Zakup: pakiet 1: basenów, kaczek sanitarnych; pakiet 2: tacy na leki; pakiet 3: materacy, poduszek, kocy; pakiet 4: pojemników transportowych; pakiet 5: taboretów, foteli obrotowych, krzeseł; pakiet 6: wózków na brudną bieliznę; pakiet 7: koszy na odpady, pojemników na mydło, papier, ręczniki; pakiet 8: lodówek, czajników; pakiet 9: foteli pakiet 10: materacy przeciwodleżynowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35

Publication date 2016-04-13
End date 2016-04-27 10:45:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
Miejscowość Zgierz
Województwo łódzkie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Wyroby włókiennicze,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 39489 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391100006, 391431124, 395000007, 397100002, 444110004, 349284806
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup:
pakiet 1: basenów, kaczek sanitarnych;
pakiet 2: tacy na leki;
pakiet 3: materacy, poduszek, kocy;
pakiet 4: pojemników transportowych;
pakiet 5: taboretów, foteli obrotowych, krzeseł;
pakiet 6: wózków na brudną bieliznę;
pakiet 7: koszy na odpady, pojemników na mydło, papier, ręczniki;
pakiet 8: lodówek, czajników;
pakiet 9: foteli
pakiet 10: materacy przeciwodleżynowych
dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z czego:
pakiet 1 zawiera 2 pozycje asortymentowe,
pakiet 2 zawiera 1 pozycje asortymentową,
pakiet 3 zawiera 5 pozycji asortymentowych,
pakiet 4 zawiera 1 pozycję asortymentową,
pakiet 5 zawiera 5 pozycji asortymentowych,
pakiet 6 zawiera 1 pozycję asortymentową,
pakiet 7 zawiera 4 pozycje asortymentowe,
pakiet 8 zawiera 3 pozycje asortymentowe,
pakiet 9 zawiera 1 pozycję asortymentową,
pakiet 10 zawiera 1 pozycję asortymentową.
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem:
39.11.00.00-6, 39.14.31.12-4, 39.50.00.00-7, 39.71.00.00-2, 44.41.10.00-4, 34.92.84.80-6. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie poniżej 209 tysięcy euro

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
Ulica ul. Parzęczewska 35
Nr domu 35
Miejscowosc Zgierz
Kod poczt 95-100
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 7144332, 7144505
Fax 42 7144530
Internet www.szpital.zgierz.pl
Regon 00067763600000
E mail zamowienia@wss.zgierz.pl.
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 10
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Potwierdzą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, tj. przedłożą dokumenty, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 3.2. SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany asortyment posiada dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i używania, zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w ustawie o Wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 roku (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) i rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie, w tym certyfikat CE - dotyczy pakietu 3, poz. 1-3 oraz pakietu 10 b. materiały informacyjne, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim - dotyczy pakietu 10
Inne dokumenty nie dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Umowa ulega rozwiązaniu przed terminem określonym w ust. 1 w przypadku wyczerpania asortymentu będącego przedmiotem umowy w zakresie wartościowym. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy i przedłużenia okresu jej realizacji o maksymalny okres 3 miesięcy, w przypadku niewyczerpania kwoty zobowiązania wynikającego z umowy. W takim przypadku ogólna cena umowy nie może ulec zmianie, chyba że niniejsza umowa stanowi inaczej. 3. Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust. 3. 5. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 3 lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 3 lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 8. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 3 lit. a), wprowadzenie zmian aneksem, zgodnie z ust. 5-7 powyżej, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego wskazania zmian i wyliczenia wpływu zmian, o jakich mowa w ust. 3, na koszty wykonania zamówienia. Strony niezwłocznie wprowadzą zmiany do umowy. 9. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadku: a) wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu wyrobu stanowiącego przedmiot zamówienia bądź braku wyrobu z innych przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić na piśmie Zamawiającego, podając przyczynę braku wyrobu wraz z informacją o wszystkich odpowiednikach brakującego wyrobu występujących w obrocie oraz zobowiązany jest zaproponować Zamawiającemu dostarczanie odpowiednika brakującego wyrobu po cenie nie wyższej od ceny podanej w ofercie. Odpowiednik brakującego wyrobu musi posiadać takie same parametry oraz co najmniej taką samą jakość co wyrób zastępowany. Powyższa zmiana nie wymaga zmiany umowy w formie aneksu. b) obniżenia ceny lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego. W przypadku obniżki cen rynkowych dostaw będących przedmiotem umowy Wykonawca zobowiązany jest do jej uwzględnienia i sprzedaży po cenach obniżonych. c) w przypadku, gdy zmiany dotyczą nieistotnych postanowień umowy, tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego. d) zmiany terminu obowiązywania umowy, zgodnie z § 6 ust. 3. 10. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 9 pkt. b), c), d) dokonywane są w drodze aneksu do umowy. 11. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku powinien być dołączony projekt aneksu do umowy
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin dostaw
Kryt 2p 5
Spec www www.szpital.zgierz.pl
Spec war Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. nr 2)
Data skl 27/04/2016
Godz skl 10:45
Miejsce Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. nr 2)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4. Oferta może obejmować całość zamówienia bądź poszczególne pakiety
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)