Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli biurowych, mebli różnych, mebli komputerowych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego
| Publication date | 2016-04-12 |
| End date | 2016-04-20 09:00:00 |
| Instytucja | Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte |
| Miejscowość | Gdynia |
| Województwo | pomorskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 38185 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 391300002, 391510005, 391340000, 391120000, 391131008, 391431100 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
meble biurowe, meble różne, meble komputerowe, krzesła, fotele łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowaneOpisstół konferencyjny (rys. 7-1) - 2szt.biurko (rys. 7-2) - 1 szt biurko wykładowcy (rys. 8-1) - 2 szt. biurko komputerowe (rys. 9-1) - 1 szt. 2biurko komputerowe (rys. 9-2) - 1 szt. szafa garderobiana z drzwiami (rys. 10-1) - 1 szt. regał duży z drzwiczkami (rys. 102) - 1 szt. regał wąski (rys. 10-3) - 1 szt. regał mały z drzwiczkami (rys. 10-4) - 1 szt. regał wąski z drzwiczkami (rys. 10-5) -1 szt. regał duży z drzwiczkami (rys. 10-6) - 1 szt. biurko (rys. 10-7) - 1 szt. kontener z szufladami (rys. 10-8) - 1 szt. kontener z drzwiczkami (rys. 10-9) - 1 szt. stolik (rys. 10-10) - 1 szt. wieszak stojący (rys. 10-11 - 1 szt. szafka pod zlewozmywak (rys. 10-12) - 1 szt. szafa garderobiana narożna (rys. 11-1) - 2 szt. regał zaokrąglony (rys. 11-2) - 2 szt. regał dolny (rys. 11-3) - 2 szt. nadstawka (rys. 11-4) - 1 szt. regał dolny z drzwiczkami (rys. 11-5) - 1 szt. nadstawka (rys. 11-6) - 2 szt. regał duży z drzwiami (rys. 11-7) -1 szt. regał mały z drzwiczkami (rys. 11-8) -1 szt. regał mały (rys. 11-9) - 1 szt. biurko (rys. 11-10) - 2 szt. kontener z czterema szufladami (rys. 11-11) - 2 szt. kontener z drzwiczkami (rys. 11-12)- 2 szt. stolik (rys. 11-13) - 1 szt. wieszak (rys. 11-14) - 1 szt. szafka a pod zlewozmywak (rys. 11-15) -1 szt. stanowisko komputerowe pojedyncze PK1(rys. 12-1) -3 szt. stanowisko komputerowe podwójne PK2 (rys. 12-2) - 15 szt. stanowisko wykładowcy (rys. 12-3) -1 szt. stanowisko komputerowe potrójne PK6 (rys. 12-4) - 8 szt. biurko (rys. 13-1) - 1 szt. szafka aktowa trójdzielna (rys. 14-1) -2szt. kontener komputerowy (rys. 14-2) -4szt. szafa ubraniowa (rys. 14-3) - 1 szt. szafka aktowa (rys. 14-4) - 2 szt. szafa aktowa zamknięta (rys. 14-5) -2szt. wózek pod komputer (rys. 14-6) - 1szt. biurko narożne prawe (rys. 14-7) - 1 szt. biurko wykładowcy (rys.15-1) - 1 szt. ławka lekcyjna (rys.15-2) - 15 szt. biurko laboratoryjne (rys. 15-3) - 10 szt. szafa ubraniowa (rys.15-4) - 2 szt. zabudowa korytarza (rys. 15-5) - 1 szt. szafka wisząca (rys. 15-6) -1 szt. Podstawka pod komputer (rys. 15-7) - szt. 15 regał biblioteczny (rys. 16-1) - 1 szt. stół (rys. 16-2) - 1 szt. łóżko piętrowe z materacem (rys. 16-3) - 40 szt. biurko wykładowcy (rys. 17-1) - 1 szt. biurko gabinetowe (rys. 17-2) - 2 szt. zabudowa szafy ubraniowej (rys. 17-3) - 1 szt. półka wisząca (rys. 17-4) - 1 szt. wieszak na ubrania (zabudowa korytarza) (rys. 17-5) - 1 szt. witryna