Dostawa wraz z montażem mebli biurowych
| Publication date | 2016-04-14 |
| End date | 2016-04-25 12:00:00 |
| Instytucja | Najwyższa Izba Kontroli |
| Miejscowość | Warszawa |
| Województwo | mazowieckie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 40269 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 391120000, 391131008, 391210006, 391300002, 391310009, 391340000 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| 1. Przedmiotem umowy jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Warszawie. 2. Wymagany termin wykonania zamówienia: - I etap w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy; - II etap w ciągu 8 tygodni od daty podpisania protokołu odbioru I etapu. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Najwyższa Izba Kontroli |
| Ulica | ul. Filtrowa 57 |
| Nr domu | 57 |
| Miejscowosc | Warszawa |
| Kod poczt | 02-056 |
| Wojewodztwo | mazowieckie |
| Tel | 022 4445000 |
| Fax | 022 4445415, 4445410 |
| Internet | www.nik.gov.pl |
| Regon | 00000005200000 |
| E mail | nik_zp@nik.gov.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | Obowiązuje termin |
| Czas mies | 3 |
| Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy) zł. 2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2 lit. b - e, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23. 5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać: - nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - kwota gwarancji/poręczenia, - termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, - bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), dalej ustawa. 6. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w s.i.w.z., - zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zwanego dalej oświadczenie. |
| Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie wraz z montażem mebli biurowych, o wartości co najmniej 500 000 zł brutto każde. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą: 1. oświadczenia 2. wykazu oraz dowodów, o których mowa w sekcji III.4.1) |
| Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia. |
| Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia. |
| Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 (słownie: dwieście tysięcy) zł lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 (słownie: dwieście tysięcy) zł. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą: 1. oświadczenia 2. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, o której mowa w pkt III.4.1). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. |
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 5 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 | W wykazie należy wskazać jedynie główne zamówienia (dostawy) tj. dostawy potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.3.2); |
| Oswiadczenie potwierdzenia 12 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 15 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 17 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 | Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku; |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Inne dokumenty |
1. Jeżeli Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika (np. umowa, itp.) oraz odpowiednie dokumenty określone w pkt. III.4.1 Podmioty udostępniające Wykonawcy zasoby w postaci wiedzy i doświadczenia traktowane są jako podmioty, które będą brały udział w realizacji zamówienia. 2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia Wykonawcy zasobów, zgodnie z ww. pkt 1 odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę wyrządzoną Zamawiającemu powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. 3. Pisemne zobowiązanie o którym mowa wyżej, musi być podpisane przez osobę / osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Do oferty należy załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów załączonych do oferty. 5. W przypadku umieszczenia przez Wykonawcę w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca zobowiązany jest, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy, nie później niż do upływu terminu składania ofert do: 1) zastrzeżenia, że nie mogą być one udostępniane oraz, 2) wykazania, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 6. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca składa wraz z ofertą lub przekazuje Zamawiającemu na innej podstawie w toku prowadzonego postępowania, należy złożyć / zabezpieczyć (np. umieścić w osobnej zaklejonej kopercie opatrzonej stosownym opisem) w taki sposób, aby Zamawiający nie miał wątpliwości, że są to informacje zastrzeżone i nie mogą być one udostępniane innym podmiotom. |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji dostaw oraz terminu realizacji Umowy i terminu płatności w szczególności w przypadku: 1) zakończenia produkcji określonych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP; 2) upadłości albo likwidacji Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta; 3) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości; 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 5) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy; 6) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej; 7) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 95 |
