Dostawa mebli

Publication date 2016-04-14
End date 2016-04-25 10:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi
Miejscowość Zduńska Wola
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 88966 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli fabrycznie nowych w pierwszym gatunku.
Miejsce świadczenia usługi - województwo łódzkie.
Zamówienie nie dotyczy projektu i/lub programu finansowanego ze środków wspólnotowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne Części (tzw. oferty częściowe).
Przedmiot zamówienia składa się z 3 części:
Część 1 - dostawa mebli dla I Oddziału ZUS w Łodzi.
Część 2 - dostawa mebli dla II Oddziału ZUS w Łodzi.
Część 3 - dostawa mebli dla Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi
Ulica ul. Kilińskiego 7/11
Nr domu 7/11
Miejscowosc Zduńska Wola
Kod poczt 98-220
Wojewodztwo łódzkie
Tel 43 8245656 w.324; 8234041w.324
Fax 43 8246166; 8234184
Internet www.zus.pl
Regon 00001775600159
E mail borkowskid@zus.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 45
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane wyposażenie odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Zaświadczenia należy załączyć wraz z ofertą i opisać w sposób jednoznaczny i niebudzący wątpliwości (np. w formie wykazu), których pozycji i Części postępowania dotyczą. Zakres zaświadczeń określono dla poszczególnych pozycji dostawy w SIWZ Części 2 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach: 1. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest: 1). zainicjowanie zmiany umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę, 2). przedstawienie opisu proponowanej zmiany, 3). uzasadnienie zmiany umowy 4). zaistnienie sytuacji określonej w ust. 2 niniejszego paragrafu, 2. Aneks do umowy można sporządzić w następującym zakresie: 1). zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy polegającej w szczególności na ustanowieniu podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmianie podwykonawcy, zmianie zakresu prac powierzonych podwykonawcy, pod warunkiem, że zapewni to prawidłową realizację umowy, 2). zmiany umożliwiające usunięcie ewentualnych rozbieżności i doprecyzowanie umowy, których celem jest jednoznaczna interpretacja jej zapisów przez Strony. 3). nieistotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 4). zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; w zakresie wynikającym z tych okoliczności, 5) zmiany korzystnej dla Zamawiającego, 6). termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć, którym nie mogły zapobiec, ani którym nie mogły przeciwdziałać. Przyczyny te zostaną potwierdzone stosownym dokumentem podpisanym przez obie Strony. W tym przypadku nie stosuje się zapisów o karach umownych. 3. Sytuacje określone w pkt 2 stanowią podstawę do możliwej zmiany umowy i wymagają zgody obu stron w formie aneksu. 4. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian osób upoważnionych i koordynatorów ze strony Zamawiającego i Wykonawcy, numerów telefonów, faksów, emaili, rachunku bankowego, a także danych identyfikacyjnych stron. Zmiana ta wymaga niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 GWARANCJA JAKOŚCI
Kryt 2p 10
Spec www www.zus.pl
Spec war ZUS II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, pokój 235
Data skl 25/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce ZUS II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, pokój 235
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Miejsce i termin otwarcia ofert: ZUS II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, pokój 234 (II piętro), 25.04.2016 r. do godz. 10.15 Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami w godzinach 7.00-15.00 (Pn.-Pt.) są: Dominik Borkowski - tel. 43 8234041 lub 43 8245656 wew. 324, 502008892, fax. 43 8234184, Dominik.Borkowski@zus.pl Zamawiający umożliwi wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej w Oddziałach ZUS i terenowych jednostkach organizacyjnych. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z pracownikami Wydziału Administracyjno-Gospodarczego: Część 1 - dostawa mebli dla I Oddziału ZUS w Łodzi. Jacek Szrajber - 42 6382802. Część 2 - dostawa mebli dla II Oddziału ZUS w Łodzi. Waldemar Feldman - tel. 502008850, 43 8234041 lub 8245656 wew. 355 Część 3 - dostawa mebli dla Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim. Edward Klokart - 44 726 37 00 wew. 700. Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie zakresu prac, który zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania w ofercie zakresu prac przewidzianych do powierzenia podwykonawcom zamawiający uzna, że wykonawca samodzielnie wykona przedmiot zamówienia. Środki ochrony prawnej przysługujące wykonawcy określa Dział VI ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164). Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)