Dostawy drobnego wyposażenia kwaterunkowo - biurowego, artykułów cateringowych jednorazowych oraz pojemników na odpady biologiczne i chemiczne
| Publication date | 2016-04-14 |
| End date | 2016-04-25 11:00:00 |
| Instytucja | Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi |
| Miejscowość | Łódź |
| Województwo | łódzkie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 90172 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 301970006, 392243403, 395314007, 349284806, 386220001, 398317003, 301959001, 301921703, 444232003, 392221005 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego wyposażenia kwaterunkowo - biurowego w tym również artykułów cateringowych jednorazowych i pojemników na odpady biologiczno - chemiczne, zgodnie z bieżącymi potrzebami dla KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego, według asortymentu, ilości i wymagań jakościowych wskazanych w załączniku nr 2.1. - 2.7. do SIWZ, tj. Formularzu asortymentowo - cenowym. 2. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określony w załączniku nr 6 do SIWZ- wzorze umowy, ilości i rodzaj asortymentu wskazano w załączniku nr 2.1.- 2.7. do SIWZ- Formularzu asortymentowo - cenowym. 3. Ilości asortymentu przedstawione w załącznikach nr 2.1.-2.7. do SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Ostateczna ilość poszczególnych dostaw będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2.1. - 2.7. do SIWZ Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie Dane techniczne (minimalne, wymagane parametry). 5. Zamawiany asortyment winien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatację. 6. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 7. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur. 8. Asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie oraz pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone towary muszą spełniać wszystkie warunki techniczne określone przez Zamawiającego w SIWZ i winny być dopuszczone do użytkowania w pomieszczeniach biurowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W trakcie umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia certyfikatów, świadectw dopuszczenia na oferowany towar. 9. Oferowane asortyment powinno odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w załączniku nr 2.1. -2.7. do SIWZ Formularzu asortymentowo - cenowym. 10. Parametry wskazane w załączniku nr 2.1-2.7. do SIWZ Formularzu asortymentowo-cenowym, w kolumnie Dane techniczne (minimalne, wymagane parametry) stanowią parametry wymagane bezwzględnie. Zamawiający wymaga podpisanego przez osobę do tego uprawnioną Formularza asortymentowo-cenowego - załącznik nr 2.1. - 2.7. do SIWZ. 11. Okres gwarancji dla dostarczonych towarów nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostarczenia. Podanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące będzie skutkowało odrzuceniem oferty za niezgodność z SIWZ. 12. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w formularzu asortymentowo- cenowym (załącznik nr 2.1.-2.7.), a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu, to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ. 13. Koszty transportu, montażu i ustawienia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy oraz wszelkie inne koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia zostaną wkalkulowane w wartość asortymentu wyszczególnionego w formularzu asortymentowo - cenowym (załącznik nr 2.1-2.7.). 14. Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę w standardowym opakowaniu, bezzwrotnym, odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia. 15. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia występuje w różnej kolorystyce Zamawiający określi kolor asortymentu bezpośrednio w składanym zamówieniu i będzie on wiążący dla Wykonawcy przy jego realizacji. Kolor nie ma wpływu na cenę. OpisDrobne wyposażenie biuroweDrobne wyposażenie łazienek i sanitariatówDrobne wyposażenie z zakresu prezentacji wizualnychDrobne wyposażenie z zakresu prezentacji wizualnychDrobne wyposażenie gospodarczeArtykuły cateringowe jednorazowego użytkuPojemniki na odpady biologiczne i chemiczne |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi |
| Ulica | ul. Lutomierska 108/112 |
| Miejscowosc | Łódź |
| Kod poczt | 91-048 |
| Wojewodztwo | łódzkie |
| Tel | 042 6652295 |
| Fax | 042 6652080 |
| Internet | www.lodzka.policja.gov.pl |
| Regon | 47075497600000 |
| E mail | zampub@ld.policja.gov.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej |
| Rodzaj zam inny | państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 7 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | Obowiązuje termin |
| Czas mies | 12 |
| Zaliczka | Nie |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Szczegółowe warunki zamiany umowy zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy. |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 80 |
| Kryt 2 | termin realizacji |
| Kryt 2p | 10 |
| Kryt 3 | okres gwarancji |
| Kryt 3p | 10 |
| Spec www | www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl |
| Spec war | Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź. |
| Data skl | 25/04/2016 |
| Godz skl | 11:00 |
| Miejsce | Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź. |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |
| Dok potw 5 | Tak |
| Inne dok potw | Zamawiający wymaga podpisanego przez osobę do tego uprawnioną Formularza asortymentowo-cenowego - załącznik nr 2.1. - 2.7. do SIWZ. |