| Kryt 2 | Gwarancja na dostarczone meble oraz ich montaż |
| Kryt 2p | 5 |
| Spec www | http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/ |
| Spec war | Najwyższa Izba Kontroli, Warszawa, ul. Filtrowa 57, pokój 1028 |
| Data skl | 25/04/2016 |
| Godz skl | 12:00 |
| Miejsce | Warszawa, ul. Filtrowa 57, pok. nr 17 - Sekretariat Biura Gospodarczego |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Inf dodat |
I. Wymagania dotyczące potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców, po otwarciu ofert i przed wyborem oferty najkorzystniejszej, do dostarczenia: a) jednego egzemplarza oferowanego krzesła obrotowego wraz z certyfikatem lub innym dokumentem wystawionym przez podmiot zewnętrzny poświadczający, że fotel jest profilaktyczno - rehabilitacyjny; b) - jednego egzemplarza fotela skórzanego (wzór nr 16, str. 26 i 27 załącznika nr 1 do s.i.w.z.); c) kompletnego biurka gabinetowego (wzór nr 1, str. 18 załącznika nr 1 do s.i.w.z.; d) po jednym kompletnym egzemplarzu stelaża do biurka spośród stelaży będących przedmiotem zamówienia; e) próbkę płyty meblowej o wymiarach 300 mm x 300 mm, oklejonej dwustronnie HPL-em gr. 0,6 mm płyta meblowa w klasie higieny E1 o gęstości od 680 do 750 kg/m3 , wąskie płaszczyzny oklejone obrzeżem ABS lub PVC gr. 2 mm, grubość blatu powinna wynosić minimum 26 mm, kolor klon vancouver, z której wykonane zostaną blaty biurek, stołu będące przedmiotem zamówienia; f) próbkę płyty meblowej o wymiarach 300 mm x 300 mm, oklejonej dwustronnie HPL-em gr. 0,6 mm płyta meblowa w klasie higieny E1 o gęstości od 680 do 750 kg/m3 , wąskie płaszczyzny oklejone obrzeżem ABS lub PVC gr. 2 mm. Grubość blatu powinna wynosić minimum 26 mm, kolor mocca, z której wykonane zostaną korpusy regałów, garderoby będące przedmiotem zamówienia; g) próbkę płyty meblowej laminowanej o wymiarach 300 mm x 300 mm, w klasie higieny E1 o gęstości od 680 do 750 kg/m3 o grubości wym. ca 18 mm, kolor klon vancouver, z której wykonane zostaną dostawki do biurek będące przedmiotem zamówienia. 2. Przeprowadzone ewentualne testy będą miały na celu potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w s.i.w.z, w szczególności w zakresie określonym w załączniku nr 1 do s.i.w.z. 3. Wykonawca, którego Zamawiający wezwie do dostarczenia ww. egzemplarzy oferowanych mebli oraz próbek płyt, zobowiązany będzie do dostarczenia ich w terminie do 5 dni roboczych od daty przekazania mu wezwania, zgodnie z danymi do kontaktu wskazanymi w ofercie Wykonawcy. Po wykonaniu testów, dostarczone w celu ich przeprowadzenia ww. egzemplarze oferowanych mebli oraz próbki płyt, zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy. 4. Koszty związanie z dostawą oraz zwrotem ww. egzemplarzy oferowanych mebli oraz próbek płyt ponosi Wykonawca. UWAGA: 1) dostarczenie przez wezwanego Wykonawcę ww. egzemplarzy oferowanych mebli oraz próbek płyt niezgodnych w pełni z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w szczególności z parametrami wyspecyfikowanymi w załączniku nr 1 do s.i.w.z. lub z treścią oferty Wykonawcy - zostanie potraktowane jako negatywny wynik testów; 2) niedostarczenie przez wezwanego Wykonawcę ww. egzemplarzy oferowanych mebli oraz próbek płyt w terminie do 5 dni roboczych od daty przekazania Wykonawcy ww. wezwania - zostanie potraktowane jako negatywny wynik testów; 3) negatywny wynik przeprowadzonych testów, które nie potwierdzą, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w s.i.w.z. w szczególności nie potwierdzą pełnej zgodności wszystkich wymagań wyspecyfikowanych w załączniku nr 1 do s.i.w.z., lub wystąpienie którejkolwiek z okoliczności, o których mowa w pkt 1) i 2), skutkować będzie odrzuceniem oferty takiego Wykonawcy, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, jako niezgodnej z treścią s.i.w.z. Dokumenty, o których mowa powyżej sporządzone w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Forma dokumentów: dokumenty, o których mowa powyżej muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej własnoręcznym podpisem i dopiskiem za zgodność z oryginałem, przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. II. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do: 1. wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt 15 s.i.w.z., pod rygorem utraty wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 2 ustawy; 2. przedstawienia Zamawiającemu kopii poświadczonej własnoręcznym podpisem i dopiskiem za zgodność z oryginałem, przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy dokumentu potwierdzającego, że oferowane meble zostały wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności z PN lub aprobatą techniczną. III. W przypadku, gdy za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnik wyznaczony przez tych Wykonawców przedstawi Zamawiającemu przed zawarciem oryginał lub kopię, poświadczonej własnoręcznym podpisem i dopiskiem za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa ta nie może być umową przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym |
| Czy uniewaznienie | Nie |