Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania szatni na salę rehabilitacji ruchowej i gimnastyki korekcyjnej oraz terapii sensorycznej wraz z przebudową łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Łapach.
| Publication date | 2016-04-13 |
| End date | 2016-04-29 09:30:00 |
| Instytucja | Urząd Miejski w Łapach |
| Miejscowość | Łapy |
| Województwo | podlaskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 87422 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 450000007, 454210004, 453320003, 453100003, 453311007, 453312101, 454000001, 392900001, 331962002 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania szatni na salę rehabilitacji ruchowej i gimnastyki korekcyjnej oraz terapii sensorycznej wraz z przebudową łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Łapach w następującym zakresie:Branża budowlana: - prace przygotowawcze i zabezpieczające teren robót, - prace związane z wyburzeniem ścianek, otworów drzwiowych i posadzek, - skucie tynków na ścianach i sufitach, - demontaż kabin oraz armatury sanitarnej, - prace związane z zamurowaniem otworów drzwiowych, - wymurowanie ścianek działowych, - przebudowa części instalacji sanitarnej, wentylacyjnej, elektrycznej i centralnego ogrzewania, - tynkowanie, szpachlowanie, malowanie, - wykonanie warstw podłóg na gruncie na poziomie parteru i stropach, - wykonanie szlichty z wykończeniem podłogi elastyczną wykładziną sportową i terakotą antypoślizgową, - wykonanie wentylacji przy pomocy kominka systemowego, - montaż szafek na ubrania, - montaż przyborów sanitarnych, - montaż systemowych kabin, - montaż stolarki, - wyposażenie pomieszczeń. Branża sanitarna: - prace związane z instalacją wody zimnej, wody ciepłej, pożarowej wodnej, kanalizacji sanitarnej, instalacji centralnego ogrzewania i wspomagania wentylacji grawitacyjnej, - instalacja umywalek, misek ustępowych, pisuarów, punktów czerpalnych, wpustów podłogowych, hydrantów,wraz z ich osprzętem i wyposażeniem. Branża elektryczna: - prace związane z obwodami zasilającymi i rozdzielczymi, - prace związane z rozdzielnicami, - instalacja oświetleniowa, - instalacja gniazd 230 V, - instalacja zasilania wentylatorów 230 V, - instalacja ochronna przeciwporażeniowa, - instalacja ochronna przeciwprzepięciowa, - instalacja połączeń wyrównawczych, - instalacja przyzywowa. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja Projektowa stanowiąca rozdział III SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia Dokumentacji Projektowej stanowiącej rozdział III SIWZ, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na ewentualnie występujące trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. Zamawiający przekazuje również przedmiar robót (stanowiący rozdział III SIWZ) jako materiał informacyjny (pomocniczy). Korzystanie z przedmiarów przygotowanych przez Zamawiającego odbywa się na wyłączne ryzyko Wykonawcy. Załączone do SIWZ przedmiary, stanowią jedynie przykładowe wyliczenie zakresu i nie mogą być jedyną podstawa wyliczenia ceny wykonania całego przedmiotu zamówienia. 3. W przypadku, gdy w Dokumentacji Projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp., Zamawiający dopuszcza oferowanie za zgodą autora dokumentacji materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w Dokumentacji. 4. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w Dokumentacji Projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy tj.: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność, takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 5. Organizacja robót musi uwzględnić specyfikę obiektu i wynikające stąd ograniczenia (budynek szkoły). Roboty należy zorganizować i oznakować tak, aby uciążliwość wykonywanych prac dla uczniów, nauczycieli i prowadzonych zajęć była jak najmniejsza i jednocześnie zapewniała bezpieczeństwo uczniów, pracowników i osób postronnych. 6. Z uwagi na konieczność wykonywania części prac w czasie trwania zajęć dydaktycznych Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien przewidzieć i ująć w harmonogramie robót konieczność prowadzenia prac poza godzinami zajęć dydaktycznych. 7. O wszelkich nie dających się uniknąć uciążliwościach związanych z prowadzonymi robotami, w szczególności ciężkim transporcie czy hałasie, należy informować Zamawiającego z wyprzedzeniem. 8. Zagospodarowanie materiału z rozbiórek należy do Wykonawcy. 9. Wszelkie materiały związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Urząd Miejski w Łapach |
| Ulica | ul. gen. Wł. Sikorskiego 24 |
| Nr domu | 24 |
| Miejscowosc | Łapy |
| Kod poczt | 18-100 |
| Wojewodztwo | podlaskie |
| Tel | 085 7152251 |
| Fax | 085 7152256 |
| Internet | www.bip.lapy.podlasie.pl, www.lapy.pl |
| Regon | 00052333000000 |
| E mail | admin@lapy.podlasie.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
| Rodz zam | B |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | D |
| Data zak | 19/08/2016 |
| Wadium | Nie dotyczy |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 |
| Wiedza | Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego przetargu tzn. budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem budynku o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda. |
| Potencjal | Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 |
| Zdolne | Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na następujące stanowisko: a) kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach, b) kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach, c) kierownik robót sanitarnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci i instalacji sanitarnych, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji przez jedną osobę. W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej, a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). |
| Sytuacja | Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 |
| Oswiadczenie potwierdzenia 2 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Dok podm zag 2 | Tak |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia, w przypadku: a) braku dostępu do obszarów, w których wykonywane są roboty objęte zamówieniem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o uzasadniony okres czasu); b) braku dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy- przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o uzasadniony okres czasu; c) z powodu okoliczności siły wyższej (zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych.) np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, na czas jej działania uniemożliwiającego wykonywanie zamówienia; d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron - wyłącznie na okres uniemożliwienia Wykonawcy wykonywania zamówienia, e) z powodu wystąpienia robót dodatkowych, jeżeli nie jest możliwe wykonywanie zamówienia podstawowego równolegle do wykonywania robót dodatkowych - wyłącznie o okres wykonywania robót dodatkowych, f) wstrzymania prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. g) w zakresie wynagrodzenia - gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), w związku ze zmianą przepisów o podatku od towarów i usług - o kwotę będącą różnicą pomiędzy kwotą VAT, po zmianie stawki tego podatku. |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 95 |
| Kryt 2 | Okres gwarancji i rękojmi |
| Kryt 2p | 5 |
| Spec www | www.lapy.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl. |
| Spec war | Urząd Miejski w Łapach 18-100 Łapy, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24. |
| Data skl | 29/04/2016 |
| Godz skl | 09:30 |
| Miejsce | 18-100 Łapy, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24, pokój 103 (sekretariat Urzędu Miejskiego w Łapach) |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Inf dodat | Zadanie współfinansowane jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych |
| Czy uniewaznienie | Nie |