AZP/261/D/36/AZ-231/4/MEBLE-3/2016 - Przetarg nieograniczony na dostawę mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 6 części.
| Publication date | 2016-04-15 |
| End date | 2016-04-29 12:00:00 |
| Instytucja | Uniwersytet Medyczny w Białymstoku |
| Miejscowość | Białystok |
| Województwo | podlaskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 41513 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 391000003, 391120000, 391210006 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 6 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 - Formularz ceno-wy/Opis przedmiotu zamówienia - dotyczący części 1, 2, 3, 4, 5 i 6, w tym zdjęcia fotela (część 1, poz. 1), stolika (część 1, poz. 2), krzesła obrotowego (część 4, poz. 3), tabore-tu (część 5, poz. 3), biurka (część 6, poz. 9). 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i do-puszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). 3. W przypadku złożenia oferty, w której zostaną zaoferowane meble o parametrach równo-ważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia (wg Załącznika nr 7 do SIWZ). Wykonawca powinien wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań. Do oferty należy dołączyć zdjęcia, rysunki, projekty lub karty katalogowe oferowanych produktów równoważnych, pozwalające na ocenę techniczną, jakościową i funkcjonalną, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego - dotyczy złożenia oferty na produkty równoważne. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. 4. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca winien wszystkie wymiary sprawdzić w naturze oraz ustalić z bezpośrednimi Użytkownikami kolorystykę mebli i tapicerek. 5. Meble winny być wykonane z elementów oraz materiałów, które posiadają stosowne atesty dopuszczające do użytkowania w Polsce, a parametry techniczne mebli spełniają wymogi Polskich Norm. OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 - Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia - dotyczący części 1 w tym zdjęcia fotela (część 1, poz. 1), stolika (część 1, poz. 2).Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 - Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia - dotyczący części 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 - Formularz ceno-wy/Opis przedmiotu zamówienia - dotyczący części 3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 - Formularz ceno-wy/Opis przedmiotu zamówienia - dotyczący części 4 w tym zdjęcia krzesła obrotowego (część 4, poz. 3).Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 - Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia - dotyczący części 5, w tym zdjęcia fotela taboretu (część 5, poz. 3).Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 - Formularz ceno-wy/Opis przedmiotu zamówienia - dotyczący części 6, w tym zdjęcia biurka (część 6, poz. 9). |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Uniwersytet Medyczny w Białymstoku |
| Ulica | ul. Jana Kilińskiego 1 |
| Nr domu | 1 |
| Miejscowosc | Białystok |
| Kod poczt | 15-089 |
| Wojewodztwo | podlaskie |
| Tel | 085 7485400 |
| Fax | 085 7485627 |
| Internet | www.umb.edu.pl |
| Regon | 00028860400000 |
| E mail | zampubl@umwb.edu.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 6 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Wadium | W przedmiotowym postepowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane. |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | nie dotyczy |
| Wiedza | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi za-mówienia w poszczególnych częściach, o wartości nie niższej niż: - dla części 1 - 18 000,00 zł brutto, - dla części 2 - 5 000,00 zł brutto, - dla części 3 - 2 000,00 zł brutto, - dla części 4 - 7 000,00 zł brutto, - dla części 5 - 2 000,00 zł brutto, - dla części 6 - 9 000,00 zł brutto. Wykonawca wskaże w wykazie dostaw - wartość, przedmiot zamówienia, datę wykonania i podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana, na druku stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, oraz załączy dowody potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. |
| Potencjal | nie dotyczy |
| Zdolne | nie dotyczy |
| Sytuacja | nie dotyczy |
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Dok potw 5 | Tak |
| Inne dok potw | W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA WINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1) Zdjęcia, rysunki, projekty lub karty katalogowe oferowanych produktów równoważnych, pozwalające na ocenę techniczną, jakościową i funkcjonalną, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego - dotyczy złożenia oferty na produkty równoważne; 2) Oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi, oraz, że dokumenty te dostarczy na każde żądanie Zamawiającego - na Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ; |
| Inne dokumenty | 1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą pod-pisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2. pkt 2 - w oryginale lub poświadczone notarialnie, 3) wypełniony Formularz cenowy/Opis Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 4) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć Załącznik nr 5 do SIWZ). 5) wypełniony Załącznik Nr 7 do SIWZ - tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia; |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo za-mówień publicznych. 2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy: a) konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie za-warcia umowy, b) zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron, c) zmiana jest korzystna dla Kupującego, d) istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Kupującego. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany podmiotów wskazanych w § 6 ust. 1 i 2 umowy. Zmiana taka wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i nie stanowi zmiany umowy. Jednakże w przypadku zmiany serwisu gwarancyjnego, serwis każdorazowo musi spełniać wymogi dla serwisu określone w SIWZ, w tym być serwisem autoryzowanym. |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 90 |
| Kryt 2 | okres gwarancji |
| Kryt 2p | 10 |
| Spec www | www.umb.edu.pl |
| Spec war | Dział Zamówień Publicznych (lewe skrzydło Pałacu Branickich, I piętro, pok. 231) Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok |
| Data skl | 29/04/2016 |
| Godz skl | 12:00 |
| Miejsce | Kancelaria UMB (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter) ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |