Dostawa elektronicznego programu informacji prawnej
Publication date | 2016-04-11 |
End date | 2016-04-21 10:00:00 |
Instytucja | Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach |
Miejscowość | Kielce |
Województwo | świętokrzyskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 37611 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 480000008, 487000005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznego programu informacji prawnej (zwany dalej programem) wraz z aktualizacjami minimum raz w tygodniu. I. Wymagania formalne i techniczne systemu: l) Wykonawca dostarczy program informacji prawnej działający w sieci Internet, licencje na korzystanie z programu z prawem jednoczesnego dostępu dla minimum 5 użytkowników. 2) Architektura aplikacji nie może implikować konieczności instalacji jakiegokolwiek oprogramowania na stacjach klienckich. 4) Dostęp do programu ze stanowisk internetowych ma być realizowany przy użyciu powszechnie używanych przeglądarek internetowych, bez konieczności instalacji dodatkowych narzędzi na stacjach roboczych. 5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania aktualnej bazy danych programu zawierającej akty prawne - przez okres 12 miesięcy od daty uruchomienia programu. 6) Wykonawca zagwarantuje zamawiającemu dostęp do zawartości bazy programu przez okres 30 dni po upływie terminu obwiązywania umowy, w wersji co najmniej nadanej przez ostatnią aktualizację. 7) Wykonawca przeprowadzi w siedzibie zamawiającego szkolenie dla dwóch pracowników Wydziału Informatyki w zakresie obsługi programu w wymiarze co najmniej 2 godzin (1 godzina tj. 60 min); wykonawca musi zapewnić materiały szkoleniowe (dla każdego uczestnika) sporządzone w języku polskim; po ukończeniu szkolenia pracownicy powinni być przygotowani merytorycznie do zarządzania programem; szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie 14 dni od dnia uruchomienia programu. 8) Wykonawca przeprowadzi w siedzibie zamawiającego szkolenie dla pracowników (maksimum 10 pracowników) Wojewódzkiego Urzędu Pracy w zakresie obsługi programu w wymiarze co najmniej 2 godzin (1 godzina tj.60 min); wykonawca musi zapewnić materiały szkoleniowe (dla każdego uczestnika) sporządzone w języku polskim; po ukończeniu szkolenia pracownicy powinni być przygotowani do korzystania z programu; szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie 14 dni od dnia uruchomienia programu. 9) Wykonawca jest zobowiązany do usuwania zgłaszanych wad/błędów w funkcjonowaniu programu. 10) Wykonawca zapewni pomoc techniczną przy obsłudze programu, świadczoną telefonicznie lub e-mailem, a w razie konieczności w siedzibie zamawiającego, maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 2 dni robocze (poniedziałek-piątek). 11) Wykonawca przekaże zamawiającemu dostęp administracyjny do ustawień programu, jeśli takowy będzie niezbędny do nadawania uprawnień dla użytkowników. 12) Dzień uruchomienia programu wskazany zostanie w protokole zdawczo - odbiorczym. II. Minimalne wymagania zamawiającego odnośnie zawartości bazy danych programu informacji prawnej: Baza elektronicznego programu informacji prawnej musi zawierać, min.: l) Komplet aktualnie obowiązujących aktów prawnych ogłoszonych w Dzienniku Ustaw oraz Monitorze Polskim w Polsce oraz akty prawa oczekujące na wejście w życie. 2) Komplet tekstów aktów prawnych, opublikowanych w Dzienniku Ustaw od 1918 roku, ujednoliconych i ocenionych co do obowiązywania, wraz z opisem, zawierającym: identyfikator (miejsce publikacji, rok, numer, pozycja), tytuł i rodzaj aktu, autora, datę wydania, datę wejście w życie oraz utraty mocy (jeżeli miała miejsce), informacje o statusie aktu (obowiązujący, archiwalny, oczekujący). 3) Komplet tekstów aktów prawnych, opublikowanych w Monitorze Polskim od 1918 roku, ujednoliconych i ocenionych co do obowiązywania, wraz z opisem, zawierającym: identyfikator (miejsce publikacji, rok, numer, pozycja), tytuł i rodzaj aktu, autor, data wydania, data wejście w życie oraz utraty mocy (jeżeli miała miejsce), informacje o statusie aktu (obowiązujący, archiwalny, oczekujący). 4) Możliwość przeglądania kolejnych wersji historycznych aktów obowiązujących i aktów uchylonych. 5) Wzajemne powiązania formalne między aktami (co najmniej relacje typu: zmienia zmieniony przez, uchyla - uchylony przez, wykonuje - wykonywany przez). 6) Odwołania do przywołanych w aktach przepisów innych aktów prawnych, aktów wykonawczych. 7) Wzory pism i umów, w tym zbiór formularzy urzędowych opublikowanych w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim. 8) Zbiór orzeczeń Sądu Najwyższego, Naczelnego Sądu Administracyjnego, Wojewódzkich Sądów Administracyjnych, Trybunału Konstytucyjnego, opublikowanych w oficjalnych zbiorach urzędowych instytucji oraz sądów apelacyjnych i sądów okręgowych. 9) Orzeczenia Sądu Najwyższego, Naczelnego Sądu Administracyjnego, Wojewódzkich Sądów Administracyjnych niepublikowane w oficjalnych zbiorach urzędowych instytucji. 10) Orzeczenia administracyjne, w tym m.in. Głównej Komisji Orzekającej w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych przy Ministerstwie Finansów, orzecznictwo Zespołu Arbitrów / Krajowej Izby Odwoławczej. 