Rozbudowa budynku przedszkola w Zebrzydowicach wraz z wyposażeniem

Publication date 2016-04-14
End date 2016-05-09 09:45:00
Instytucja Gmina Zebrzydowice
Miejscowość Zebrzydowice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 40185 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 452141001, 452235001, 452232008, 452610004, 454200007, 452623004, 454000001, 454100004, 453322005, 453100003, 390000002, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Rozbudowa budynku przedszkola w Zebrzydowicach wraz z wyposażeniem.
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla poddziałania 12.1.2 Infrastruktura wychowania przedszkolnego - RIT Subregionu Południowego.
Zakres zamówienia obejmuje:
- roboty rozbiórkowo-przygotowawcze, wywóz gruzu
- roboty ziemne, konstrukcja: fundamenty, belki, nadproża, wieńce, ściany murowane nadproża stalowe N-1, schody i ściany oporowe, konstrukcja dachu wraz z pokryciem i obróbkami, obudowa dachu wraz z izolacjami, ścianki z płyt gipsowo - kartonowych
- stolarkę okienną i drzwiową, podokienniki
- kanały grzewcze, posadzki wraz z podkładami i izolacjami, okładziny ścian i posadzki, kabiny sanitariatów, biały montaż
- tynki wewnętrzne, malowanie, balustrady, elewacja - ocieplenie, tynk komina, rusztowanie, opaska budynku
- instalacje elektryczne, wod-kan i wentylacji
- dostawę i montaż wyposażenia
- zakup i montaż tablicy informacyjnej / przy rozpoczęciu robót /
- zakup i montaż tablicy pamiątkowej
- zakup naklejek informacyjnych na wyposażenie
- uzyskanie decyzji o użytkowaniu

Zamawiający do przerobu w 2016 r zabezpieczył środki do wysokości 340.000 zł brutto
Zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z dnia 31.12.2012 r Dz.U. z 22.01.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach - par. 9 pkt 2 i 3 meble powinny posiadać atesty lub certyfikaty zgodności z PE-EN 1729:2007 wydane przez akredytowane jednostki certyfikujące.
Zamawiający dopuszcza wszelkie rozwiązania równoważne w zakresie materiałów i technologii.
Klauzule społeczne -
Zamawiający wprowadził dodatkowe wymagania na podstawie art. 29 ust. 4 Ustawy Pzp tj. klauzulę zatrudnieniową związaną z realizacją zamówienia.

Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia musi zatrudnić w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia co najmniej 1 osobę bezrobotną, co oznacza spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy w terminie 30 dni od daty zawarcia Umowy.

Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie tej osoby. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest ewidencjonować czas pracy osoby bezrobotnej ze wskazaniem tożsamości tej osoby oraz czynności, które będą wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia.

Na żądanie zamawiającego wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia tej osoby wraz z dokumentem kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

W sytuacji gdy bezrobotny w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby innej osoby bezrobotnej.

Z tytułu niespełnienia powyższych wymagań w zakresie zatrudnienia osoby bezrobotnej w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10% wartości zamówienia brutto.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Zebrzydowice
Ulica ul. ks. A. Janusza 6
Nr domu 6
Miejscowosc Zebrzydowice
Kod poczt 43-410
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 4755107
Fax 032 4693266
Internet www.zebrzydowice.pl
Regon 27658090000000
E mail ug@zebrzydowice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/07/2017
Wadium Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości : 16.000,00 PLN Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto zamawiającego : Bank Spółdzielczy Jastrzębie Zdrój 85 8470 0001 2001 0030 4283 0011 z dopiskiem : wadium na Rozbudowa budynku przedszkola w Zebrzydowicach wraz z wyposażeniem Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłynęło na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane, kubaturowe / remont, rozbudowa / prowadzone na czynnym obiekcie o wartości minimum 650.000 zł każda /
Potencjal Nie dotyczy
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robót w specjalności ogólnobudowlanej i sanitarnej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli wykonawca posiada zabezpieczone środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 150.000 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty - Formularz ofertowy - Pełnomocnictwo do podpisania oferty / oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza / względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą - Kosztorys uproszczony - Lista / wykaz / podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 albo informacja o tym, ze wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej. Forma i treść dokumentów musi być zgodna z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. I . Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w następstwie: a/ okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających z winy Wykonawcy / np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji inwestycji, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji / b/ wystąpienie robót dodatkowych w trakcie realizacji inwestycji Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. II. Dokonania nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej wskutek: a/ wykonanie robót wynikających z dokonania nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej, zmian technologii wykonania o ile nie powoduje to istotnego zwiększenia wynagrodzenia i o ile nie wykracza poza zakres zamówienia podstawowego przewidzianego w dokumentacji projektowej III. Zmiany wynagrodzenia w następstwie: a/ zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych / ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku / b/ ograniczenia zakresu wykonywanych robót c/ w uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie, jeżeli zajdą przesłanki art. 67 pkt 5 a lub b Ustawy Prawo zamówień publicznych. d/ rozliczenia powykonawczego IV. Inne zmiany: 1. Zmiana osób wyznaczonych do realizacji umowy, ze strony Zamawiającego , Wykonawcy 2. Zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. W przypadku braku możliwości wykonywania przedmiotu umowy przez wskazane osoby, wówczas Wykonawca może powierzyć te czynności innym osobom o kwalifikacjach, uprawnieniach co najmniej równoważnych z kwalifikacjami, uprawnieniami osób dotychczas wykonujących prace związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, po wyrażeniu pisemnej zgody przez Zamawiającego. 3. Zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w treści oferty złożonej przez wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy / wiedzy, doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia / w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia minimalne warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przeprowadzonego postępowania. 4. Zmiany wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa 5. Zmiana danych związana z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy / danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiającego / 6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z Ustawą Pzp wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - aneks do umowy, za wyjątkiem zmniejszenia wynagrodzenia w wyniku rozliczenia powykonawczego. 7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę, lecz nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Kryt cena B
Kryt 1p 0.98
Kryt 2 okres rękojmi za wady
Kryt 2p 0.02
Spec www www.zebrzydowice.pl
Spec war Urząd Gminy Zebrzydowice Zebrzydowice ul. Ks. A. Janusza 6 pokój nr 40
Data skl 09/05/2016
Godz skl 09:45
Miejsce Urząd Gminy Zebrzydowice Zebrzydowice ul. Ks. A. Janusza 6 pokój nr 40
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla poddziałania 12.1.2 Infrastruktura wychowania przedszkolnego - RIT Subregionu Południowego.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)