Sukcesywne dostawy karnetów biletowych

Publication date 2016-04-13
End date 2016-04-21 10:00:00
Instytucja Zarząd Komunikacji Miejskiej
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 87108 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy następujących rodzajów karnetów biletowych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni:
1.1 karnetów pięcioodcinkowych - 4 200 000 (słownie: cztery miliony dwieście tysięcy) sztuk,
w tym: 42 000 (słownie: czterdzieści dwa tysiące) bloczków po 100 (słownie: sto) sztuk karnetów w każdym bloczku, [21 000 000 (słownie: dwadzieścia jeden milionów) pojedynczych odcinków karnetu pięcioodcinkowego];
1.2 karnetów dwuodcinkowych - 1 000 000 (słownie: jeden milion) sztuk, w tym: 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) bloczków po 100 (słownie: sto) sztuk karnetów w każdym bloczku [2 000 000 (słownie: dwa miliony) pojedynczych odcinków karnetu dwuodcinkowego]

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Komunikacji Miejskiej
Ulica ul. Zakręt do Oksywia 10
Nr domu 10
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81-244
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 6233312
Fax 058 6233022
Internet www.zkmgdynia.pl
Regon 19060628700000
E mail zkm@zkmgdynia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik 2 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 2 do SIWZ).
Potencjal Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 2 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik 1 do SIWZ) 2. Formularz cenowy 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w następujących przypadkach: 1.1 zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy; 1.2 zmiany danych teleadresowych Wykonawcy; Wszystkie ww. zmiany wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 2.1 zmiany kwot określonych w pkt. 2.1 umowy i załączniku numer 1 do umowy wskutek urzędowej zmiany stawek podatku VAT. W takim przypadku nowa stawka podatku VAT obowiązywać będzie od daty wejścia w życie przepisów zmieniających jej wysokość; 2.2 zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy (od daty wejścia w życie przepisów określających zmianę); 2.3 zwiększenia przez Wykonawcę zakresu przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcy/podwykonawcom w stosunku do treści złożonej oferty oraz powierzenia (w przypadku, gdy Wykonawca, w złożonej ofercie, nie przewidywał powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom) realizacji przedmiotu umowy podwykonawcy/podwykonawcom. Zmiany wskazane w punkcie 2.1 - 2.2 mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, gdy obie Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszła wskazana okoliczność oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy. Ww. zmiany wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana wskazana w punkcie 2.3 wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę w formie pisemnej pod rygorem nieważności danych dotyczących nazwy (firmy) i siedziby podwykonawcy/podwykonawców oraz zakresu przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcy/podwykonawcom do realizacji - w nieprzekraczalnym terminie do siedmiu dni przed terminem rozpoczęcia wykonywania dostawy przez podwykonawcę/podwykonawców.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji pojedynczej dostawy
Kryt 2p 10
Spec www www.zkmgdynia.pl
Spec war Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pok. nr 8
Data skl 21/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pok. nr 8
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)