Sukcesywne dostawy bielizny, podkładów, odzieży, maseczek j.u. z podziałem na 20 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/29/2016

Publication date 2016-04-08
End date 2016-04-18 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 36349 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 395180006, 331990001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.3. Sukcesywne dostawy bielizny, podkładów, odzieży, maseczek j.u. z podziałem na 20 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Nr pakietu Przedmiot zamówienia
I Czepki, maski, ochraniacze j.u.
II Fartuchy zabiegowe j.u.
III Prześcieradła i pościel j.u.
IV Podkłady na rolce j.u.
V Podkłady na rolce j.u.
VI Podkłady wielowarstwowe j.u.
VII Ubrania lekarskie j.u. do stosowania na bloku operacyjnym
VIII Spodenki medyczne, śliniaki stomatologiczne, ochraniacze j.u.
IX Maska ochronna j.u.
X Ubrania operacyjne j.u. bawełnopodobne do stosowania na bloku operacyjnym
XI Bielizna jednorazowa z włókniny niejałowa
XII Jednorazowe pokrycie na stół operacyjny
XIII Odzież jednorazowego użycia
XIV Koszule przedoperacyjne j.u.
XV Maseczki medyczne trójwarstwowe j.u.
XVI Podkłady medyczne na rolce
XVII Podkłady wielowarstwowe
XVIII Jednorazowe kapcie, ręcznik jednorazowy
XIX Fartuchy włókninowe foliowane
XX Myjki jednorazowego użycia
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 2 do nr 21 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Ulica ul. Wólczańska 191/195
Nr domu 191
Nr miesz 195
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-531
Wojewodztwo łódzkie
Tel 042 6371322
Fax 042 6371322
Internet www.pirogow.pl
Regon 47165836000000
E mail zp@pirogow.internetdsl.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 20
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
Wiedza zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
Potencjal zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
Zdolne zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
Sytuacja zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 9.7 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w treści SIWZ, zamawiający żąda załączenia do oferty: 9.7.1 oświadczenia wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami (dotyczy pakietu I - XVII, XIX, XX), tj.: ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 876 t.j. ze zm.); Wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 27 do SIWZ (W przypadku gdy wykonawca składa oferty na więcej niż jeden pakiet, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu). 9.7.2 materiałów informacyjnych w języku polskim / przetłumaczonych na język polski, zgodnie z pkt. 9.6 SIWZ (np. ulotki, kopie stron katalogowych, opisy techniczne etc.) potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład, rozmiary, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać którego pakietu i pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry - dotyczy pakietów I - XX. Materiały, o których mowa powyżej w pkt 9.7.2 SIWZ winny być szczegółowo oznaczone, której pozycji z proponowanego asortymentu dotyczą i załączone do każdego Kosztorysu ofertowego w danym pakiecie do którego przystępuje wykonawca, z uwzględnieniem pkt 13.3.2 SIWZ (zapis pkt 13.3.2 SIWZ dotyczy materiałów, o których mowa w pkt 9.7.2 SIWZ).
Inne dokumenty Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 26.2. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: 26.2.1. wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 26.2.2. zmiany numeru katalogowego produktu, 26.2.3. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 26.2.4. zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, 26.2.5. nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 26.2.6. przypadkach określonych w §3 ust. 3 wzoru umowy: 26.2.6.1. zmiana stawek podatku VAT (w takim przypadku zmianie ulega kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian), 26.2.6.2. zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji dostawy
Kryt 2p 10
Spec www www.pirogow.pl
Spec war Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych, ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź
Data skl 18/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych, ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)