na książki (rys. 17-6) - 2 szt. witryna na sprzęt (rys. 17-7) - 1 szt. ławka lekcyjna (rys. 17-8) - 18 szt. szafka wisząca metalowa (rys. 17-9) - 1 szt. stolik ława (rys. 18-1) - 1 szt. zabudowa wnęki (rys. 18-2) - 1 szt.krzesło stołowe tapicerowane (rys. 19-1) - szt. 25 fotel gabinetowy (rys. 19-2) - szt. 22 fotel do biurka (rys. 19-3) - szt. 4 krzesło ISO (rys. 19-4) - szt. 72 ławka korytarzowa 4-osobowa z siedziskiem i oparciem ze sklejki (rys. 19-5) - szt. 9 ławka korytarzowa 3-osobowa z siedziskiem i oparciem ze sklejki (rys. 19-6) - szt. 6 krzesło konferencyjne z pulpitem ze sklejki (rys. 19-7) - szt. 40 krzesło laboratoryjne (rys. 19-8) - szt. 36 fotel typu finka (rys. 19-9) - szt. 3 krzesło biurowe typu Kosmo (rys. 19-10) - szt. 2 krzesło biurowe (rys. 19-11) - szt. 2 fotel biurowy profilaktyczno-rehabilitacyjny (rys. 19-12) -szt. 1 krzesło laboratoryjne (rys. 19-13) - szt. 20 krzesło słuchacza (rys. 19-14) -szt. 30szafa wnękowa dwu częściowa (rys. 20-1)- 2 szt. szafka wisząca (rys. 20-2) - 2 szt. szafka stojąca z szufladami (rys. 20-3)- 2 szt. szafka pod zlewozmywak (rys. 20-4)- 2 szt. szafka stojąca do zabudowy pieca C.O. (rys. 20-5) -2 szt. blat kuchenny z listwą 235 x 60 (rys. 20-6) - 2 szt. blat kuchenny z listwą 133 x 36 (rys. 20-6) - 2 szt. stół kuchenny 90x60x75cm (rys. 21-1) - 2 szt. szafa ubraniowa 230x94x46 (rys. 21-2) - 2 szt. szafka witrynowa 200x54x39 (rys. 21-3) - 2szt. stolik RTV (rys. 21-4) - 2 szt. wieszak z lustrem 155x99 +lustro 116x40 (rys. 21-5) - 2 szt. stolik okolicznościowy 110x60x58 (rys. 21-6) - 2 szt. szafka nocna 47x40x39 (rys. 21-7) - 8 sztfotele typu finka (rys. 22-1) - szt. 4 krzesło drewniane sosna (rys. 22-2) -szt. 8 tapczanik jednoosobowy otwierany do góry (rys. 22-3) - szt.8 wersalka z pojemnikiem na pościel (rys. 22-4) - szt.2 |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte |
| Ulica | ul. Śmidowicza 69 |
| Nr domu | 69 |
| Miejscowosc | Gdynia |
| Kod poczt | 81-103 |
| Wojewodztwo | pomorskie |
| Tel | (058) 6262537 |
| Fax | 058 6262963 |
| Internet | www.amw.gdynia.pl |
| Regon | 19006413600000 |
| E mail | apara@amw.gdynia.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 4 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zał. nr 3) dołączone do oferty |
| Wiedza | ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zał. nr 3) dołączone do oferty |
| Potencjal | ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zał. nr 3) dołączone do oferty |
| Zdolne | ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zał. nr 3) dołączone do oferty |
| Sytuacja | ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zał. nr 3) dołączone do oferty |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Dok potw 5 | Tak |
| Inne dok potw | formularz ofertowy (załącznik nr 4) |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Kryt cena | C |
| Spec www | www.amw.gdynia.pl |
| Spec war | w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 251 w godz. od 11:00 do 13:00 |
| Data skl | 20/04/2016 |
| Godz skl | 09:00 |
| Miejsce | w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |