Zapewnienie usług transmisji danych, dostępu do sieci Internet, połączeń głosowych oraz konserwacji central telefonicznych, stacjonarnych aparatów telefonicznych i faxów wraz z bieżącą naprawą tych urządzeń (serwisowanie wewnętrznej sieci telefonicznej) na rzecz KZGM w Katowicach.

Publication date 2016-04-14
End date 2016-04-25 08:45:00
Instytucja Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia do przesyłu danych,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 89096 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 724000004, 322600003, 642100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług transmisji danych, dostępu do sieci Internet, połączeń głosowych oraz konserwacji central telefonicznych, stacjonarnych aparatów telefonicznych i faxów wraz z bieżącą naprawą tych urządzeń (serwisowanie wewnętrznej sieci telefonicznej) na rzecz Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikami w szczególności:
a) załącznik nr 1 do umowy: wymagania dotyczące transmisji danych i dostępu do sieci Internet;
b) załącznik nr 2 do umowy: wymagania dotyczące rozmów głosowych oraz serwisowania wewnętrznej sieci telefonicznej;
c) załącznik nr 3 do umowy: wymagania dotyczące gwarancji jakości usług oraz świadczenia obsługi serwisowej.
W terminie do 5 dni od dnia zawarcie umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram prac przygotowawczych (I etap) stanowiący załącznik nr 4 do umowy.
Wykonawca musi posiadać serwis na terenie województwa śląskiego na czas realizacji zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Ulica ul. Grażyńskiego 5
Nr domu 5
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-126
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 258 20 21-25
Fax 32 258 20 25, 41 63 167
Internet http://www.kzgm.katowice.pl
Regon 24103162000000
E mail przetargi@kzgm.katowice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/06/2019
Zaliczka Nie
Uprawnienie w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca potwierdzi że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych; w tym celu przedłoży aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych;
Wiedza w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że wykonał/wykonuje w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na zapewnieniu dostępu do sieci Internet, transmisji danych oraz połączeń głosowych o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto; UWAGA: W przypadku wykonywania i nie zakończenia świadczenia usług Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert umowa/y została/y wykonana/e, z tym że wartość wykonanej usługi nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł brutto. UWAGA: Przez 1 usługę zamawiający rozumie wykonanie zlecenia bądź zleceń dla jednego zamawiającego w ramach jednej bądź wielu umów.
Potencjal Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art 22 ust 1 ustawy Pzp.
Zdolne Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art 22 ust 1 ustawy Pzp.
Sytuacja Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art 22 ust 1 ustawy Pzp.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca w wykazie wskaże co najmniej 2 usługi polegające na zapewnieniu dostępu do sieci Internet, transmisji danych oraz połączeń głosowych o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto; oraz przedłoży dowody, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawca powinien również złożyć następujące dokumenty: a) wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ; b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów złożone w oryginale bądź kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; c) pisemne zobowiązanie - w oryginale - podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeśli dotyczy. 2. Inne oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ: a) Oświadczenie o akceptacji warunków płatności określonych przez Zamawiającego; b) Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń; c) Oświadczenie o związaniu ofertą na czas wskazany w specyfikacji; d) Oświadczenie o zapoznaniu się z Wzorem umowy i akceptacji bez zastrzeżeń; e) Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi w ustawie oraz określonymi przez Zamawiającego w SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 6. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku: 1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: a) zmiana stawki podatku VAT (w przypadku zmiany stawki VAT, podlega ona zmianie od dnia wejścia w życie nowych stawek, zgodnie z wystawiona faktura. Zapis zdania poprzedniego nie zwalnia z obowiązku sporządzenia aneksu do umowy, który powinien być sporządzony w zakresie zapisów § 5 ust. 3); b) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za prace, c) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zaistnienia przyczyn niezależnych od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należnych środków nie można przewidzieć, uniknąć ani im zapobiec, b) wynikające ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania i odbioru poszczególnych prac. c) siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej (pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, strajk spowodowany przez inne osoby niezwiązane z realizacją umowy itp.). 3) Wykonawca każdorazowo uzyskuje zgodę Zamawiającego w przypadku konieczności powołania lub wycofania podwykonawcy wykonującego czynności w umowie. 4) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania proponowanych przez siebie zmian świadczonych usług w terminach: RODZAJ PROPONOWANEJ ZMIANY ŚWIADCZONEJ USŁUGI MAKSYMALNA ILOŚĆ DNI ROBOCZYCH PRZEZNACZONYCH NA DOKONANIE ZMIANY ZMIANA OPŁAT Zmiana prędkości łącza (podwyższenie maksymalnie do prędkości najszybszego łącza będącego przedmiotem usługi, z uwzględnieniem czasu przeprowadzenia przez Wykonawcę wywiadu technicznego potwierdzającego możliwość dokonania takiej zmiany). Zgodnie z wynikami wywiadu technicznego Od dnia zmiany parametrów usługi. Zmiana prędkości łącza (obniżenie). 5 Od dnia zmiany parametrów usługi. Wyłączenie łącza (rezygnacja). 5 Od dnia zmiany parametrów usługi. Zmiany podziału pasma dla poszczególnych klas ruchu opisanych w załączniku nr 1 do umowy. 10 Brak Dodanie nowego łącza: (z uwzględnieniem czasu przeprowadzenia przez Wykonawcę wywiadu technicznego potwierdzającego możliwość dokonania takiej zmiany oraz doprowadzeniem łącza i konfiguracją wszystkich urządzeń niezbędnych do świadczenia usługi). Zgodnie z wynikami wywiadu technicznego Od dnia zmiany parametrów usługi. Przeniesienie numerów telefonicznych pomiędzy lokalizacjami Zamawiającego. Zgodnie z wynikami wywiadu technicznego + 10 dni Brak Rezygnacja z numerów telefonicznych w lokalizacji Zamawiającego. Od daty otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę + 20 dni Od dnia zmiany parametrów usługi. Dodanie nowych numerów dla Lokalizacji Zamawiającego (z uwzględnieniem czasu przeprowadzenia przez Wykonawcę wywiadu technicznego potwierdzającego możliwość dokonania takiej zmiany). Od daty potwierdzającej możliwość dokonania zmiany + 20 dni Od dnia zmiany parametrów usługi. Każda zmiana parametrów usług związana ze zmianą opłat miesięcznych, niesie z sobą wzrost lub obniżenie opłat o wartość ceny jednostkowej zmienianego składnika usług, zgodnie z cenami zawartymi w ofercie Wykonawcy. Zmiany wymagają zgody obu stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 92
Kryt 2 Deklarowany minimalna prędkość łącza dla węzła centralnego (Dyrekcja KZGM)
Kryt 2p 8
Spec www www.kzgm.katowice.pl
Spec war Dział Organizacji Przetargów KZGM w Katowicach - ul. Mieszka I 2, Katowice.
Data skl 25/04/2016
Godz skl 08:45
Miejsce 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat, I piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat dotyczy sekcji III.4.1) punktor 1 UWAGA! Dowodami, o których mowa w pkt 2b zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.02.2013 są: -poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, określające czy usługi zostały wykonane należycie; -oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. UWAGA! W przypadku, gdy Zamawiający (KZGM w Katowicach) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie wykonanych głównych usług (Załącznik nr 5 do SIWZ) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)