| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
| Ulica |
ul. Słowackiego 32
|
| Nr domu |
32
|
| Miejscowosc |
Sierpc
|
| Kod poczt |
09-200
|
| Wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Tel |
024 2758501, 2758554
|
| Fax |
024 2752627
|
| Internet |
www.spzzozsierpc.pl
|
| Regon |
00030676200000
|
| E mail |
zozsierpc_marketing@poczta.onet.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
U
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
24
|
| Wadium |
Nie dotyczy.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| Wiedza |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi żywienia pacjentów o podobnym charakterze co przedmiot niniejszego zamówienia, w obiekcie ochrony zdrowia o wartości brutto minimum 400 000,00 zł każda, spełniająca wymagania określone poniżej i udokumentuje, że usługa ta została wykonana należycie.
- Świadczona w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w obiekcie ochrony zdrowia. Przez obiekt ochrony zdrowia Zamawiający rozumie przedsiębiorstwo podmiotu leczniczego, w którym podmiot ten wykonuje działalność leczniczą w rodzaju świadczenia szpitalne.
- Średnia dzienna ilość wydawanych posiłków całodziennych - minimum 80 szt.
oraz jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| Potencjal |
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kuchnią niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnym potencjałem osobowym oraz posiadającą wymagane zezwolenia i dopuszczenia, tj. Aktualną Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie: produkcji posiłków od surowca do gotowej potrawy, w odległości max 60 km od siedziby Zamawiającego licząc po drogach publicznych lub w odległości zapewniającej dostarczenie posiłków w czasie nie dłuższym niż 1 h od momentu wytworzenia,
oraz jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| Sytuacja |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość minimum 300 000,00 zł oraz jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 6 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
1. Instrukcję mycia i dezynfekcji: pojemników termoizolacyjnych, naczyń i sztućców z uwzględnieniem odpowiedniego środka dezynfekującego zakwalifikowanego do kontaktu z żywnością.
2. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami zarządzania środowiskiem:
- certyfikat ISO 14001 lub równoważny w zakresie usług żywienia.
3. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi:
- certyfikat ISO 9001 dla systemów zapewnienia jakości w zakresie usług żywienia lub równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez wykonawcę równoważnych do ISO 9001 systemów zapewnienia jakości w zakresie usług żywienia.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie w następujących przypadkach:
1. gdy zmianie ulegną stawki podatku od towarów i usług i zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
Zmiany wynagrodzenia z powyższego tytułu będą dokonywane wg następujących zasad:
zmianie mogą ulec tylko ceny brutto o wartość zmniejszenia lub zwiększenia stawki podatku ewentualnie w przypadku zwiększenia stawki podatku zmianie (zmniejszeniu) mogą ulec ceny netto o wartość zwiększenia stawki podatku lub o część tej wartości, zaś ceny brutto nie ulegną zmianie lub ulegną zwiększeniu w części, stosownie do uzgodnienia między stronami wysokości partycypacji każdej strony w zwiększeniu zobowiązań podatkowych z tego tytułu,
w przypadku zwiększenia stawki podatku Wykonawca zainteresowany wprowadzeniem zmian powinien złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek dotyczący zmiany umowy z powyższego tytułu z propozycją dotyczącą zmian. Zmiany będą obowiązywały po podpisaniu przez strony stosownego aneksu do umowy. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty do dnia wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę ww. obciążeń podatkowych, będzie to skutkowało dalszą realizacją umowy po dniu wejścia w życie przedmiotowego aktu prawnego wg ceny jednostkowej brutto, po odpowiednim zmniejszeniu ceny jednostkowej netto o wartość zwiększenia podatku. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty do dnia wejścia w życie przedmiotowego aktu prawnego Zamawiający i Wykonawca mają prawo odstąpić od umowy.
w przypadku zmniejszenia stawki podatku zmniejsza się ceny brutto o wartość zmniejszenia od dnia wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmiany, bez potrzeby zawierania aneksu do umowy.
2. gdy zmianie ulegnie wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę i zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
Zmiany wynagrodzenia z powyższego tytułu będą dokonywane wg następujących zasad:
zmiana cen umownych może być dokonana tylko o wysokość równą max. 50 % zmiany (różnicy) minimalnego wynagrodzenia w stosunku do wysokości minimalnego wynagrodzenia obwiązującego w dniu składania oferty,
w przypadku zwiększenia ww. wynagrodzenia Wykonawca zainteresowany wprowadzeniem zmian powinien złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek dotyczący zmiany umowy z powyższego tytułu z propozycją dotyczącą zmian. Zmiany będą obowiązywały po podpisaniu przez strony stosownego aneksu do umowy. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty w terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę, Wykonawca ma prawo od umowy odstąpić.
w przypadku zmniejszenia ww. wynagrodzenia Zamawiający zainteresowany wprowadzeniem zmian powinien złożyć do Wykonawcy pisemny wniosek dotyczący zmiany umowy z powyższego tytułu z propozycją dotyczącą zmian. Zmiany będą obowiązywały po podpisaniu przez strony stosownego aneksu do umowy. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty w terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego, Wykonawca ma prawo od umowy odstąpić.
3. gdy zmianie ulegną zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne i zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
Zmiany wynagrodzenia z powyższego tytułu będą dokonywane wg. następujących zasad:
zmiana cen umownych może być dokonana maksymalnie do wysokości 50 % zmiany wynikającej z powyższego tytułu w stosunku do wysokości obciążeń obowiązujących w dniu składania oferty,
w przypadku zwiększenia ww. obciążeń Wykonawca zainteresowany wprowadzeniem zmian powinien złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek dotyczący zmiany umowy z powyższego tytułu z propozycją dotyczącą zmian. Zmiany będą obowiązywały po podpisaniu przez strony stosownego aneksu do umowy. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty w terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę, Wykonawca ma prawo od umowy odstąpić.
w przypadku zmniejszenia ww. obciążeń Zamawiający zainteresowany wprowadzeniem zmian powinien złożyć do Wykonawcy pisemny wniosek dotyczący zmiany umowy z powyższego tytułu z propozycją dotyczącą zmian. Zmiany będą obowiązywały po podpisaniu przez strony stosownego aneksu do umowy. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty w terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Doświadczenie
|
| Kryt 2p |
10
|
| Spec www |
www.spzzozsierpc.pl
|
| Spec war |
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ
UL. SŁOWACKIEGO 32
09-200 SIERPC
POKÓJ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
|
| Data skl |
22/04/2016
|
| Godz skl |
11:00
|
| Miejsce |
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ
UL. SŁOWACKIEGO 32
09-200 SIERPC
SEKRETARIAT
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|