| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Powiatowa Bursa Szkolna
|
| Ulica |
ul. Koszalińska 2
|
| Nr domu |
2
|
| Miejscowosc |
Człuchów
|
| Kod poczt |
77-300
|
| Wojewodztwo |
pomorskie
|
| Tel |
59 8343492
|
| Fax |
59 8343492
|
| Internet |
www.bip.powiatczluchowski.org.pl
|
| Regon |
77127282700000
|
| E mail |
infrastruktura_bzp@czluchow.org.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Inny: placówka oświatowa
|
| Rodzaj zam inny |
placówka oświatowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
12
|
| Wadium |
15 000,00
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Potencjal |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje minimum jednym pojazdem wraz z decyzją administracyjną na środek transportu do przewozu środków spożywczych z Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej na podległym terenie lub decyzją administracyjną wydaną po sierpniu 2006 r. przez Państwową Powiatową Inspekcję Sanitarną na zakład o spełnianiu wymogów higieny w obrocie środkami spożywczymi.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 6 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
Wyżej wymieniony dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie
2. Dowód wniesienia wadium
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Ze względu na asortyment towaru zmiana cen uzyskanych w trakcie negocjacji jest możliwa z powodu czynników obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy, powodujących wzrost jego cen elementów kalkulacyjnych np. zmiany cen producenta, zmiany podatku vat, zmiany cen urzędowych, kursu walut.
2. W przypadku zmiany cen z powodu czynników obiektywnych, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zmienia cenę począwszy od następnej dostawy, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego i złożeniu wniosku z opisem powodów zmiany, a Zamawiający wyrazi pisemną zgodę na tę zmianę. Zmiana cen, o których mowa w ust. 1 nie wymaga pisemnego aneksu.
3. Zmiana cen będzie następowała również na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, do którego zostanie załączony wydruk wskaźnika wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów opublikowanego przez GUS w BIULETYNIE STATYSTYCZNYM na stronie internetowej www.stat.gov.pl
4. Dokonanie zmiany cen, o której mowa ust. 3 będzie możliwe w przypadku, gdy ceny towarów i usług konsumpcyjnych - żywność opublikowanych przez GUS dla Wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych ulegną zwiększeniu o więcej niż 0,5% w stosunku do ceny określonej w umowie.
5. Zmiana ceny, o której mowa w ust. 3 będzie dokonywana w oparciu o kwartalny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem (liczony z kwartału na kwartał) publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
6. Zmiana ceny, o której mowa w ust. 3, będzie możliwa w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu odpowiednie dowody potwierdzające zapisy ust. 4 wraz z uzasadnieniem i będzie wymagać pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
7. Zmiany cen jednostkowych, o których mowa w niniejszym paragrafie, mogą następować nie częściej jak cztery razy w okresie trwania umowy i wymagać będą pisemnej zgody drugiej strony. Zamawiający zastrzega, że ceny przedmiotu umowy nie ulegną zmianie przez okres pierwszych trzech miesięcy od daty podpisania niniejszej umowy z zastrzeżeniem pkt 1 i 2.
8. Zmiana cen polegająca na ich obniżeniu może nastąpić w każdym czasie trwania umowy i nie wymaga pisemnego aneksu do umowy.
9. Zamawiający dopuszcza zmiany w niniejszej umowie, których nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania o zamówienie publiczne, spowodowanych:
a) okolicznościami, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, niezależnymi od Wykonawcy
b) przyczynami zależnymi od Zamawiającego
c) działaniem siły wyższej
|
| Kryt cena |
A
|
| Spec www |
www.bip.powiatczluchowski.org.pl
|
| Spec war |
Starostwo Powiatowe w Człuchowie Wydział Infrastruktury 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1
|
| Data skl |
22/04/2016
|
| Godz skl |
12:00
|
| Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 sekretariat pokój 207
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|