Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska

Publication date 2016-04-14
End date 2016-05-10 11:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 87964 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 480000008, 386521001, 386534001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska.

1.1. Postępowanie obejmuje dostawę:
- komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem (pakiet biurowy) - 10 sztuk
- projektorów - 10 sztuk
- ekranów multimedialnych - 10 sztuk
1.2. Minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne oraz szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia zostały określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1.1. do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Ulica ul Podwale 31-33
Nr domu 31-33
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-040
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel (071) 340 38 00
Fax (071) 782 41 71
Internet http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
E mail czaslaw.oczkowicz@dolnoslaska.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu
Wiedza Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu
Potencjal Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 2.1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 2.1.1. dokumentów potwierdzających parametry oferowanego sprzętu (karty katalogowe, wydruki ze strony internetowej producenta, foldery, prospekty, instrukcje obsługi i inne równoważne dokumenty zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia i potwierdzające posiadanie przez niego cech charakterystycznych wymaganych przez Zamawiającego), dla danych technicznych wskazanych przez zamawiającego w załączniku nr 1.1 do SIWZ. Zamawiający nie wymaga załączenia w/w dokumentów dla oprogramowania. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 poz. 231) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.1.2. wypełniony załącznik nr 1.1 - opis wymagań techniczno - użytkowych, wykonany poprzez podanie parametru oferowanego rozwiązania, we wskazanych przez zamawiającego miejscach, odpowiednio dla części postępowania, na którą wykonawca składa ofertę. Zamawiający wymaga również podania marki oraz typu (modelu) oferowanego sprzętu, a dla oprogramowania - producenta i nazwy. 2.2. W przypadku rozbieżności pomiędzy danymi zawartymi w opisie technicznym, a załączonymi do oferty dokumentami potwierdzającymi parametry oferowanego sprzętu, Zamawiający przyjmie do oceny ofert parametry ujęte w dokumentach, o których mowa w pkt 2.1.1. 2.3. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do producenta lub przedstawiciela producenta o potwierdzenie parametrów technicznych oferowanego sprzętu.
Inne dokumenty Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania. 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI, VII i VIII. 3. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik nr 6 do SIWZ. 4. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 5.1. Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.2. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach: a. gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron, b. zaprzestano produkcji podzespołów zaoferowanych urządzeń, c. zaprzestano produkcji zaoferowanego urządzenia, d. gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, e. gdy nastąpi zmiana numeru konta bankowego, na które Zamawiający ma zwrócić zabezpieczenie wpłacone w formie pieniężnej. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest to konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Za dokument zawierający uzasadnienie zmian uważać należy pisemne oświadczenie producenta lub jego polskiego dystrybutora o wycofaniu urządzenia lub podzespołu z produkcji (dystrybucji). Oświadczenie to powinno być datowane datą późniejszą niż dzień złożenia oferty przez Wykonawcę. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane jeżeli Wykonawca oświadczy, że sprzęt zamienny spełnia wymagania SIWZ do zamówienia publicznego oraz posiada nie gorsze parametry techniczne i nie niższą wartość rynkową, niż urządzenia pierwotnie zaoferowane. W wyniku przedmiotowych zmian oferowana przez Wykonawcę wartość urządzeń nie zostanie zmieniona.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres udzielonej gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Spec war Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych: wejście od ul. Podwale 31-33
Data skl 10/05/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31-33 lub wysyłając pocztą / kurierem na adres Zamawiającego
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Dostawa w ramach projektu pt. Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)