Zadanie 1: Dostawa materiałów biurowych, papieru ksero Zadanie 2: Dostawa środków czystości

Publication date 2016-04-15
End date 2016-05-04 10:00:00
Instytucja Miasto Rybnik
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych,
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 41795 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 229900006, 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Miasta przy ul. Bolesława Chrobrego 2 w Rybniku z podziałem na zadania.

Szczegółowy zakres dostawy jest zawarty w SIWZ.

Opis

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papieru do Urzędu Miasta przy ul. Bolesława Chrobrego 2 w Rybniku.

Szczegółowy zakres dostawy jest zawarty w SIWZ.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości do Urzędu Miasta przy ul. Bolesława Chrobrego 2 w Rybniku.

Szczegółowy zakres dostawy jest zawarty w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Rybnik
Ulica ul. B. Chrobrego 2
Nr domu 2
Miejscowosc Rybnik
Kod poczt 44-200
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 4223011
Fax 032 4224124
Internet www.rybnik.eu
E mail rybnik@um.rybnik.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy każda o wartości minimum 100.000 PLN (sto tysięcy PLN) brutto oraz każda obejmująca w swoim zakresie dostawę papieru oraz materiałów biurowych, - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy każda o wartości minimum 40.000 PLN (czterdzieści tysięcy PLN) brutto oraz każda obejmująca w swoim zakresie dostawę środków czystości. W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia dostawy (w przypadku dostaw rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ.. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www bip.um.rybnik.eu
Spec war Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych
Data skl 04/05/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym realizacja poszczególnej dostawy w terminie do 72 godzin od przyjęcia zlecenia przez Wykonawcę.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)