11) Akty prawne opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej seria L - wydanie polskie, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej seria C - wydanie polskie, począwszy od 1 maja 2004 r. oraz w specjalnej polskiej edycji Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, zawierającego akty unijne opublikowane pierwotnie przed dniem 1 maja 2004 r. 12) Orzecznictwo luksemburskie, czyli orzeczenia Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej (Trybunału Sprawiedliwości, Sądu oraz sądów wyspecjalizowanych). 13) Orzecznictwo strasburskie, czyli orzeczenia Europejskiego Trybunału Praw Człowieka i Europejskiej Komisji Praw Człowieka. 14) Zbiór komentarzy (w tym skomentowana część jednostek redakcyjnych: Prawo zamówień publicznych, Kodeks Pracy, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks Cywilny, Kodeks Postępowania Cywilnego, Kodeks Karny, Kodeks Postępowania Karnego, Kodeks Karny Skarbowy, Kodeks Spółek Handlowych, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawa - Prawo upadłościowe, ustawa - Prawo restrukturyzacyjne, ustawa o finansach publicznych, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawa o pracownikach samorządowych). 15) Monografie i inne opracowania dotyczące prawa polskiego i europejskiego. 16) Dane teleadresowe sądów i urzędów działających na terenie Polski. III. Wymagania dotyczące funkcjonalności programu: Program w każdej wersji ma gwarantować: l) Wyszukanie zawartych w nim dokumentów według identyfikatora/ sygnatury. 2) Wyszukanie zawartych w nim dokumentów według rocznika. 3) Wyszukanie zawartych w nim dokumentów według daty wydania/opublikowania oraz początku obowiązywania (daty wejścia w życie). 4) Wyszukanie zawartych w nim aktów prawnych i orzeczeń według indeksu przedmiotowego. 5) Wyszukanie zawartych w nim dokumentów według słów zawartych w treści tych dokumentów. 6) Odesłania do komentarzy z poziomu tekstu aktu prawnego lub z poziomu metryki aktu prawnego. 7) Odesłania do orzeczeń sądów, orzeczeń administracyjnych, pism urzędowych, wzorów pism umów z poziomu tekstu aktu prawnego lub z poziomu metryki aktu prawnego. 8) Możliwość przeglądania tekstów projektów zmieniających akt prawny. 9) Identyfikację aktów prawnych obowiązujących, nieobowiązujących (archiwalnych) i oczekujących. 10) Możliwość kopiowania całości lub części dokumentów bezpośrednio z bazy systemu do edytorów tekstu 11) Możliwość wyświetlenia treści całego aktu prawnego lub jego fragmentu. 12) Możliwość wydruku całego aktu prawnego, poszczególnych jednostek redakcyjnych, zaznaczonego fragmentu, z przypisami i bez przypisów z zachowaniem formatowania widocznego na monitorze. 13) Możliwość śledzenia zmian w przepisach na dany dzień - kiedy akt prawny wchodzi w życie, kiedy jest zmieniany, bądź też traci moc |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach |
Ulica | ul. Witosa 86 |
Nr domu | 86 |
Miejscowosc | Kielce |
Kod poczt | 25-561 |
Wojewodztwo | świętokrzyskie |
Tel | 041 3641600 |
Fax | 041 3641666 |
Internet | http://www.wup.kielce.pl/ |
Regon | 29234674600000 |
E mail | wup@wup.kielce.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa |
Rodzaj zam inny | Jednostka organizacyjna samorządu województwa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania przedmiotowego warunku. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia |
Wiedza | Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania przedmiotowego warunku. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia |
Potencjal | Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania przedmiotowego warunku. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia |
Zdolne | Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania przedmiotowego warunku. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia |
Sytuacja | Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania przedmiotowego warunku. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu. 2) Wypełniony Formularz oferty, zgodny z wzorem zawartym w SIWZ, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, ze wskazaniem zakresu czynności do jakich podejmowania pełnomocnik jest uprawniony. 4) Informacja ws. skorzystania przez Wykonawcę z możliwości powierzenia wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom, oraz wskazania zakresu prac w obrębie zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom. 5) Wykonawca, który będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b), zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zmiana wynagrodzenia za wykonanie zamówienia - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT 2.Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b. - pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana podwykonawcy podczas realizacji, możliwa będzie jedynie za zgodą Zamawiającego |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 60 |
Kryt 2 | b) Wartość merytoryczna komentarzy zawartych w programie w zakresie wymaganym przez Zamawiającego |
Kryt 2p | 30 |
Kryt 3 | c) Ilość orzeczeń z zakresu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy |
Kryt 3p | 5 |
Kryt 4 | d) Ilość orzeczeń sądów powszechnych z zakresu prawa zamówień publicznych |
Kryt 4p | 5 |
Spec www | http://wupkielce.bip.gov.pl/ |
Spec war | Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25- 561 Kielce |
Data skl | 21/04/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach - Kancelaria, ul. Witosa 86, 25- 561 Kielce |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | Próbka - płyta CD/DVD z wersją DEMO programu oraz instrukcją uruchomienia programu. |