| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Uniwersytet im. A. Mickiewicza
|
| Ulica |
ul. Wieniawskiego 1
|
| Nr domu |
1
|
| Miejscowosc |
Poznań
|
| Kod poczt |
61-712
|
| Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Tel |
061 8294440, 8291232
|
| Fax |
061 8294012, 8291103
|
| Internet |
www.amu.edu.pl
|
| Regon |
00001293330000
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Tak
|
| Ilosc czesci |
4
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas dni |
15
|
| Wadium |
Partia I - 100,00 PLN ( słownie: sto złotych 00/100)
Partia II - 50,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100)
Partia III - 150,00 PLN ( słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100)
Partia IV - 30,00 PLN (słownie: trzydzieści złotych 00/100)
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
na podstawie oświadczenia wykonawcy z art. 22 ustawy PZP, zgodnie z metoda spełnia/nie spełnia
|
| Wiedza |
na podstawie oświadczenia wykonawcy z art. 22 ustawy PZP, zgodnie z metoda spełnia/nie spełnia oraz w celu wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia (tj. dostawa sprzętu komputerowego) o wartości brutto co najmniej: dla partii I - 4.000,00 zł, partii II - 1.700,00 zł, partii III - 7.000,00 zł, partii IV - 1.000,00 zł, wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że ta dostawa została wykonana należycie (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
| Potencjal |
na podstawie oświadczenia wykonawcy z art. 22 ustawy PZP, zgodnie z metoda spełnia/nie spełnia
|
| Zdolne |
na podstawie oświadczenia wykonawcy z art. 22 ustawy PZP, zgodnie z metoda spełnia/nie spełnia
|
| Sytuacja |
na podstawie oświadczenia wykonawcy z art. 22 ustawy PZP, zgodnie z metoda spełnia/nie spełnia
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań technicznych dotyczących przedmiotu zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
4.1.Opis opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr A do SIWZ (tj. zestawienie nazw własnych, konfiguracji i parametrów oraz producentów urządzeń i oprogramowania w języku polskim itp.).
5. Do oferty należy dołączyć:
5.1 Formularz ofertowy [wg Załącznika nr 1 do SIWZ] Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - podpisuje pełnomocnik.
5.2 Formularz cenowy [wg Załącznika nr 2 do SIWZ] - dla każdej Partii osobny formularz!
Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - podpisuje pełnomocnik.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania przetargowego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
- w sytuacji gdy pojawi się nowy model a produkcja obecnego zostanie zaprzestana istnieje możliwość zastąpienia przedmiotu umowy w tym zakresie innym modelem o parametrach nie gorszych.
- W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszej umowy, obie strony zobowiązują się do odpowiedniej zmiany umowy w tym zakresie.
Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie po uzgodnieniu z Wykonawcą, na podstawie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
termin realizacji zamówienia
|
| Kryt 2p |
5
|
| Spec www |
www.amu.edu.pl
|
| Spec war |
Dział Głównego Inżyniera, ul. Umultowska 89b, 61-614 Poznań, pokój 4.119
|
| Data skl |
26/04/2016
|
| Godz skl |
11:00
|
| Miejsce |
Dział Głównego Inżyniera, ul. Umultowska 89b, 61-614 Poznań, pokój 4.119
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|