Dostawa herbaty i cukru dla pracowników Spółki na 2016 rok

Publication date 2016-04-08
End date 2016-04-18 00:00:00
Instytucja Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Cukier,
  • Produkty z herbaty lub herbaty paragwajskiej (maté)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 82714 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 158641003, 158312004
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa herbaty czarnej ekspresowej oraz cukru białego:

Dostawa herbaty czarnej ekspresowej. Skład 98% - 100% herbata czarna np. Tylos Finest Ceylon, Lipton, Teekane lub równoważna.
Przez produkt równoważny należy rozumieć produkt, który będzie posiadał zawartość procentową herbaty czarnej w zakresie od 98% do 100%.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania, iż oferowany produkt spełnia parametry równoważne podane przez Zamawiającego. Jeśli na etykiecie opakowania nie będzie widniał skład herbaty, wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy dołączy odrębnym dokumentem informacje z których wynikać będzie % skład herbaty w oferowanym produkcie.
Ilość 3.063 opakowań
Opakowanie: pudełko po 100 saszetek każde, fabrycznie foliowane z widoczną datą przydatności do spożycia oraz etykietą
Waga netto opakowania 200g.
Data przydatności do spożycia nie może być krótsza niż rok od daty dostawy.

Dostawa cukru białego kryształu w opakowaniu 1kg
Ilość 6.140 opakowań po 1kg
opakowanie: trwała torebka papierowa, szczelnie zamknięta w sposób powszechnie oferowany
na rynku. Każde 10 sztuk opakowań powinno być ze sobą złączone za pomocą folii bądź papieru pakowego zapobiegającemu dostaniu się wilgoci.
Termin przydatności do spożycia minimum 1 rok od daty dostawy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.
Ulica ul. Wojewódzka 19
Nr domu 19
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-026
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 6038861
Fax 032 6038614
Internet www.gpw.katowice.pl
E mail gpw@gpw.katowice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: sektor wodny
Rodzaj zam inny sektor wodny
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania w/w warunku.
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania w/w warunku.
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania w/w warunku.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania w/w warunku.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania w/w warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik - Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty pełnomocnictwa określającego jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym). Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) Wypełniony formularz Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, stanowiący Załącznik nr 1 do Zasad udziału w postępowaniu.
Kod trybu LE
Kryt cena A
Licytacja etapy 1
Czas trwania 30 minut
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Le adres aukcja http://www.nextbuy24.com/pl
Le adres opis https://www.gpw.katowice.pl/ogloszenia-o-przetargach.php
Le wymagania Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 9.0 lub wyższa lub Mozilla Firefox lub wyższa
Le postapien 1. Po zalogowaniu się Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert; 2. Zamawiający ustalił cenę wywoławczą: na kwotę 49 880,98 zł brutto. 3. Zamawiający określił minimalną wysokość postąpienia: na kwotę 300,00 zł brutto. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. 4. Od momentu otwarcia licytacji do jej zamknięcia Wykonawcy składają kolejne, korzystniejsze postąpienia w postaci elektronicznej, które podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. System umożliwia składanie wyłącznie ofert o cenie niższej niż oferta wiodąca w danym momencie; 5. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty! Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za informacje wprowadzone do systemu i konsekwencje z tego wynikające. 6. W trakcie licytacji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, oraz cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 7. W toku licytacji Wykonawcy proponują cenę oferty brutto wyrażoną w złotych. Zaproponowana cena obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, w tym koszty dostawy do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia adresów oraz należny podatek VAT. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., których nie przewidziano w ogłoszeniu oraz Zasadach udziału w postępowaniu. Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy wypełni formularz cenowy poprzez wpisanie do niego cen jednostkowych, wartości oferowanego asortymentu i wartości całego przedmiotu umowy (brutto). Wypełniony i podpisany formularz cenowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do Zasad udziału w postępowaniu, stanowić będzie załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wartość przedmiotu umowy wykazana w formularzu musi być tożsama z ceną najkorzystniejszej oferty tego Wykonawcy. Zaproponowana przez niego cena będzie stała w czasie objętym umową.
Le data skl 18/04/2016
Le godz skl 09:30
Le miejsce skl Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. 40-026 Katowice, ul. Wojewódzka 19 Wydział Zamówień Publicznych, pok. 52B
Le term otw 29.04.2016r. godz. 11:00
Le term war zam 29.04.2016 r. godz.11:30. Licytacja zakończy się, gdy w ciągu ostatnich 3 minut nie nastąpi żadne nowe postąpienie, a jeżeli nastąpi ponowne postąpienie, licytacja będzie automatycznie przedłużana o kolejne 3 minuty.
Wym zab umowy Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Istotne post Wzór umowy znajduje się na stronie: https://www.gpw.katowice.pl/ogloszenia-o-przetargach.php Załącznik nr 4 do Zasad udziału w postępowaniu
Czy uniewaznienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany Umowy dopuszczalne są wyłącznie w zakresie: * zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie Umowy w terminie bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (w tym wydłużenia terminu odbioru przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy); * zmiany w zakresie §1 Umowy w przypadku braku możliwości realizacji Umowy w związku z zakończeniem produkcji Produktu o nazwie handlowej zgodnej z zaoferowaną przez Wykonawcę , na produkt równoważny spełniający w stopniu równym lub lepszym cechy techniczne lub jakościowe określone w § 1 Umowy. * zmian przepisów prawa obowiązujących w dniu podpisania Umowy. * W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT kwota brutto Wynagrodzenia podlega automatycznej, odpowiedniej zmianie. Zmiana dotyczy wyłącznie części dostawy zrealizowanej po dniu wejścia w życie nowej stawki podatku od towarów i usług VAT.
Czas D
Data zak 30/09/2016

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)