Zakup środków czystości do rybnickich placówek oświatowych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - zakup podstawowych środków czystości Zadanie nr 2 - zakup specjalistycznych środków czystości, m.in. do pielęgnacji i konserwacji podłóg, środków do dezynfekcji itp. Zadanie nr 3 -zakup specjalistycznych preparatów do zastosowania w zmywarkach gastronomicznych i przemysłowych oraz w piecach konwekcyjno parowych Zadanie nr 4 -zakup papieru toaletowego oraz ręczników papierowych

Publication date 2016-04-13
End date 2016-04-27 10:30:00
Instytucja Miasto Rybnik
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Środki organiczne powierzchniowo czynne,
  • Środki czyszczące,
  • Preparaty piorące,
  • Papier toaletowy,
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 86554 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 398200006, 398300009, 398000000, 398312400, 398312503, 398313009, 398316002, 337610002, 337630006, 398312101, 398310006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości do 71 rybnickich placówek oświatowych (od 01.09.2016 r. do 72 placówek) z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 - zakup podstawowych środków czystości określonych w tabeli, stanowiącej załącznik nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Zadanie nr 2 - zakup specjalistycznych środków czystości, m.in. do pielęgnacji i konserwacji podłóg, środków do dezynfekcji itp., określonych w tabeli stanowiącej załącznik nr 2 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Zadanie nr 3 - zakup specjalistycznych preparatów do zastosowania w zmywarkach gastronomicznych i przemysłowych oraz w piecach konwekcyjno parowych, określonych w tabeli stanowiącej załącznik nr 3 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Zadanie nr 4 - zakup papieru toaletowego oraz ręczników papierowych określonych w tabeli, stanowiącej załącznik nr 4 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis zamówienia precyzuje SIWZ wraz z załącznikami

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości do 71 rybnickich placówek oświatowych (od 01.09.2016 r. do 72 placówek) z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 - zakup podstawowych środków czystości określonych w tabeli, stanowiącej załącznik nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis zamówienia precyzuje SIWZ wraz z załącznikamiPrzedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości do 71 rybnickich placówek oświatowych (od 01.09.2016 r. do 72 placówek) z podziałem na zadania:
Zadanie nr 2 - zakup specjalistycznych środków czystości, m.in. do pielęgnacji i konserwacji podłóg, środków do dezynfekcji itp., określonych w tabeli stanowiącej załącznik nr 2 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis zamówienia precyzuje SIWZ wraz z załącznikamiPrzedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości do 71 rybnickich placówek oświatowych (od 01.09.2016 r. do 72 placówek) z podziałem na zadania:
Zadanie nr 3 - zakup specjalistycznych preparatów do zastosowania w zmywarkach gastronomicznych i przemysłowych oraz w piecach konwekcyjno parowych, określonych w tabeli stanowiącej załącznik nr 3 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis zamówienia precyzuje SIWZ wraz z załącznikamiPrzedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości do 71 rybnickich placówek oświatowych (od 01.09.2016 r. do 72 placówek) z podziałem na zadania:
Zadanie nr 4 - zakup papieru toaletowego oraz ręczników papierowych określonych w tabeli, stanowiącej załącznik nr 4 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis zamówienia precyzuje SIWZ wraz z załącznikami

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Rybnik
Ulica ul. B. Chrobrego 2
Nr domu 2
Miejscowosc Rybnik
Kod poczt 44-200
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 4223011
Fax 032 4224124
Internet www.rybnik.eu
E mail rybnik@um.rybnik.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Wiedza dotyczy zadania 1 Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy, każda z nich o wartości minimum 100.000 PLN (sto tysięcy PLN) brutto oraz każda obejmująca w swoim zakresie dostawę środków czystości. dotyczy zadania 2 Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy, każda z nich o wartości minimum 20.000 PLN (dwadzieścia tysięcy PLN) brutto oraz każda obejmująca w swoim zakresie dostawę środków czystości. dotyczy zadania 3 Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy, każda z nich o wartości minimum 20.000 PLN (dwadzieścia tysięcy PLN) brutto oraz każda obejmująca w swoim zakresie dostawę preparatów do zastosowania w zmywarkach. dotyczy zadania 4 Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy, każda z nich o wartości minimum 100.000 PLN (sto tysięcy PLN) brutto oraz każda obejmująca w swoim zakresie dostawę papieru toaletowego i/lub ręczników papierowych. W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku dostaw rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Załącznik Nr 5 Formularz cenowy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z zastosowaniem przez Zamawiającego prawa opcji wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zakresie zwiększenia wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel, w kwocie nie większej niż 5% łącznej ceny oferty. 2. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji do upływu terminu, na który zostanie zawarta umowa. 3. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 4. W ramach prawa opcji zastosowanie będą ceny jednostkowe za poszczególne materiały zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie. 5. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem lub oświadczeniem. 6. W przypadku zmiany umowy określonej w ust. 1, zostanie ona wprowadzona aneksem.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji poszczególnego zlecenia
Kryt 2p 5
Spec www bip.um.rybnik.eu
Spec war Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych
Data skl 27/04/2016
Godz skl 10:30
Miejsce Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym realizacja poszczególnej dostawy w terminie do 5 dni roboczych od złożenia zlecenia przez dyrektora placówki oświatowej lub wyznaczonego przez niego pracownika. (dotyczy każdego zadania)
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)