Sukcesywna Dostawa Rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla SP ZOZ w Bogatyni
| Publication date | 2016-04-08 |
| End date | 2016-04-15 10:00:00 |
| Instytucja | Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni |
| Miejscowość | Bogatynia |
| Województwo | dolnośląskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 82188 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 184243000 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla SP ZOZ w Bogatyni . Zamówienie zostało podzielone na 6 odrębnych pakietów (części). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane produkty w zakresie parametrów granicznych, ich funkcji oraz rodzaju) zawierają formularze Formularze asortymentowo-cenowe dla poszczególnych pakietów (części) zamówienia, stanowiące Załączniki od Nr II.1 do Nr II.6 do SIWZ. Oferowane wyroby medyczne różnego przeznaczenia muszą spełniać wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity z Dz.U. 2015 nr 876 z późn. zm.).Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność oferowanych produktów (wyrobów) z wymaganiami określonymi w Dyrektywie Nr 93/42/EEC o wyrobach medycznych, co potwierdza dołączając do oferty odpowiednie dokumenty potwierdzające zgodność dostarczanych towarów (wyrobów) z w/w dyrektywą. Wykonawca jest odpowiedzialny - w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia- za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w SIWZ. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzach asortymentowo - cenowych określa wartości szacunkowe, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), bez jakichkolwiek konsekwencji prawno-finansowych dla Zamawiającego. Dostawa rękawic następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, składanych faksem, najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zamówienia. Sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany, na każde żądanie Zamawiającego, dostarczyć - w celu potwierdzenia, że oferowane przez niego produkty (wyroby) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - stosowne Świadectwa / Pozwolenia dopuszczające do ich obrotu i stosowania na terenie RP oraz że, są bezpieczne w swoim zakresie dla pacjentów / Karty charakterystyki / Karty katalogowe / Opisy techniczne / Świadectwa rejestracji, dotyczące oferowanych towarów, w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski), z zaznaczeniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego określonych w SIWZ i jej załącznikach - parametrów, które musi spełniać dany asortyment/produkt (wyrób). Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów, przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wymaga się, by każde pojedyncze opakowanie oferowanych rękawic zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim i zawierało, co najmniej: rodzaj, nazwę wyrobu, jego wytwórcę/producenta, rozmiar, datę ważności, (przy czym data ważności nie może być krótsza niż 12 miesięcy od daty dostawy), oznaczenie sterylny/niesterylny. Opis: Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącego załącznik nr II.1 do SIWZ: Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącego załącznik nr II.2 do SIWZ: Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącego załącznik nr II.3 do SIWZ: Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącego załącznik nr II.4 do SIWZ: Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącego załącznik nr II.5 do SIWZ: Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącego załącznik nr II.6 do SIWZ |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni |
| Ulica | ul. Wyczółkowskiego 15 |
| Nr domu | 15 |
| Miejscowosc | Bogatynia |
| Kod poczt | 59-920 |
| Wojewodztwo | dolnośląskie |
| Tel | 075 7732046 |
| Fax | 075 7732046 |
| Internet | www.zozbogatynia.pl |
| Regon | 23002192300000 |
| E mail | zamowieniapubliczne@zoz.e-bogatynia.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Adres dyn zak | www.zozbogatynia.pl |
| Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 6 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | Obowiązuje termin |
| Czas mies | 12 |
| Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania w/w warunków, tj. w zakresie zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. |
| Wiedza | Ocena spełniania w/w warunków, tj. w zakresie zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. |
| Potencjal | Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania w/w warunków, tj. w zakresie zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. |
| Zdolne | Ocena spełniania w/w warunków, tj. w zakresie zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. |
| Sytuacja | Ocena spełniania w/w warunków, tj. w zakresie zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. |
| Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Inne dokumenty | 1. W celu potwierdzenia, że oferowane w ramach przedmiotu zamówienia poszczególne produkty (wyroby) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: - Deklarację zgodności z Dyrektywą Nr 93/42/EEC o wyrobach medycznych - wystawioną przez Producenta, odnoszącą się do oferowanych produktów (wyrobów). 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy (dotyczy asortymentu z Pakietu (Części) nr 1 odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - dla przeprowadzenia oceny oferty w ramach kryterium: JAKOŚĆ OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz (równolegle) z ofertą, próbek rękawic w ilości: - po 5 par każdego rozmiaru z każdego asortymentu - dotyczy Pakietu (Części) nr 1. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy (dotyczy asortymentu z Pakietu (Części) nr 2, Pakietu (Części) nr 3 oraz Pakietu (Części) nr 4 odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - dla przeprowadzenia oceny oferty w ramach kryterium: JAKOŚĆ OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz (równolegle) z ofertą, próbek rękawic w ilości: - po 1 opakowaniu każdego rozmiaru z każdego asortymentu - dotyczy Pakietu (Części) nr 2, Pakietu (Części) nr 3 oraz Pakietu (Części) nr 4. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr V do SIWZ |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 60 |
| Kryt 2 | Jakość |
| Kryt 2p | 40 |
| Spec www | www.zozbogatynia.pl |
| Spec war | Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Szpitalna 16, 59-920 Bogatynia |
| Data skl | 15/04/2016 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni, Sekretariat- pokój nr 8 czynny od 7.00-14.35, ul. Szpitalna 16, 59-920 Bogatynia |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |