Zakup i montaż agregatu prądotwórczego o rozruchu automatycznym jako rezerwowego źródła energii elektrycznej oraz włączenie go do istniejącej instalacji w budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach przy ul. Wrzosowej 44

Publication date 2016-04-15
End date 2016-04-28 10:00:00
Instytucja Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 41133 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 311220007, 453112002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego o rozruchu automatycznym oraz wykonanie instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, stanowiącym załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami;
2) Wykonanie kompletu pomiarów elektrycznych;
3) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej instalacji i podłączenia agregatu prądotwórczego;
4) Dokonać czynności formalno-prawnych z dostawcą podstawowego zasilania w energię elektryczną w zakresie instrukcji ruchu i eksploatacji w związku z montażem agregatu;
5) Przeprowadzenie przy udziale Zamawiającego rozruchu technologicznego (Wykonawca pokrywa koszty paliwa i zużycia materiałów dla potrzeb rozruchu);
6) Przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia;
7) Wykonanie wszelkich prac towarzyszących, niezbędnych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie terenu robót, uporządkowanie terenu realizacji robót i przywrócenie do stanu pierwotnego oraz przeprowadzenie wszelkich innych prac nieuwzględnionych w projekcie budowlano-wykonawczym, a koniecznych do wykonania zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami;
8) Jakiekolwiek rozwiązania zamienne wprowadzane przez Wykonawcę powinny spełniać wszystkie przyjęte w projekcie założenia i parametry techniczne, a przed skierowaniem do realizacji muszą uzyskać akceptację Projektanta i Zamawiającego;
9) Z uwagi na fakt, że realizacja zamówienia dotyczy obiektu użytkowanego, przed przystąpieniem do wykonywania jakichkolwiek robót, związanych z realizacją zamówienia, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym terminy wykonywania robót. Ponadto, Wykonawca będzie zobowiązany do ścisłego współdziałania z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego podczas wykonywania robót w czynnym obiekcie lub w jego części, w celu zminimalizowania ograniczeń i uciążliwości związanych z wykonywanymi pracami, a w szczególności uzgadniania i ścisłego przestrzegania terminów oraz zakresów prowadzenia prac. Wykonawca zapewni w okresie wykonywania robót środki i warunki techniczne do funkcjonowania części obiektu, nieobjętego wykonywaniem robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia;
10) W całym okresie prowadzenia prac Wykonawca zapewnieni ciągły i kompetentny nadzór przez osobę, której zakres kompetencji zostanie w każdym przypadku określony w formie pisemnej i przekazany upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego;
11) Szczegółowe warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym obowiązki Wykonawcy, zostały określone we Wzorze Umowy, który stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz z projektem budowlano-wykonawczym został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
Ulica ul. Wrzosowa 44
Nr domu 44
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-211
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 41 200 12 00
Fax 41 200 12 10
Internet www.powiat.kielce.pl
Regon 29100937200000
E mail zamowienia@powiat.kielce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 3
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S. A. Nr 62 1560 0013 2037 3600 2000 0015 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na Zakup i montaż agregatu prądotwórczego o rozruchu automatycznym jako rezerwowego źródła energii elektrycznej oraz włączenie go do istniejącej instalacji w budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach przy ul. Wrzosowej 44 Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu w momencie zaksięgowania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę, należy dołączyć do oferty. Uwaga: Zamawiający informuje, iż zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 299) wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego, w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego czy też innego banku. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Starostwie Powiatowym w Kielcach Wydział Budżetu i Finansów, ul. Wrzosowa 44, 25 - 211 Kielce, III piętro, pokój 363 przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę wraz z pieczątką, datą i godziną wpływu do Starostwa, należy dołączyć do oferty. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją w wymaganej wysokości, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą), e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 9 poniżej. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w powyższym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg zasady: spełnia lub nie spełnia.
Wiedza Wykonawca udokumentuje, że posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 dostawę, polegającą na dostarczeniu i zamontowaniu agregatu prądotwórczego o rozruchu automatycznym i o mocy nie mniejszej niż 120kW. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw wg zasady: spełnia lub nie spełnia, do którego Wykonawca załączy dowody dotyczące tych dostaw (do każdej pozycji wykazu), określające czy zostały wykonane w sposób należyty.
Zdolne Wykonawca udokumentuje, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika robót elektrycznych, posiadającą: 1) co najmniej 3-letnie łączne doświadczenie na stanowisku Kierownika robót elektrycznych lub Kierownika budowy w okresie ostatnich 15 lat przed upływem terminu składania ofert oraz 2) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 290) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz. 65) oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2014r. poz. 1946 z późn. zm.), 3) aktualne zaświadczenie potwierdzające członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego wydanego przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2014r. poz. 1946), a w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przynależność do tożsamej instytucji, jeżeli przepisy obowiązujące w danym kraju tego wymagają. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że osoby te posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia wg zasady: spełnia lub nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonej przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wg zasady: spełnia lub nie spełnia, - środki finansowe w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN. Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonej przez Wykonawcę informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert wg zasady: spełnia lub nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy w razie wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków: 1) okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, niezależnych od Wykonawcy; 2) pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego, o ile żądanie nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; 3) wystąpienia okoliczności siły wyższej, jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze stron, które nastąpiło po wejściu w życie umowy, a którego strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i którego zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią. Strona powołująca się na okoliczności siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie udokumentowania zaistnienia tego stanu. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zgody Stron i następują w formie sporządzonego i podpisanego przez obie Strony aneksu. W nawiązaniu do art. 144 ust. 2 ustawy Pzp, zmiana umowy dokonana w innych przypadkach niż określono powyżej podlega unieważnieniu.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres gwarancji i rękojmi na agregat
Kryt 2p 10
Spec www bip.powiat.pl
Spec war Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25 - 211 Kielce, III-cie piętro, pokój 329
Data skl 28/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25 - 211 Kielce, III-cie piętro, pokój 371 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Potencjal Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w powyższym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg zasady: spełnia lub nie spełnia.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)