| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego
|
| Ulica |
Rynek 58
|
| Nr domu |
58
|
| Miejscowosc |
Wrocław
|
| Kod poczt |
50-116
|
| Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Tel |
0-71 344 39 03
|
| Fax |
0-71 344 18 08
|
| Regon |
00027834000000
|
| E mail |
wbp@wbp.wroc.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
|
| Rodzaj zam inny |
Samorządowa Instytucja Kultury
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
12
|
| Wadium |
Zamawiający nie żąda złożenia przez wykonawców wadium.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
|
| Wiedza |
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna jeśli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub są w trakcie wykonywania, co najmniej 1 zamówienia polegającego na udzieleniu licencji na nieprzerwanie korzystanie przez okres, co najmniej 12 miesięcy z elektronicznej wersji publikacji książkowych z listy liczącej nie mniej niż 2000 tytułów. Zamawiający uzna warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli, co najmniej jedno zamówienia (zdefiniowane w sposób opisany powyżej) było wykonane lub jest wykonywane należycie przez wykonawcę.
|
| Potencjal |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust.1 Pzp) 2). Dowodami, na należyte zrealizowanie dostaw mogą też być są: a) poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w powyżej zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 3). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. IX.2.1) oraz pkt. IX.2.2) SIWZ. 4). W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa, załączonego w oryginale. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie dokumenty wymienione w pkt. IX.2.1) i pkt. IX.2.2) SIWZ . Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawcy składają wspólnie tj.: podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców na jednym formularzu oświadczenia;
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1.Stosownie do treści art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Licencjobiorca przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Licencjodawcy w następujących przypadkach: a) konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści, lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron; b) zmian redakcyjnych Umowy, lub zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy; c) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności obniżających ponoszone przez Licencjobiorcę koszty; d) konieczności zmiany numerów rachunków bankowych; e) zmian wynikających z konieczności uwzględnienia działalności statutowej Stron; 2. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem zasad i obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z art. 140 ust. 3 ustawy Pzp oraz zasad ogólnych określonych tą ustawą. 3. Jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki VAT jeszcze nie wykonano. 4. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić jedynie w formie pisemnego Aneksu pod rygorem nieważności.
|
| Kryt cena |
A
|
| Spec www |
www.wbp.wroc.pl
|
| Spec war |
Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu, ul. Rynek 58, 50-116 Wrocław.
|
| Data skl |
20/04/2016
|
| Godz skl |
10:00
|
| Miejsce |
Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu, ul. Rynek 58,pok. Nr 208 (IIp. budynek B Sekretariat).
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Inf dodat |
Nie dotyczy
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|