Zakup i dostawa sprzętu z napędem akumulatorowym oraz samochodu typu pick-up z zasilaniem akumulatorowym

Publication date 2016-04-14
End date 2016-05-17 10:00:00
Instytucja Burmistrz Miasta i Gminy
Miejscowość Busko-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Sprzęt i aparatura elektryczna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 88236 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 341449007, 316000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
W ramach zakresu Nr 1:
Zakup, dostawa i ologowanie samochodu elektrycznego bagażowego - 1 szt.
Minimalne wymagane parametry samochodu:
1) pojazd samowyładowczy z kabiną ogrzewaną dwuosobową zamykaną drzwiami,
2) skrzynia o ładowności nie mniejszej niż 700 kg.
3) napędzany sinikiem elektrycznym prądu przemiennego o mocy nie mniejszej niż 5kW, zasilany z akumulatorów o napięciu nie mniejszym niż 48V o pojemności minimum 260 Ah (w cyklu 20h).
4) zasięg przy maksymalnej ładowności nie mniej niż 60km, prędkość maksymalna minimum 25km/h.
5) rok produkcji 2016 - pojazd fabrycznie nowy.
6) minimalny okres gwarancji, obejmującej serwisowanie i bieżącą konserwację dostarczonego samochodu elektrycznego wynosi 24 miesiące.
7) obsługa techniczna w czasie gwarancji na koszt dostawcy.
8) pojazd musi spełniać warunki techniczne wymagane dla pojazdu wolnobieżnego w ruchu drogowym na drogach publicznych, posiadać odpowiednie certyfikaty i deklaracje zgodności z normami i przepisami obowiązującymi dla tego rodzaju pojazdów.
9) autoryzowany serwis w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego
10) zamówienie obejmie zakup, dostawę, szkolenie pracownika oraz uruchomienie pojazdu na koszt dostawcy (wliczone w cenę).
11) przedni zderzak;
12) szyba przednia z wycieraczką i spryskiwaczem;
13) przednie światła jazdy dziennej led;
14) ogrzewanie kabiny zasilane olejem napędowym;
15) zagłówki;
16) pasy bezpieczeństwa;
17) wskaźniki: prędkości, naładowania baterii, licznik mtg, podświetlenie ideogramów wyłączników;
18) hamulce hydrauliczne;
19) koła nie mniejsze niż 13 cali;
20) dwie lampy ostrzegawcze led, barwy pomarańczowej, zamontowane na dachu kabiny, zsynchronizowane z homologacją europejską;
21) tylne oświetlenie LED;
22) dźwiękowy sygnał cofania;
23) skrzynia ładunkowa o wymiarach minimalnych 1,15m X 1,70m, burty aluminiowe otwierane burtą tylną;
24) podnoszenie skrzyni ładunkowej elektrohydrauliczne;
25) nadstawki siatkowe burt skrzyni ładunkowej z drzwiczkami w prawej i lewej nadstawce;
26) hak holowniczy
27) prostownik-ładowarkę akumulatorów;
28) podłogi ze stali nierdzewnej;
29) rama galwanizowana;
30) dodatkowy komplet kół z oponami zimowymi;
31) instrukcja obsługi w języku polskim 1 szt.;
32) kolor dominujący kabiny biały
33) kolor ramy czarny;
34) kolor tapicerki czarny;
35) apteczka typu autobusowego;
36) gaśnica;
37) trójkąt ostrzegawczy;
38) trójkąt powolności.
39) czas reakcji serwisu nie dłuższy niż 2 dni robocze.
40) jeżeli naprawa w okresie gwarancji okaże się dłuższa niż 10 dni roboczych od zgłoszenia, Wykonawca zapewni dostawę pojazdu zamiennego o podobnych parametrach technicznych na czas naprawy.
41) transport pojazdu do serwisu w okresie gwarancji na koszt Wykonawcy
42) wykonanie ologowania samochodu z napędem akumulatorowym w loga Instytucji Dofinansowującej zgodnie z wytycznymi Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy zgodnie z pkt. 3.3. Zasady oznakowania projektów, podpunkt 3.4.1.c). (adres internetowy do wytycznych: https://www.programszwajcarski.gov.pl/media/3302/Informacja_promocja_wytyczne.pdf). Loga powinny zostać wykonane na obydwóch drzwiach samochodu. Loga powinny zostać wielkościowo dostosowane do gabarytów drzwi, na których zostaną umieszczone.
Charakterystyka ologowania samochodu:
- wykonane z idealnie cienkiej folii, wycinane, bez tła,
- folia zapewniająca ochronę lakieru przez cały okres jego użytkowania,
- w pełni odporne na zabrudzenia,
- odporne na trudne warunki atmosferyczne,
- odporne na promienie uv,
- odporne na szczotki na myjniach samochodowych,
- ładne, nasycone kolory logo,
- odporne na blaknięcie,
- odporne na odklejenie,
- odporne na kurczenie oraz odporne na pękanie
43) Ilekroć w niniejszej SIWZ zostaną wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jednocześnie ilekroć opisując przedmiot zamówienia Zamawiający posługuje się normami, aprobatami, specyfikacjami technicznymi czy systemami odniesienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym (zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp).
W ramach zakresu Nr 2:
Zakup i dostawa urządzeń z napędem akumulatorowym, tj.
1) Dmuchawy akumulatorowej - 1 szt. o parametrach nie gorszych niż:
1.1 silnik bezszczotkowy
1.2 zasilanie nie mniejsze niż 36V
1.3 pojemność nie mniejsza niż 2.5 Ah,
1.4 akumulator i ładowarka w komplecie
1.5 średni czas pracy nie mniej niż 20 min
1.6 wydajność turbiny nie mniejsza niż 5 m³/min
1.7 akumulator zapasowy - 1 szt.
