PRZYGOTOWANIE ORAZ DOSTARCZANIE CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW SZPITALA CHORÓB PŁUC W ORZESZU Z UWZGLĘDNIENIEM DIET I KALORYCZNOŚCI
| Publication date | 2016-04-15 |
| End date | 2016-05-05 10:00:00 |
| Instytucja | Szpital Chorób Płuc Orzesze |
| Miejscowość | Orzesze |
| Województwo | śląskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 41905 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 555200001, 553210006, 158942209 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| 1. Przedmiotem zamówienia jest: PRZYGOTOWANIE ORAZ DOSTARCZANIE CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW SZPITALA CHORÓB PŁUC W ORZESZU Z UWZGLĘDNIENIEM DIET I KALORYCZNOŚCI 2. Dzienne przygotowanie, dostarczanie do kuchenek oddziałowych posiłków w ilości około 70 szt. (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) przysługujące w zależności od diety. 3. Wsad do kotła (koszt surowca) nie może być mniejszy niż 7,50 zł. netto na osobodzień dla diety bogatobiałkowej. Wsad do kotła (koszt surowca) nie może być mniejszy niż 7,00 zł. netto na osobodzień dla pozostałych diet. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: opis diet oraz wymagana minimalna gramatura posiłków i gotowych potraw stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą przykładowy jadłospis tygodniowy dla diety bogatobiałkowej i diety łatwo strawnej z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów z podaniem gramatury, kaloryczności posiłków oraz składu jakościowego posiłków. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany diet, jak również co do ilości posiłków w zależności od potrzeb i ilości leczonych pacjentów. 7. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie ceny całodziennego posiłku. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dowiezienia posiłków do Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu, do kuchenek oddziałowych, przed godziną wydawania posiłków na oddziały tj. Lp. NAZWA POSIŁKU GODZINA 1 Śniadanie w godzinach 7.15 - 8.00 2 Obiad, podwieczorek i kolacja w godzinach 11.15 - 12.00 9. Dostarczanie posiłków na poszczególne oddziały szpitalne prowadzone będzie przez pracowników Wykonawcy. 10. Propozycję tygodniowego jadłospisu z uwzględnieniem niezbędnych diet, Wykonawca będzie podawał z przynajmniej jednotygodniowym wyprzedzeniem osobie wyznaczonej przez Zamawiającego. Wykonawca wraz z dostawą śniadania zobowiązany jest do dostarczania dziennego zapotrzebowania na kaloryczność w diecie bogatobiałkowej oraz w pozostałych dietach z rozbiciem na poszczególne posiłki ( wg gramówki na jednego pacjenta tj. śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja). 11. Zlecenie ilościowe- z podziałem na diety na dzień następny, Zamawiający będzie podawał Wykonawcy przez wyznaczonych pracowników Zamawiającego do godziny 13.00 dnia poprzedniego. 12. Codziennie osoba wyznaczona przez Zamawiającego, będzie podawała uzupełniające zlecenia ilościowe (z podziałem na diety) o godzinie 10.00 rano na dzień bieżący. 13. Wszelkie naczynia, w których Wykonawca dostarcza posiłki, Zamawiający będzie oddawał Wykonawcy bez obowiązku ich mycia. 14. Wykonawca zapewni estetyczne i funkcjonalne urządzenia do transportu posiłków, gwarantujące ciepły posiłek dla każdego pacjenta. 15. W razie braku możliwości wywiązania się przez Wykonawcę z obowiązku przygotowania posiłków, Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt we właściwym czasie zapewnić dostawę wyżywienia pacjentów przez osobę trzecią, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 16. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania dokumentacji potwierdzającej ilość dostarczanych posiłków i odebrać potwierdzoną przez Zamawiającego. 17. Posiłki winny być wykonane ze świeżych i naturalnych produktów, nie używając produktów gotowych. 18. Zamawiający ma prawo do kontrolowania gramatury ilości dostarczanych produktów zgodnie z jadłospisem. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności rodzaju posiłków z zamówionymi dietami oraz wielkości porcji. 20. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu żywności w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości jakościowych na podstawie Protokołu rozbieżności. W miejsce zakwestionowanych posiłków muszą być dostarczone właściwe. 21. Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego aktualne zaświadczenie Inspekcji Sanitarnej o spełnianiu warunków sanitarnych, dotyczących produkcji posiłków w kuchni Wykonawcy. 22. W przypadku zakwestionowania prawidłowości świadczonych usług żywieniowych przez Wykonawcę na terenie Zamawiającego, przez zewnętrzne służby sanitarne oraz nałożenia na Zamawiającego kary finansowej- kara zostanie w całości potrącona z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 23. Zamawiający zastrzega możliwość okresowej kontroli, w zakresie zgodności dostarczanych posiłków z wymogami wagowymi (gramówka) oraz odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków: 1. zupy- 75°C 2. II danie- 65°C 3. gorące napoje 80°C, 4. sałatki, surówki nie wyższa niż 15°C. 24. Zamówienie obejmuje również: Zabezpieczenie odpowiedniej ilości i stanu technicznego naczyń transportowych oraz zapewnienie ciągłości w świadczeniu usług żywienia z zachowaniem reżimu sanitarnego. 25. Kod CPV: 55.52.00.00-1 - usługa dostarczania posiłków 55.32.10.00-6 - usługa przygotowania posiłków 15.89.42.20-9 - posiłki szpitalne 26. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do receptur stosowanych u Wykonawcy. 27. Wykonawca zapewni dodatkowo codzienny dostęp do chleba - 2 szt o wadze 1,5 kg, masła - 2 szt 200 g oraz dżemu lub pasztetu lub ser top. - po 500 g. Koszt dodatkowych produktów należy uwzględnić w wycenie kosztów jednostkowych śniadania. 28. Zamawiający nie dopuszcza wprowadzania zamienników żywnościowych w postaci soja itp. 29. Zamawiający nie dopuszcza (jako dodatek do obiadów) w zamian ziemniaków kasz i makaronów itp. więcej niż dwa razy w tygodniu. 30. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykupienia dodatkowych obiadów dla pracowników szpitala informując o tym Wykonawcę przy dostawie śniadania. Cena sprzedawanych pracownikom posiłków będzie taka sama jak w złożonej ofercie. Rozliczenie za dodatkowe dostarczone obiady dla pracowników odbywać się będzie na podstawie oddzielnej faktury, raz w miesiącu i nie będzie stanowiło kosztów realizacji umowy zawartej na podstawie przeprowadzonego postępowania. 31. Dodatki do śniadań, kolacji oraz podwieczorki w formie miodu, dżemu, kisiel, budyń, wafelki itd. Zamawiający wymaga w opakowaniach jednorazowych. 32. Zamawiający wymaga dodatku owocowo - warzywnego co najmniej 2 razy dziennie. 33. Zamawiający wymaga aby przynajmniej raz w tygodniu w jadłospisie uwzględniona została ryba we wszystkich rodzajach diet. 34. Zamawiający wymaga aby w diecie zostały uwzględnione posiłki świąteczne takie jak: kolacja wigilijna i śniadanie wielkanocne. 35. Zamawiający wymaga aby w tygodniowym jadłospisie zostały uwzględnione posiłki mięsne - min. 3 razy mięso w kawałku i max. 2 razy mięso rozdrobnione. Mięso winno być zróżnicowane - drobiowe, wieprzowe i wołowe. 36. Zamawiający wymaga aby pracownicy firmy cateringowej dbali o porządek w windzie towarowej. 37. Zamawiający wymaga aby pracownicy firmy cateringowej zajmujący się dowozem i dystrybucją posiłków posiadali jednolite ubrania ochronne oraz zachowali czysty i schludny wygląd osobisty. 38. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania posiłków według jadłospisów zgodnych z zaleconymi dietami układanymi przez dietetyka - posiłki będą posiadały odpowiednią wartość kaloryczną, białkową i węglowodanową . Do planowania i realizacji całodziennego wyżywienia pacjentów należy uwzględnić aktualne normy żywienia, opracowane przez Instytut Żywności i Żywienia. określone w publikacji Zasady prawidłowego żywienia chorych w szpitalach Wyd. Instytut Żywności i Żywienia, Warszawa 2011r.). 39.Zamawiający zastrzega możliwość codziennego kontaktu z dietetykiem wykonawcy. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Szpital Chorób Płuc Orzesze |
| Ulica | ul. Gliwicka 20 |
| Nr domu | 20 |
| Miejscowosc | Orzesze |
| Kod poczt | 43-180 |
| Wojewodztwo | śląskie |
| Tel | 032 2213661 |
| Fax | 032 2215920 |
| Internet | www.szpitalorzesze.pl |
| Regon | 27618450000000 |
| E mail | szpital-orz@4-net.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
| Rodz zam | U |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | D |
| Data roz | 01/07/2016 |
| Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań dla tego warunku, |
| Wiedza | w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykonawca wykaże że wykonał minimum 1 usługę polegającą na przygotowaniu i dostawie posiłków o wartości min 200 000 PLN brutto, |
| Potencjal | Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań dla tego warunku, |
| Zdolne | wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: osobami /minimum 1 osoba/ tj. osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe o specjalizacji dietetyk |
| Sytuacja | wykaże, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejsza niż 200 000 PLN. |
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Wyklucza się istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że: a) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, b) konieczność dokonania zmiany, która nie jest zmianą korzystną dla Zamawiającego, będzie wynikała z okoliczności niezależnych od stron umowy, c) zmiana będzie dotyczyła zmiany cen świadczonych usługi w związku ze zmianą minimalnej wartości stosowanego w trakcie realizacji usługi tzw. wsadu do kotła, jeżeli o zmianę taką wystąpi Zamawiający w związku z uwagami i opiniami pacjentów uzasadniającymi konieczność takiej zmiany; w takim przypadku ceny świadczonych usług będą mogły wzrosnąć o kwotę równą kwocie wzrostu wartości wsadu do kotła, na podstawie aneksu do umowy. |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 90 |
| Kryt 2 | odległość kuchni od siedziby Szpitala |
| Kryt 2p | 10 |
| Spec www | www.szpitalorzesze.pl |
| Spec war | Szpital Chorób Płuc ul. Gliwicka 20 43-180 Orzesze |
| Data skl | 05/05/2016 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Szpital Chorób Płuc ul. Gliwicka 20 43-180 Orzesze Sekretariat |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Inf dodat | nie dotyczy |
| Czy uniewaznienie | Nie |