Dostawy drobnego wyposażenia kwaterunkowo - biurowego, artykułów cateringowych jednorazowych oraz pojemników na odpady biologiczne i chemiczne

Publication date 2016-04-14
End date 2016-04-25 11:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Tablice,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Artykuły cateringowe,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Dywany,
  • Preparaty piorące,
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 90172 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301970006, 392243403, 395314007, 349284806, 386220001, 398317003, 301959001, 301921703, 444232003, 392221005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego wyposażenia kwaterunkowo - biurowego w tym również artykułów cateringowych jednorazowych i pojemników na odpady biologiczno - chemiczne, zgodnie z bieżącymi potrzebami dla KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego, według asortymentu, ilości i wymagań jakościowych wskazanych w załączniku nr 2.1. - 2.7. do SIWZ, tj. Formularzu asortymentowo - cenowym.
2. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określony w załączniku nr 6 do SIWZ- wzorze umowy, ilości i rodzaj asortymentu wskazano w załączniku nr 2.1.- 2.7. do SIWZ- Formularzu asortymentowo - cenowym.
3. Ilości asortymentu przedstawione w załącznikach nr 2.1.-2.7. do SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Ostateczna ilość poszczególnych dostaw będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2.1. - 2.7. do SIWZ Formularzu asortymentowo - cenowym
w kolumnie Dane techniczne (minimalne, wymagane parametry).
5. Zamawiany asortyment winien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatację.
6. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
7. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur.
8. Asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie oraz pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone towary muszą spełniać wszystkie warunki techniczne określone przez Zamawiającego w SIWZ i winny być dopuszczone do użytkowania w pomieszczeniach biurowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W trakcie umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia certyfikatów, świadectw dopuszczenia na oferowany towar.
9. Oferowane asortyment powinno odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi
w załączniku nr 2.1. -2.7. do SIWZ Formularzu asortymentowo - cenowym.
10. Parametry wskazane w załączniku nr 2.1-2.7. do SIWZ Formularzu asortymentowo-cenowym, w kolumnie Dane techniczne (minimalne, wymagane parametry) stanowią parametry wymagane bezwzględnie. Zamawiający wymaga podpisanego przez osobę do tego uprawnioną Formularza asortymentowo-cenowego - załącznik nr 2.1. - 2.7. do SIWZ.
11. Okres gwarancji dla dostarczonych towarów nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostarczenia. Podanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące będzie skutkowało odrzuceniem oferty za niezgodność z SIWZ.
12. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w formularzu asortymentowo- cenowym (załącznik nr 2.1.-2.7.), a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu, to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ.
13. Koszty transportu, montażu i ustawienia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy oraz wszelkie inne koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia zostaną wkalkulowane w wartość asortymentu wyszczególnionego w formularzu asortymentowo - cenowym (załącznik nr 2.1-2.7.).
14. Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę w standardowym opakowaniu, bezzwrotnym, odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia.
15. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia występuje w różnej kolorystyce Zamawiający określi kolor asortymentu bezpośrednio w składanym zamówieniu i będzie on wiążący dla Wykonawcy przy jego realizacji. Kolor nie ma wpływu na cenę.

Opis

Drobne wyposażenie biuroweDrobne wyposażenie łazienek i sanitariatówDrobne wyposażenie z zakresu prezentacji wizualnychDrobne wyposażenie z zakresu prezentacji wizualnychDrobne wyposażenie gospodarczeArtykuły cateringowe jednorazowego użytkuPojemniki na odpady biologiczne i chemiczne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Ulica ul. Lutomierska 108/112
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 91-048
Wojewodztwo łódzkie
Tel 042 6652295
Fax 042 6652080
Internet www.lodzka.policja.gov.pl
Regon 47075497600000
E mail zampub@ld.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Szczegółowe warunki zamiany umowy zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 termin realizacji
Kryt 2p 10
Kryt 3 okres gwarancji
Kryt 3p 10
Spec www www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Spec war Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź.
Data skl 25/04/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Zamawiający wymaga podpisanego przez osobę do tego uprawnioną Formularza asortymentowo-cenowego - załącznik nr 2.1. - 2.7. do SIWZ.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)