Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie, ul. 3 Maja 43

Publication date 2016-04-14
End date 2016-04-25 11:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Systemy aktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 89516 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391321007, 391300002, 391210006, 391120000, 391131008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie przy ul. 3 Maja 43.
Zamawiający wymaga, aby elementy objęte dostawą posiadały parametry techniczne i estetyczne nie gorsze niż opisane w załączniku nr 1 do SIWZ, były fabrycznie nowe oraz wolne od wad technicznych i prawnych.
Zaoferowane meble muszą:
- być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną wymienioną w opisie technicznym - załącznik nr 1 do SIWZ,
- nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ich ustawieniu lub zamontowaniu w wyznaczonym pomieszczeniu.
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
- dostarczenia fabrycznie nowych przedmiotów, zgodnie z warunkami SIWZ,
- rozpakowania, zmontowania, ustawienia (zamontowania), a także usunięcia wszelkich powstałych w wyniku tych czynności odpadów i nieczystości,
- udzielenia gwarancji jakości na okres co najmniej wskazany w ofercie, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych mebli, licząc od dnia ich odebrania przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera;
a) Opis Techniczny Wyposażenia - Załącznik nr 1 do SIWZ,
b) Zestawienie ilościowe/formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ,
c) schemat wyposażenia: parter, I piętro, II piętro - Załącznik nr 3 cz. 1, cz. 2, cz. 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Okręgowy w Płocku
Ulica Plac Narutowicza 4
Nr domu 4
Miejscowosc Płock
Kod poczt 09-404
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 024 2622526
Fax 024 2622526
Internet www.plock.so.gov.pl
Regon 00057065400000
E mail so.plock.gosp@plock.so.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 42
Wadium Wadium w wysokości 5.000 zł. należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (termin, w jakim pieniądze muszą znaleźć się na koncie Zamawiającego). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 24.05.2016 r.
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. dostawę mebli obejmującą co najmniej: biurka, szafy, krzesła obrotowe, fotele o wartości co najmniej 180.000,00 zł. każde.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www www.plock.so.gov.pl
Spec war Sąd Okręgowy w Płocku, Plac Narutowicza 4, 09-404 Płock - pok. 106
Data skl 25/04/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Sąd Okręgowy w Płocku, Plac Narutowicza 4, 09-404 Płock - pok. 106
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)