1.8 zestaw odkurzający
1.9 gwarancja nie mniejsza niż 12 miesięcy
2) Pilarki łańcuchowej akumulatorowej- 1 szt. o parametrach nie gorszych niż:
2.1 silnik bezszczotkowy
2.2 zasilanie nie mniejsze niż 36V
2.3 pojemność nie mniejsza niż 2.5 Ah,
2.4 akumulator i ładowarka w komplecie
2.5 średni czas pracy nie mniej niż 20 min
2.6 długość prowadnicy nie mniejsza niż 25 cm
2.7 typ łańcucha nie mniejszy niż 3/8cala
2.8 system szybkiego napinania łańcucha
2.9 akumulator zapasowy - 1 szt.
2.10 gwarancja nie mniejsza niż 12 miesięcy
3) Pilarki łańcuchowej akumulatorowa na wysięgniku - 1 szt. o parametrach nie gorszych niż:
3.1 zasilanie nie mniejsze niż 36 V
3.2 pojemność nie mniejsza niż 2.5 Ah,
3.3 akumulator i ładowarka w komplecie
3.4 średni czas pracy nie mniej niż 20 min
3.5 długość prowadnicy nie mniej niż 20 cm
3.6 akumulator zapasowy - 1 szt.
3.7 gwarancja nie mniejsza niż 12 miesięcy
4) Nożyce do żywopłotu akumulatorowe - 1 szt. o parametrach nie gorszych niż:
4.1 zasilanie nie mniejsze niż 36 V
4.2 pojemność: nie mniejsza niż 2.5 Ah,
4.3 akumulator i ładowarka w komplecie
4.4 średni czas pracy nie mniej niż 20 min
4.5 długość ostrza: nie mniej niż 40 cm
4.6 akumulator zapasowy - 1 szt.
4.7 gwarancja nie mniejsza niż 12 miesięcy
5) Opryskiwacz plecakowy akumulatorowy - 1szt. o parametrach nie gorszych niż:
5.1 zasilanie nie mniejsze niż 12 V
5.2 pojemność nie mniej niż 5.0 Ah,
5.3 akumulator i ładowarka w komplecie
5.4 średni czas pracy nie mniej niż 3 godziny
5.5 pojemność zbiornika nie mniejsza niż 12 litrów
5.6 akumulator zapasowy - 1 szt.
5.7 gwarancja nie mniejsza niż 12 miesięcy
6) Kosa akumulatorowa - 1szt. o parametrach nie gorszych niż:
6.1 zasilanie nie mniejsze niż 36V
6.2 pojemność nie mniejsze niż 2.5 Ah,
6.3 akumulator i ładowarka w komplecie
6.4 średni czas pracy nie mniej niż 20 min
6.5 szerokość koszenia nie mniej niż 30 cm
6.6 akumulator zapasowy - 1 szt.
6.7 gwarancja nie mniejsza niż 12 miesięcy
7) Pilarka tarczowa akumulatorowa - 1 szt. o parametrach nie gorszych niż:
7.1 Zasilanie nie mniejsze niż 12 V
7.2 pojemność nie mniej niż 2.5 Ah,
7.3 akumulator i ładowarka w komplecie
7.4 średni czas pracy nie mniej niż 30 min
7.5 średnica tarczy nie mniejsza niż 165 mm
7.6 akumulator zapasowy - 1 szt.
7.7 gwarancja nie mniejsza niż 12 miesięcy
8) Wszystkie urządzenia wymienione w pkt. od 1 - 7 powinny zostać oklejone naklejkami promocyjnymi zawierającymi informacje o źródle dofinasowania projektu. Naklejki powinny zastać wykonane według wytycznych SPPW o wymiarach 10 x5 cm w kolorze, z informującą o podmiocie dotującym inwestycje.
9) Ilekroć w niniejszej SIWZ zostaną wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jednocześnie ilekroć opisując przedmiot zamówienia Zamawiający posługuje się normami, aprobatami, specyfikacjami technicznymi czy systemami odniesienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym (zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp).
2. Gwarancja wraz z serwisem i konserwacją samochodu elektrycznego oraz sprzętu elektrycznego
- Minimalny okres gwarancji, obejmującej serwisowanie i bieżącą konserwację dostarczonego samochodu elektrycznego wynosi 24 miesiące.
- Minimalny okres gwarancji, obejmującej serwisowanie i bieżącą konserwację dostarczonego sprzętu elektrycznego wynosi 12 miesięcy.
Koszty serwisowania i konserwacji Oferent uwzględni w cenie oferty

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Burmistrz Miasta i Gminy
Ulica ul. Adama Mickiewicza 10
Nr domu 10
Miejscowosc Busko-Zdrój
Kod poczt 28-100
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 041 3705200
Fax 041 3705290
Internet www.umig.busko.pl
Regon 00052369500000
E mail urzad@umig.busko.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 2
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: - dla zamówienia ujętego w ramach zakresu Nr 1 w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złoty 00/100). - dla zamówienia ujętego w ramach zakresu Nr 2 w wysokości 200,00 zł (słownie: dwieście złoty 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku
Wiedza Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku
Potencjal Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku
Zdolne Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1; 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych tych podmiotów
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy. 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza nieistotnymi zmianami tj. zmianami, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy), może nastąpić w następujących przypadkach: 2.1. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających terminową jego realizację. 2.2. Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania zamówienia. 2.3. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach: a) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.umig.busko.pl
Spec war Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. Nr 37
Data skl 17/05/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. Nr 3
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)