Zadanie nr 1. Dostawa akcesoriów komputerowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów Zadanie nr 2. Dostawa urządzeń biurowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów Zadanie nr 3. Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów

Publication date 2016-04-13
End date 2016-04-22 11:00:00
Instytucja Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne,
  • Sprzęt telekomunikacyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 87728 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302300000, 325220008, 301910004, 314000000, 301914008, 301214100, 302321304, 302321005, 301000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 1. Dostawa akcesoriów komputerowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów
Zadanie nr 2. Dostawa urządzeń biurowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów
Zadanie nr 3. Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszym ogłoszeniu lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia

Opis

Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 1. Dostawa akcesoriów komputerowych dla GDDKiA O/Rzeszów i RejonówPrzedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 2. Dostawa urządzeń biurowych dla GDDKiA O/Rzeszów i RejonówPrzedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 3. Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
Ulica ul. Legionów 20
Nr domu 20
Miejscowosc Rzeszów
Kod poczt 35-959
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 017 8534071
Fax 017 8623915, 8537395
Internet www.gddkia.gov.pl
Regon 01751157500122
E mail biuro@rzeszow.gddkia.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Dla Zadania nr 1 - 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). Dla Zadania nr 2 - nie dotyczy, Dla Zadania nr 3 - - nie dotyczy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia
Wiedza Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Dla zadania nr 1 - 2 dostawy akcesoriów komputerowych (tj. dodatkowe wyposażenie komputerowego stanowiska pracy oraz zasoby zużywalne, potrzebne do działania i konserwacji urządzeń zewnętrznych komputerów - np. dyski USB, karty pamięci, pamięć do komputera, płyty CD i DVD, dyski twarde, szafy serwerowe) Dla zadania nr 2 - 2 dostawy urządzeń biurowych (tj. urządzenia ułatwiające pracę w biurze np. niszczarki, telefony, faksy) Dla zadania nr 3 - 2 dostawy drukarek i 2 dostawy urządzeń wielofunkcyjnych (tj. przez urządzenie wielofunkcyjne Zamawiający rozumie urządzenie posiadające jednocześnie funkcję drukowania, kopiowania, wysyłania faksu i skanowania)
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Przez główne dostawy, których dotyczy obowiązek wykazania w Wykazie i załączenia dowodów Zamawiający rozumie dostawy, o których mowa w pkt III.3.2) Ogłoszenia. *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będzie również oświadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w Wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2.a. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a. zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c. charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.b. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2.c. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt. III.6)2 Ogłoszenia odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III. 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.6.1) ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b)dokumenty, wymienione w pkt. III.4.1) ogłoszenia składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy wykazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę; c) oświadczenie, wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) i III.6)3 ogłoszenia powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; d) lista lub informacja, o której mowa w pkt III.4.4) ogłoszenia powinna być złożona przez każdego Wykonawcę e) oświadczenie wymienione w pkt. III.6)2.b. Ogłoszenia składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a który to podmiot będzie brał udział w realizacji części zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana numeru rachunku może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy, podpisany przez umocowane osoby, w formie aneksu do umowy. 2. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w Umowie. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zmiana Umowy może nastąpić w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej, o charakterze niezależnym od stron, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, ataki terrorystyczne; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy lub świadczenia Stron; 3) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony; 4) konieczności wprowadzenia zmian innych niż zmiana czasu realizacji Umowy w następstwie zmian wprowadzonych w Umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcy 5) wystąpienia przesłanek skutkujących koniecznością zastosowania art. 67 pkt 1 ust.5 litera a) i b) ustawy Pzp- w zakresie koniecznym, w szczególności terminu realizacji umowy; 6) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 20
Spec www www.gddkia.gov.pl
Spec war SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w siedzibie, pokój nr 25. SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłana poczta. Cena brutto 5,00 zł+ koszty przesyłki
Data skl 22/04/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego GDDKIA Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu. 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt III.3) ogłoszenia Wykonawcy wykazują łącznie. 3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2014r. poz. 121 ze zm.), ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 2164) 4. Miejsce i termin otwarcia ofert: GDDKiA Oddział Rzeszów, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, pokój nr 7, dnia 22.04.2016r. o godz. 11:10. 5. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Pzp , który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie: 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia obowiązywania umowy tj. od 27.06.2016 r. lub do wyczerpania kwoty wymienionej w § 4 ust. 5 umowy - w zależności od tego co nastąpi wcześniej. 7. Zadanie nr 1 zamówienia jest przewidziane do współfinansowania przy udziale środków pochodzących z Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz ze środków krajowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad. Zadania nr 2 i nr 3 są przewidziane do finansowania ze środków krajowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad
Czy uniewaznienie Tak
Czas D
Data roz 27/06/2016

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)