzin od zgłoszenia reklamacji.
18. W przypadku niedotrzymania terminu, o którym mowa w pkt. 17 Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy ciast i wyrobów ciastkarskich będące jej przedmiotem.
19. Wszelkie koszty związane z reklamacją ponosi Wykonawca.
20. Za każdy przypadek nie dostarczenia dostawy w wyznaczonym terminie, tj. terminie określonym przez Zamawiającego w zamówieniu, w godzinach wskazanych w pkt. 7
Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy ciasta i wyroby ciastkarskie będące przedmiotem tej dostawy.
21. Wynagrodzenie za wykonaną dostawę strony ustalają dokonując wyliczenia na podstawie cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1a do SIWZ - pakiet asortymentowo-cenowy mnożąc je przez ilość dostarczonego każdorazowo asortymentu wskazanego na dokumencie (np.: W-Z).
22. Wynagrodzenie za wykonaną dostawę płatne będzie każdorazowo po dokonaniu dostawy bez zastrzeżeń, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej i dostarczonej przez Wykonawcę faktury VAT wraz z dokumentem (W - Z) wskazującym miejsce dostawy oraz potwierdzającym odbiór ciast i wyrobów ciastkarskich przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
23. Data obciążenia rachunku Zamawiającego stanowi datę zapłaty wynagrodzenia.
24. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
25. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot zamówienia dopuszczalna jest jedynie w przypadku zmiany stawki VAT dopuszcza się możliwość zmiany w zakresie kwot VAT i kwoty wynagrodzenia brutto.
26. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
27. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć jedną ofertę

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Ulica ul. Piotrkowska 149
Nr domu 149
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-440
Wojewodztwo łódzkie
Tel 0-42 6324034
Fax 0-42 6324130
Regon 00434557500000
E mail sekretariat@mops.lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych Wykonawców w imieniu swoim i pozostałych Wykonawców. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolności finansowe lub ekonomiczne innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającymi, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: 1) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, 4) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia, Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnianie warunków o których mowa w art.22 ust. 1 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienie Wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
Kryt cena A
Spec www www.uml.lodz.pl
Spec war Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a, 90 - 012 Łódź
Data skl 22/04/2016
Godz skl 13:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a, 90 - 012 Łódź sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)