UDZIELENIE PRZEZ WYKONAWCĘ W OKRESIE OBOWIĄZYWANIA UMOWY, LICENCJI NA KORZYSTANIE Z ELEKTRONOCZNYCH WERSJI PUBLIKACJI KSIĄŻKOWYCH WYMIENIONYCH NA LIŚCIE TYTUŁOWEJ.

Publication date 2016-04-12
End date 2016-04-20 10:00:00
Instytucja Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 38367 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie przez Wykonawcę Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej im. Tadeusza Mikulskiego w okresie obowiązywania umowy, licencji na korzystanie z elektronicznych wersji publikacji książkowych wymienionych na Liście tytułowej. Dostawa obejmuje w szczególności: 1.Dostęp do publikacji, oznacza prawo do wyświetlania, przeglądania i przeszukiwania pełnych treści publikacji elektronicznych wymienionych na Liście tytułowej. 2.Dostęp do publikacji będzie możliwy dla czytelników Biblioteki Dolnośląskiej i bibliotek z nią współpracujących wraz z ich filiami, określonych na Liście bibliotek współpracujących w ich siedzibach bez autoryzacji, oraz z dowolnego innego miejsca za pomocą autoryzacji. - Z każdej udostępnionej publikacji będzie mogło jednocześnie korzystać nie mniej niż pięciu czytelników. - Informacje niezbędne do autoryzacji czytelników będą generowane i dystrybuowane wśród bibliotek współpracujących przez oferenta. - Dostęp do publikacji, będzie możliwy bez względu na używane przez czytelnika sprzęt - komputer stacjonarny, laptop, urządzenia mobilne - i system operacyjny bezpośrednio w oknie dowolnej przeglądarki internetowej. - Udostępnioną publikacje będzie można: - Czytać na ekranie monitora, w tym w trybie pełnoekranowym - Nawigować od elementów spisu treści do elementów tekstu głównego. - Przeszukiwać tekstowo spis treści i tekst główny. - Zaznaczać wybrane elementy tekstu w celu ich późniejszego odszukania, także po ponownym zalogowaniu. - Robić notatki i odczytywać je, także po ponownym zalogowaniu. - Dostawca usługi zapewni także każdej ze współpracujących bibliotek bezpośredni i stały dostęp do informacji statystycznych, powstałych wskutek aktywności jej czytelników, w tym w szczególności statystyk wykorzystania poszczególnych tytułów. Informacje statystyczne każda biblioteka będzie mogła przeglądać za dowolnie zdefiniowane przez siebie okresy kalendarzowe mieszczące sie w ramach czasu obowiązywania umowy. - W trakcie trwania umowy Wykonawca umożliwi wykupienie dostępu do nowych publikacji w jego ofercie. - Wykonawca umożliwi czytelnikom zgłaszanie interesujących ich tytułów do zakupu. Warunkiem szczególnym udziału w przetargu jest złożenie oferty na wszystkie tytuły książek wymienione na Liście tytułowej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego
Ulica Rynek 58
Nr domu 58
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-116
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 0-71 344 39 03
Fax 0-71 344 18 08
Regon 00027834000000
E mail wbp@wbp.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa Instytucja Kultury
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie żąda złożenia przez wykonawców wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Wiedza Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna jeśli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub są w trakcie wykonywania, co najmniej 1 zamówienia polegającego na udzieleniu licencji na nieprzerwanie korzystanie przez okres, co najmniej 12 miesięcy z elektronicznej wersji publikacji książkowych z listy liczącej nie mniej niż 2000 tytułów. Zamawiający uzna warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli, co najmniej jedno zamówienia (zdefiniowane w sposób opisany powyżej) było wykonane lub jest wykonywane należycie przez wykonawcę.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust.1 Pzp) 2). Dowodami, na należyte zrealizowanie dostaw mogą też być są: a) poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w powyżej zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 3). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. IX.2.1) oraz pkt. IX.2.2) SIWZ. 4). W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa, załączonego w oryginale. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie dokumenty wymienione w pkt. IX.2.1) i pkt. IX.2.2) SIWZ . Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawcy składają wspólnie tj.: podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców na jednym formularzu oświadczenia;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Stosownie do treści art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Licencjobiorca przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Licencjodawcy w następujących przypadkach: a) konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści, lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron; b) zmian redakcyjnych Umowy, lub zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy; c) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności obniżających ponoszone przez Licencjobiorcę koszty; d) konieczności zmiany numerów rachunków bankowych; e) zmian wynikających z konieczności uwzględnienia działalności statutowej Stron; 2. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem zasad i obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z art. 140 ust. 3 ustawy Pzp oraz zasad ogólnych określonych tą ustawą. 3. Jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki VAT jeszcze nie wykonano. 4. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić jedynie w formie pisemnego Aneksu pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.wbp.wroc.pl
Spec war Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu, ul. Rynek 58, 50-116 Wrocław.
Data skl 20/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego we Wrocławiu, ul. Rynek 58,pok. Nr 208 (IIp. budynek B Sekretariat).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)