DOSTAWY MLEKA I NABIAŁU wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.06.2016r. do 31.05.2017r.
| Publication date | 2016-04-07 |
| End date | 2016-04-15 09:00:00 |
| Instytucja | Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego |
| Miejscowość | Warszawa |
| Województwo | mazowieckie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 80568 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 155000003, 155400005 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i nabiału, których asortyment szczegółowo określono w zestawieniu zamieszczonym w Formularzu Cenowym załącznika nr 1 OFERTA, tj: 1. Jogurt naturalny - zaw. tłuszczu od 1,5% do 3,0% - 350-450g szt. 1.000 2. Jogurt naturalny zaw. tłuszczu od 1,5% do 3,0% - 150g szt. 1.000 3. Jogurt owocowy z zawartością owoców min. 5% - 125g szt. 1.000 4. Mleko 1,5% UHT - karton l 6.800 5. Mleko 2% - folia l 1.500 6. Masełko porcjowane - 10g zaw. tłuszczu min. 82% szt. 3.600 7. Masło extra - 200g zaw. min. 82% tłuszczu szt. 7.000 8. Ser biały półtłusty - mielony kg 1.000 9. Ser biały półtłusty krajanka kg 1.300 10. Serek naturalny -wiejski- (ziarnisty serek wiejski typu cottage cheese wysoko przetworzony produkt mleczarski, zawiera specjalnie, termicznie obrobione ziarna twarożku o zawartości tłuszczu 5% w delikatnej pasteryzowanej śmietance; nie zawiera środków konserwujących) - kubek - 150-200g szt. 2.200 11. Serek owocowy -Danio - różne smaki - 140g lub równoważny szt. 200 12. Serek naturalny -Twój smak- - serek o kremowej konsystencji i śmietankowym smaku - zaw. tłuszczu 23g - 135g szt. 2.200 13. Serek naturalny -Bieluch- zaw. tłuszczu 8,5g w 100g - 150g szt. 2.200 14. Śmietana 18% - 400-500g szt. 3.200 15. Śmietana 36% kremówka - 190-250g szt. 10 16. Ser żółty twardy zaw. tłuszczu 40-45% kg 700 17. Ser żółty wędzony zaw. tłuszczu min. 25% kg 100 18. Margaryna -RAMA- - 450-500g zaw. tłuszczu min. 60% szt. 1.500 19. Serek śmietankowy -Kiri- - 16-20g szt. 3.000 20. Ser topiony (produkt powstały przy użyciu topników z serów podpuszczkowych dojrzewających jako podstawowego surowca oraz z innych produktów mleczarskich, bez dodatków, zawierający ok. 50% tłuszczu w suchej masie) - kostka 100g szt. 1.500 21. Ser topiony kremowy - różne smaki (produkt powstały przy użyciu topników z serów podpuszczkowych dojrzewających jako podstawowego surowca oraz z innych produktów mleczarskich, z dodatkami pochodzenia roślinnego lub zwierzęcego, zawierający ok. 60% tłuszczu w suchej masie) - 17g - 26g szt. 2.500 22. Ser żółty twardy plastrowany - opak.100-150g opak. 100 23. Ser naturalny -Tartare- catering - 20g szt. 2.000 24. Ser typu Feta (ser podpuszczkowy dojrzewający wyrabiany z mleka pasteryzowany o ustalonej zawartości tłuszczu) - 200g szt. 10 Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, wymaga aby: 1) wszystkie dostarczane produkty nosiły nazwę -logo- producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych; 2) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, skład surowcowy; 3) były świeże i pierwszej jakości; 4) produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego |
| Ulica | ul. Konwiktorska 3/5 |
| Nr domu | 3/5 |
| Miejscowosc | Warszawa |
| Kod poczt | 00-217 |
| Wojewodztwo | mazowieckie |
| Tel | 22 6280712, 603862090 |
| Internet | www.cps.srodmiescie.warszawa.pl |
| Regon | 14634902800000 |
| E mail | grazyna.ogrodowczyk@cps.srodmiescie.warszawa.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | D |
| Data roz | 01/06/2016 |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ |
| Wiedza | Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ |
| Potencjal | Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ |
| Sytuacja | Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Dok podm zag 3 | Tak |
| Inne dokumenty | 1) oświadczenie o wprowadzeniu systemu HACCP lub certyfikat potwierdzający stosowanie systemu HACCP, 2) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 3) decyzja Państwowego (Powiatowego) Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia, 4) pisemną ofertę (wg zał. nr 1 do SIWZ) |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia pozycje towaru zaoferowane jako -typ równoważny- nie będą odpowiadały jakości asortymentu przyjętego pod daną nazwą towaru podanego przez Zamawiającego w specyfikacji asortymentowej, Zamawiający będzie miał prawo do dokonania zmiany asortymentu w tych pozycjach, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w ofercie; 2) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofanie z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 3) gdy zmiany są konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności zaistnienia zmian w wysokości stawek podatku VAT; 4) gdy wystąpią zmiany dotyczące obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia tj. w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. |
| Kryt cena | A |
| Spec www | www.cps.srodmiescie.warszawa.pl |
| Spec war | Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego, 00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska 3/5 - pok. 133 |
| Data skl | 15/04/2016 |
| Godz skl | 09:00 |
| Miejsce | Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego, 00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska 3/5 |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |