Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Gorzów Wlkp.
|
Ulica |
ul. Sikorskiego 3-4
|
Nr domu |
3-4
|
Miejscowosc |
Gorzów Wielkopolski
|
Kod poczt |
66-400
|
Wojewodztwo |
lubuskie
|
Tel |
095 7355576
|
Fax |
095 7355612
|
Internet |
www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
|
Regon |
21096668000000
|
E mail |
zampubl@um.gorzow.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50% w stosunku do zamówień podstawowych, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień opisanych w niniejszej SIWZ, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 stawy Pzp, w szczególności polegających na:
a) Przygotowanie studium Wykonalności dla projektu Poprawa dostępności transportu publicznego dla osób starszych i niepełnosprawnych poprzez budowę i przebudowę przystanków tramwajowych dla potrzeb obsługi taboru niskopodłogowego; b) Przygotowanie studium wykonalności dla projektu Przebudowa ulicy Kostrzyńskiej w Gorzowie Wlkp;c) Przygotowanie studium wykonalności dla projektu rezerwowego zadania System zrównoważonego transportu miejskiego w Gorzowie Wlkp.
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/10/2016
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykonał: a. co najmniej dwa Studia Wykonalności dla projektów finansowanych przez międzynarodowe instytucje finansowe np. UE, EBI, Bank Światowy, EBOR, o wartości każdego projektu nie niższej niż 100 000 000,00zł brutto,
oraz b. co najmniej jeden komputerowy modelu ruchu w mieście powyżej 100 tys. mieszkańców z użyciem oprogramowania dedykowanego do tworzenia modeli i prognoz ruchu, oraz c. co najmniej jedną dokumentację projektowo - kosztorysową dla systemów informacji pasażerskiej (tj. systemów w ramach którego zaprojektowano system mobilnej informacji pasażerskiej składający się przynajmniej z 20 tablic), oraz d. co najmniej jedną koncepcję programowo przestrzenną lub dokumentację projektową na budowę lub przebudowę tras tramwajowych o długości nie mniejszej niż 2km
i załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania powyższych dokumentacji/ studium/ opracowań w ramach jednej lub kilku umów.
|
Potencjal |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje na okres realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje tj.:a) Kierownikiem/Koordynatorem (1 osoba), posiadającym co najmniej:- wykształcenie wyższe,- doświadczenie w zarządzaniu/ realizacji minimum 2 studiów wykonalności dotyczących publicznego transportu zbiorowego o wartości projektu co najmniej 100 000 000,00zł brutto; b) Specjalistą ds. prawnych (1 osoba), posiadającym co najmniej:- wykształcenie wyższe prawnicze,- 3 letnie doświadczenie w przeprowadzaniu analiz prawnych w zakresie publicznego transportu zbiorowego lub pomocy prawnej przy opracowaniu minimum 2 studiów wykonalności z zakresu publicznego transportu zbiorowego, c) Specjalistą ds. analiz społeczno- ekonomicznych i finansowych (1 osoba), posiadającym co najmniej:- wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub ekonomii, - wykonała analizę finansową oraz analizę ekonomiczną dla co najmniej 2 projektów z zakresu publicznego transportu zbiorowego o wartości każdego projektu co najmniej 100 000 000,00 zł brutto d) Ekspertem ds. analizy i modelowania transportu (1 osoba), posiadającym co najmniej: - wykształcenie wyższe,- wykonała co najmniej 2 analizy ruchowo - przewozowe na potrzeby 2 studiów wykonalności z zakresu publicznego transportu zbiorowego o wartości każdego projektu co najmniej
100 000 000,00 zł brutto, e) Specjalistą ds. analizy instytucjonalnej (1 osoba), posiadającym co najmniej:- wykształcenie wyższe prawnicze lub ekonomiczne,- 3 letnie doświadczenie w przeprowadzaniu analiz potencjału inwestycyjnego, technicznego, organizacyjnego, finansowego, prawnego w zakresie publicznego transportu zbiorowego lub pomocy prawnej przy opracowywaniu min. 2 studiów wykonalności z zakresu publicznego transportu zbiorowego,f) Projektantem branży drogowej (1 osoba) posiadającym co najmniej:- uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej,- 2 letnie doświadczenie w projektowaniu licząc od dnia uzyskania uprawnień do projektowania w specjalności drogowej,- opracowała co najmniej 1 dokumentację projektową dla inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie torowiska tramwajowego lub kolejowego, o długości min. 2 km toru pojedynczego, e) Projektantem branży elektrycznej (1 osoba), posiadającym co najmniej:- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,- 2 letnie doświadczenie licząc od dnia uzyskania uprawnień do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w projektowaniu trakcji tramwajowej lub kolejowej.
Zamawiający dopuszcza łączenie w/w funkcji.
Osoby wchodzące w skład personelu Wykonawcy muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, osoby wchodzące w skład personelu Wykonawcy nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, na własny koszt tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji zamówienia.
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008r., nr 63, poz. 394).
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców; Pisemne zobowiązanie do współpracy osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załączyć w przypadku polegania na osobach innych podmiotów.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP, Zamawiający przewiduje zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zmiany mogą dotyczyć:1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a) w przypadku wykonania przedmiotu umowy po terminie zmiany obowiązującej stawki VAT, przy czym podwyższenie wynagrodzenia Wykonawcy o zmianę stawki podatku VAT nie dotyczy sytuacji, gdy zwłoka Wykonawcy w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowała konieczność jego realizacji w okresie obowiązywania wyższej stawki podatku VAT, b) w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, zmniejszeniu będzie ulegało wynagrodzenie za niewykonane elementy, o kwoty brutto wykazane w ofercie dla poszczególnych elementów określonych w Tabeli Elementów, c) w przypadku wystąpienia konieczności zmiany zakresu przedmiotu zamówienia wynikającej m.in. z warunków uzyskanych podczas uzgadniania dokumentacji, z powodu dokonanego przez Zamawiającego wyboru spośród przedstawionych przez Wykonawcę wariantów warunkującego konieczność wykonania /uzyskania nowych opinii/uzgodnień/ warunków/decyzji administracyjnych /ekspertyz /badań, d) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian do przedmiotu umowy na skutek wydanych decyzji lub wymogu uzyskania decyzji lub uzgodnienia pod warunkiem wprowadzenia określonej modyfikacji, e) zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy. 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia konieczności zmiany zakresu dokumentacji wynikającej m.in. z warunków uzyskanych podczas uzgadniania dokumentacji, z powodu dokonanego przez Zamawiającego wyboru spośród przedstawionych przez Wykonawcę wariantów warunkującego konieczność wykonania / uzyskania nowych opinii / uzgodnień / warunków/decyzji administracyjnych / ekspertyz / badań, b) wystąpienia robót uzupełniających/dodatkowych mających wpływ na zmianę terminu zakończenia przedmiotu umowy, c) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian do przedmiotu umowy na skutek wydanych decyzji lub wymogu uzyskania decyzji lub uzgodnienia pod warunkiem wprowadzenia określonej modyfikacji, d) wystąpienia problemów z uzyskaniem decyzji administracyjnych, uzgodnień
i uzyskania opinii, przy dołożeniu należytej staranności ze strony Wykonawcy, e) trwającym ponad 30 dni uzgodnieniem/wydaniem warunków przez użytkownika/gestorów sieci odnośnie przyjętych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych, przy dołożeniu należytej staranności ze strony Wykonawcy, f) działania osób trzecich, które to działania uniemożliwią wykonanie lub kontynuacje prac, g) zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy, h) przypadku gdy przyczyny opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynikają
z działania, zaniechania lub opóźnienia ze strony Zamawiającego, 3) zmiany osób - dopuszcza się zmianę osób w przypadku:a) śmierci, przewlekłej choroby lub innych zdarzeń losowych, b) nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z Umowy, c) rezygnacji w formie pisemnej tych osób z wykonywania swoich obowiązków, pod warunkiem, że zaproponowane nowe osoby będą spełniały wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy. W przypadku zmiany osób, nowa osoba musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty w SIWZ.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
TERMIN KOŃCOWY WYKONANIA ZAMÓWIENIA
|
Kryt 2p |
20
|
Spec www |
www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
|
Spec war |
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, Gorzów Wlkp. II piętro pok. 315
|
Data skl |
27/04/2016
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, Gorzów Wlkp. Kancelaria ogólna (parter)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Zamawiający zamierza ubiegać się o dofinansowanie zadania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś Priorytetowa VI Rozwój niskoemisyjnego transportu zbiorowego w miastach, Działanie 6.1. Rozwój publicznego transportu zbiorowego w miastach.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|